en toch haalte r maar 1 iemand een voldoende.. lolquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Over het algemeen is 1 helft ongemotiveerd en de andere helft wilt gewoon zijn diploma halen en verder met ict.
En ze zijn over het algemeen wel slim
Dat is niet stoer ofzo......quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:23 schreef Dickbride het volgende:
DUde, je kan zoveel meer... waarom doe je in godsnaam niet meer je best?? Dan kan je een hogere opleiding volgen en meer dingen opsteken.
maikuuul die meer kan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dat is niet stoer ofzo......
Ik ben naar elke les geweest van wiskunde, maar het drong gewoon niet tot me door deze stofquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:23 schreef Dickbride het volgende:
DUde, je kan zoveel meer... waarom doe je in godsnaam niet meer je best?? Dan kan je een hogere opleiding volgen en meer dingen opsteken.
Ik hoop niet dat je aan een technische studie denktquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben naar elke les geweest van wiskunde, maar het drong gewoon niet tot me door deze stof
En trouwens ik ga proberen HBO te behalen dus
Wtf hebje aan een tondeus als je ICT doet :/quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je aan een technische studie denkt
echt... voor je je propedeuse hebt, ligt het wiskundeniveau al zo'n 80x hoger
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje aan een tondeus als je ICT doet :/
propedeuse = alle vakken van 't eerst jaar gehaald hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje aan een tondeus als je ICT doet :/
Geboortedatum: 1989-05-04quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:30 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb vorige week een 2 weten te halen![]()
Wel een 7 op het rapport overigens.
1989-03-15...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1989-05-04
Jij doet zeker nog middelbare school ?
Ik niethierzo compenseren ze niet
Waarom gebruik je msn smilies :Squote:Op maandag 17 juli 2006 20:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waarom trap je deze topic omhoog? :S
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:11 schreef Eix het volgende:
Mijn enigste enige onvoldoende is nog altijd voor wiskunde Nederlands.
Rotvak, lang leve grafische rekenmachine.
Alleen die van mij is nu net weer kapot.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |