Daar had ik een 3,2 voor (ik moest minstens een 2,05 hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Over a-symptoten en die shit.
Zoiets als dit : (2,1)(4,2)
En dan was de uitkomst pfff weet ik veel 1 drie zevende ofzo
extremen zijn altijd iets om over op te scheppenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Zow, een 0.3 dat is mij zelfs vroeger nog nooit gelukt. Een 0.5 wel (curse you matrix rekensommen!). Maar waarom je er trots op bent is me nog steeds een raadsel.
Ja ik dacht ook al, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo dramatisch was met het niveau van het MBO
Dit is 1e klas havo stof man
Het is gewoon nulpunten, alleen ze lossen het zoooo uitgebreid opquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Oké ik snap er geen moer van en ik sta wiskunde voldoende (5 vwo)
Hmm hmmquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is gewoon nulpunten, alleen ze lossen het zoooo uitgebreid opWij slaan echt 10 stappen over zegmaar...
Anders ben je gewoon dom![]()
gelukkig wel zegquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
MBO niveau 3 jeweet.
Maar btw de mentor zei dat het geen prob was omdat ik voor de andere vakken allemaal perfect stond, er word namelijk niet gecompenseerd.
Maar 1 voldoende kan in principe wel door de beugal.
Voor nederlands had ik een 8 voor mijn presenatie over casemodding
Hoogste punt van de ganse klas
Ja idd zo'n laag punt had ik op de HBO nog niet eens..quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:08 schreef Zyggie het volgende:
Hm 0,3 voor wiskunde op het MBO is wel heel erg.
had je een hoger cijfer?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:53 schreef Lianne__ het volgende:
O.. ik vergat nog wat.. die wiskunde had ik in de 1e en 2e.. ROFL!![]()
ik lach niemand uit hoor
Veel hoger.. ik doe nu trouwens havo 4, NG.. met wiskunde die wel degelijk lastiger is.. en ik heb een 5,4..quote:
netjess maar ben je na de mavo havo gaan doen ofzo dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Veel hoger.. ik doe nu trouwens havo 4, NG.. met wiskunde die wel degelijk lastiger is.. en ik heb een 5,4..best goed.;..
Havoquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Veel hoger.. ik doe nu trouwens havo 4, NG.. met wiskunde die wel degelijk lastiger is.. en ik heb een 5,4..best goed.;..
Ik doe ook HAVO4NG, en heb geen idee of mijn wiskunde lastiger is dan die van Maikuuul... heb het nooit zo meegekregenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Weetje hoe relaxquote:
niet eens waarschijnlijk schreef hij op als naam: maikuuul jeweets.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:19 schreef bakayarou het volgende:
die 0.3 was omdat je je naam goed had?
Lekker boeiend, dat is erg relaxt hoor. Doe ik ook nog. Het schrijft echt een stuk sneller dan los schrijven.quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dat is erg relaxt hoor. Doe ik ook nog. Het schrijft echt een stuk sneller dan los schrijven.
Aan elkaar schrijven is idd het beste. Geen pen van het papier halen enzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Lekker boeiend, dat is erg relaxt hoor. Doe ik ook nog. Het schrijft echt een stuk sneller dan los schrijven.
neehoor.. dit is mn ''eerste'' vierde.. waarsch. komt er een 2e vierde.. maar ach.. ik hoop het niet natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:35 schreef C2C het volgende:
[..]
netjess maar ben je na de mavo havo gaan doen ofzo dan?
heb je wel een moeilijk pakket uitgekozen![]()
k heb wiskunde 1 ab en ik sta er een 5 voor ofzo
Omfg.. in wat voor klas zit jij dan wel niet...quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef Maikuuul het volgende:
Btw 1 iemand van onze 2 klassen had maar een voldoende, het was een 5.6 verder had iedereen daaronderen dat zijn dus 30 mensen totaal ofzo
Over het algemeen is 1 helft ongemotiveerd en de andere helft wilt gewoon zijn diploma halen en verder met ict.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:03 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Omfg.. in wat voor klas zit jij dan wel niet...
Jij zat ook op het MBO?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:26 schreef Stephaninos_ het volgende:
* Stephaninos_ kijkt ff op van zijn wiskundeboek over Fourieranalyse...
*zucht die mooie tijden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |