Laten we het eens een jaar proberenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van de Casema hoef je ook niet erg blij te worden hoor. Qua internet enzo dan. Ook genoeg foute dingen over gehoord. Maar TV is prima hier. Ik benbenieuwd wat het openstellen van die kabelnetwerken veroorzaakt: een heel beperkt standaard pakket voor redelijk weinig waar je zenders mag bijkopen of een vrij duur uitgebreid standaardpakket.
nou ja, ik zie ze vandaag niet meer komen, dus dat wordt ruzie maken. Ik denk dat ze het hele zooitje hier kunnen ophalen als ze zo met klanten omgaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat signaalverlies bij de tv gebeurt mij ook iets te vaak ja. Daar ga ik dus geen geld voor neertellen. De snelheid heb ik verder niet echt getest eigenlijk.
of ik begin met aan de kabel trekken in mijn huis, zodat ik al hun kabel de grond uithaal, dat zal ze leren!quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
of ik begin met aan de kabel trekken in mijn huis, zodat ik al hun kabel de grond uithaal, dat zal ze leren!
Blabla, dit vind ik pas kut gezeik.quote:! F:\download\News\UseNeXT\alt.binaries.dominion.silly-group\VA - Trance Singles January 2006 Part 2 (Poster's Compilation)\Marcel Woods - Advanced (CDS) - 2006 - DOH.rar: Cannot create Marcel Woods - Advanced (CDS) - 2006 - DOH\04-marcel_woods-advanced_(filterheadz_love_distortion_remix)-doh.mp3
Total path and file name length must not exceed 260 characters
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
hoeren zijn hetquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Blabla, dit vind ik pas kut gezeik.
Het zal allemaal best, maar daar snappen wij dus geen reet vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Blabla, dit vind ik pas kut gezeik.
sowieso doen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef Misstique het volgende:
Had je speciaal vrij genomen Pheno?
Zo ja, uren declareren bij UPC.
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
of ik begin met aan de kabel trekken in mijn huis, zodat ik al hun kabel de grond uithaal, dat zal ze leren!
Winrar wil het niet uitpakken omdat ik een te lange bestandnaam hebquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het zal allemaal best, maar daar snappen wij dus geen reet van
Het is iig sneller dan bij mijquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:52 schreef ehqo het volgende:
Download
Downloadvan een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland.
757.8 KByte/sec (=6062 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen.
104.7 KByte/sec(=838 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.
578.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt)
19 ms
Ik heb geen idee of het normaal is ofzo, verder.
Oh, nee toch nietquote:Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 814.9 KByte/sec
(=6519 kbps)
dat ga ik ook doen, of ze moeten binnen een uur komen. Stelletje lamzakken zijn hetquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef Misstique het volgende:
Had je speciaal vrij genomen Pheno?
Zo ja, uren declareren bij UPC.
Tot zoquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ga ik ook doen, of ze moeten binnen een uur komen. Stelletje lamzakken zijn het
Hier gaan ze echt meer van horen, dit vind ik na 2 maanden gekanker met dat gechellowbudget echt niet meer kunnen
sorry voor het woordgebruik, ik sta op het punt een molotov cocktail in het nijmeegse upc centre te gooien
Hoeren zijn het, al haal ik de max upload normaal gesproken makkelijk: 2mbit. Speedtest haalt het alleen nooitquote:Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 707.2 KByte/sec
(=5658 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 166.7 KByte/sec
(=1334 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 1155.0 Conn/min
Beter dan wat ik hebquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
Down: 471.7 KByte/sec
(=3774 kbps)
Up: 68.7 KByte/sec
(=550 kbps)
Connections: 546.0 Conn/min
Ping: 9.0 ms
Maar da's met een vet goedkoop abonnement!
Probeer eens via usenet iets te downloadenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeren zijn het, al haal ik de max upload normaal gesproken makkelijk: 2mbit. Speedtest haalt het alleen nooit
800k heb ik ooit gehaaldquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Probeer eens via usenet iets te downloaden
daar kan je makelijk je max speed aan zien
Tiscali ADSL, 24,95 p/m. Binnenkort gaan we voor dat bedrag 6 Mbit ipv 4quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beter dan wat ik heb
Welk abo heb je ?
En hoeveel per maand ?
Flikker'squote:Op woensdag 28 juni 2006 15:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tiscali ADSL, 24,95 p/m. Binnenkort gaan we voor dat bedrag 6 Mbit ipv 4
kb ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
800k heb ik ooit gehaald
Upload zit goed, al meerdere malen grote bestanden overgestuurd.
ja, dus net geen 1mbytequote:
internet en/of tv hoort bij het snackenquote:
whehehquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Flikker's
Ik zit nu met 5 Mbit voor 50 per maand
Maar het gaat naar 9 Mbit
Binnen een week of 2
Ik dacht altijd dat dat bij het neucken hoorde.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
internet en/of tv hoort bij het snacken
Zullen wij eens neucken danquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat bij het neucken hoorde.
No way! I've seen the pictures.quote:
hoe doe je die PI?quote:
Over welke foto heb jij het dan precies?quote:
Zo.quote:
Die groep's foto, das ook de enige waar ik op staquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Over welke foto heb jij het dan precies?
en dat is?quote:
"reageren"quote:
Okay.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die groep's foto, das ook de enige waar ik op sta
Af en toe, als de user het zelf ook lachwekkend vind.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef Pheno het volgende:
ze kunnen tot 18.00 nog komen.
Hihi, ik zei komen
Hm, handig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"reageren"
dit in je adresbalk invoeren:
[ code verwijderd ]
50 t/m70 ofzo kiezen
Oh ja, met IE werkt het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"reageren"
dit in je adresbalk invoeren:
[ code verwijderd ]
50 t/m70 ofzo kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |