Zie ook: http://www.zomerzondagen.nl/quote:zo 9 juli14.00 uur en 15.30 uur Flöz und Söhne
Een onschuldig ogende bouwwerf waarin grappen en verrassende effecten de revue passeren. We ontmoeten een ploegbaas en zijn 2 arbeiders die er op tragikomische wijze compleet in slagen hun werk te laten mislukken. De wijze waarop de spelers hun maskers tot leven brengen is erg humoristisch! Afgelopen jaar waren ze nog te bewonderen in het kerstcircus van de Utrechtse Stadsschouwburg.
14.30 uur Nicole Philoména
Sprankelende Zuid-Amerikaanse muziek met uitstapjes naar prachtige Afrikaanse landen als Angola en Mali, vermengd met melancholische Portugese fado: dat zijn de muziekstijlen die Nicole Philoména moeiteloos laat samensmelten. Het is de muziek van gewone mensen, reizigers, zeevaarders en geliefden, die met veel passie vertolkt wordt.
16.00 uur Kipsnippers
De wat? Ja, de Kipsnippers, een wonderlijke naam voor een Rotterdams gezelschap bestaande uit coryfeeën uit de Rotterdamse en Haagse muziekscène! Het repertoire is een eigenaardige mix van cumbia, ska en obscure, grommende deuntjes uit het nachtclubcircuit van Las Vegas. Kipsnippers! Melancholieke dansmuziek met een morsig randje. De band bestaat uit zes muzikanten die bij elkaar al zo’n ruim 180 jaar speelervaring hebben in diverse muziek- en theatercircuits: de Dopegezinde Gemeente, Hasjee Royaal, De Kift, Arthur Ebeling, Trio Cor Witjes en Trio Bill Naat.
Knutselworkshop voor kinderen:
Weet je wat een “mandala” is? Als je deze zondag komt leggen juf Klieder en Klodder het uit, jullie kunnen er een maken in de vorm van een glasmozaïek.Thaise massage, zie boven.
Sinds wanneer bestaat dat? Is dat niet gewoon Bergpolder?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:47 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Blijdorp-Oost meldt zich.
Ik heb ook besteld. Ik ben nog nooit bij een house-gebeuren geweest en ik hou niet van house-muziek, maar ik wil toch wel eens een kijkje nemen bij zoiets. En tja, als het dan gratis is...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
To Whom It May Concern:
Thank you very much for sending us your details.
You will receive an email on Thursday July 20 2006 with a ticket for "Ferry Corsten At The Park".
With this ticket you and a friend (so in total 2 persons) can enter the free event on Saturday July 22, 2006.
For more information regarding this event please check http://www.ferrycorsten.com/park
![]()
Dus kunnen we heel Rotterdam-Zuid gelijk wel weer uitgummenquote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef Kwezel het volgende:
Wonen in Rotterdam maakt je nog geen rotterdammer. Pas als je opa en oma van beide kanten in rotterdam geboren zijn en je vader en moeder ook, dan pas ben je een echte rotterdammer.
ANDERS GEWOON NIET!!!!!!!!![]()
Waarom zou je een ticket aanmaken als je toch gratis naar binnen mag?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
To Whom It May Concern:
Thank you very much for sending us your details.
You will receive an email on Thursday July 20 2006 with a ticket for "Ferry Corsten At The Park".
With this ticket you and a friend (so in total 2 persons) can enter the free event on Saturday July 22, 2006.
For more information regarding this event please check http://www.ferrycorsten.com/park
![]()
Omdat je dus het ticket nodig hebt om gratis naar binnen te mogen.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:24 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Waarom zou je een ticket aanmaken als je toch gratis naar binnen mag?
Van die dagjesmensen uit de provinciequote:Op zondag 9 juli 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze regelen nu echt het verkeer met die stoplichten bij het zebrapad bij nieuwe binnenwegplein daarWat een drama.
Net persee even naar de stad geweest vanwege boodschappen, maar ik weet gelijk weer waarom ik de stad op zondag mijdt. Wat een drukte met al die trage mensen die persee hun kinderen meenemen, totaal niet weten wat ze willen dus maar sloom lopen en ineens stil staan
Heeft deze Crooswijkse ff mazzel.....bij mij wonen er al meer generaties in Rotterdam als jij opnoemt.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef Kwezel het volgende:
Wonen in Rotterdam maakt je nog geen rotterdammer. Pas als je opa en oma van beide kanten in rotterdam geboren zijn en je vader en moeder ook, dan pas ben je een echte rotterdammer.
he wat jammer nou.. dan blijf ik wel gewoon fijn een rasechte achterhoeksequote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef Kwezel het volgende:
jezus jij in rotterdam wonenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze regelen nu echt het verkeer met die stoplichten bij het zebrapad bij nieuwe binnenwegplein daarWat een drama.
Net persee even naar de stad geweest vanwege boodschappen, maar ik weet gelijk weer waarom ik de stad op zondag mijdt. Wat een drukte met al die trage mensen die persee hun kinderen meenemen, totaal niet weten wat ze willen dus maar sloom lopen en ineens stil staan
Familie van al die andere 'lansers' in crooswijk?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef gizmo_rtd het volgende:
Crooswijk meldt zich ook. Geboren en getogen crooswijker en sinds 3 jaar woonachtig in vlaardingen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef eos het volgende:
[..]
Familie van al die andere 'lansers' in crooswijk?
Welke wijk/deelgemeente?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vertrek na allerlei afpersingen/bedreigingen/mishandelingen definitief uit Rotterdam. Toch wel jammer want woonde hier toch al bijna 19jaar.
Het ergste is nog wel dat ik niet uit vrije wil wegga, maar dat ik eigenlijk op verzoek van de politie elders moet onderduiken.
In deze buurt waar ik woon alleen maar last gehad van allochtonen trouwens, en dat vind ik op zich niet eens zo heel raar als je ziet hoe deze buurt is verpauperd de afgelopen 6/7 jaar.
En dat is niet discrimineren, dat zijn pure feiten
Waar en wanneer is dat gebeurd?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Altijd leuk als er weer eens een omver wordt geknald / gestoken voor je deur.
[afbeelding]
Die witte vlek is een lap met bloed en daaromheen allemaal bordjes met nummers.
Is er iemand gestoken daar? Tering, ik hoorde trauma heli, en heel Dordtselaan afgesloten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Ja, neergestoken hoor ik net. Persoon die afgevoerd werd met de traumaheli deed niet veel meer zeg maar....quote:Op maandag 10 juli 2006 17:59 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Is er iemand gestoken daar? Tering, ik hoorde trauma heli, en heel Dordtselaan afgesloten.![]()
Weet je precies wat er is gebeurd?
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, neergestoken hoor ik net. Persoon die afgevoerd werd met de traumaheli deed niet veel meer zeg maar....
Ik heb vrij uitzicht op het plaats delict.
Fotootje genomen vanuit mijn woonkamer...quote:
Het is wel erg bont de laatste tijd. Volgens mij is er een dealers oorlogje aan de gang.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Mja, aantal junks wat door de straat banjert, is ook weer flink toegenomen idd.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is wel erg bont de laatste tijd. Volgens mij is er een dealers oorlogje aan de gang.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er liggen trouwens 2 slippertjes naast de doek en als ik kijk naar wat voor slippers het zijn, moet ik het denk ik in Antilliaanse / Marokkaanse hoek gaan zoeken.
Ik zie dat soort slippers vaak bij mannen van Antilliaanse / Marokkaanse afkomst. That's all.quote:
Ah het was dus geen ongeluk ofzo? Ik reed er net langs en vroeg me al af..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Nee, steekpartij dus.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah het was dus geen ongeluk ofzo? Ik reed er net langs en vroeg me al af..
Dordtselaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:34 schreef HansU het volgende:
Rotterdam West hiero, hoe spel je die Dordtse laan precies? Ik kan hem niet vinden.
Tsja, het kan beter ik woon tussen 3 stripclubs en 2 opvang centra voor zwervers/verslaafden inquote:Op maandag 10 juli 2006 18:42 schreef Erasmusch het volgende:
Dan valt het allemaal wel meer hier in West
Bullshit. De steekpartij was op de Oleanderstraat naar het schijnt, het slachtoffer is naar de laan gestrompeld. Het is hier juist een stuk beter dan vroeger, dus geleuter van "verbaast me niets" daar krijg ik jeuk van op nare plaatsen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:41 schreef HansU het volgende:
[..]
Aha, die locatie ken ik. Verbaast me eigenlijk niks dat daar iemand wordt neergestoken![]()
wel dicht bij de Cappadociaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef HansU het volgende:
[..]
Tsja, het kan beter ik woon tussen 3 stripclubs en 2 opvang centra voor zwervers/verslaafden in![]()
's-Gravendijkwal. ?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef HansU het volgende:
[..]
Tsja, het kan beter ik woon tussen 3 stripclubs en 2 opvang centra voor zwervers/verslaafden in![]()
Als het slachtoffer daarheen kan strompelen kan het volgende keer ook netzogoed daar gebeuren. Het messentrek type is over algemeen toch te lomp om een plaats zonder getuigen te zoeken, het kan dus net zogoed voor jouw deur of de mijne gebeuren. Dat krijg je nou eenmaal als je in een grote stad woont, daarom verbaast het mij ook niets.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bullshit. De steekpartij was op de Oleanderstraat naar het schijnt, het slachtoffer is naar de laan gestrompeld. Het is hier juist een stuk beter dan vroeger, dus geleuter van "verbaast me niets" daar krijg ik jeuk van op nare plaatsen.
Waarom zou je het krijgen als je in een grote stad woont, en niet in een dorp?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Als het slachtoffer daarheen kan strompelen kan het volgende keer ook netzogoed daar gebeuren. Het messentrek type is over algemeen toch te lomp om een plaats zonder getuigen te zoeken, het kan dus net zogoed voor jouw deur of de mijne gebeuren. Dat krijg je nou eenmaal als je in een grote stad woont, daarom verbaast het mij ook niets.
het is hier idd een stuk beter dan vroegerquote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bullshit. De steekpartij was op de Oleanderstraat naar het schijnt, het slachtoffer is naar de laan gestrompeld. Het is hier juist een stuk beter dan vroeger, dus geleuter van "verbaast me niets" daar krijg ik jeuk van op nare plaatsen.
Ik denk omdat er in de randstad teveel ongein rondloopt, en je mag zelf raden wat voor soort personen dat zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou je het krijgen als je in een grote stad woont, en niet in een dorp?
Tuig!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:15 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik denk omdat er in de randstad teveel ongein rondloopt, en je mag zelf raden wat voor soort personen dat zijn![]()
quote:Dode na steekpartij in Rotterdam
Een jongeman is maandagmiddag in de Heidestraat in Rotterdam neergestoken. Hij overleed later in een ziekenhuis.
Dat heeft de politie vandaag bekend gemaakt.
Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend. Ook over de aanleiding van de steekpartij tast de politie vooralsnog in het duister. De politie verwacht wel op korte termijn iemand te kunnen aanhouden in verband met de steekpartij.
Ik moet de stadionweg ook telkens overquote:Op maandag 10 juli 2006 18:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga voortaan van huis ( Witte de With) naar mijn werk (Stadionweg) ,op de fiets.
Heerlijk in het zonnetje over de zwaan fietsen op mijn gemakkie![]()
Rotterdam.
Ik werk vlakbij die grote Gamma daarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik moet de stadionweg ook telkens over![]()
Mooiste stukje Rotterdam om te wonen vind ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef R81 het volgende:
Ik ga terug verhuizen naar Rotterdam.
Kop van Zuid waarschijnlijk![]()
Siebe Fokkema schijnt ie te heten. Hij had ruzie met iemand over twee kippen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Crazykill het volgende:
Weet iemand meer over de afkomst van dader en slachtoffer?
Dat klinkt als Friese afkomst. Vanuit R'dams oogpunt allochtoon dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Siebe Fokkema schijnt ie te heten. Hij had ruzie met iemand over twee kippen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klinkt als Friese afkomst. Vanuit R'dams oogpunt allochtoon dus.
Edit: het was een grapje zeker.Ik trap ook overal in.
Dan kijk je niet goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Isegrim het volgende:
Die twee kippen deden 't 'm. Ik ben op Zuid nog nooit kippen tegengekomen.
Ik kom er ook niet zo vaak, alleen als ik bij Alicey op bezoek ga. Maar er lopen wel kippen rond? Of doel je meer op gebraden exemplaren?quote:
Nah, ik doel meer op de islamitische slagerijen die hun geplukte waren aan de deur komen afleveren aan de mini-market hier tegenoverquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet zo vaak, alleen als ik bij Alicey op bezoek ga. Maar er lopen wel kippen rond? Of doel je meer op gebraden exemplaren?
Maar die zeggen geen tok meer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nah, ik doel meer op de islamitische slagerijen die hun geplukte waren aan de deur komen afleveren aan de mini-market hier tegenover.
Ah jawel johquote:
Recreatie of zoek je het meer in de forensische / misdaad-kant?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:39 schreef Isegrim het volgende:
Is er komend weekend ook iets leuks te beleven in R'dam?
Dat laatste kan ook als entertainment dienen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Recreatie of zoek je het meer in de forensische / misdaad-kant?
Zie gisterenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook als entertainment dienen.
Ik vind jazz eigenlijk niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef Alicey het volgende:
North Sea Jazz Festival
Lijkt me wel leuk om een keer naartoe te gaan, al hou ik er niet echt vanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef Alicey het volgende:
North Sea Jazz Festival
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik werk vlakbij die grote Gamma daar.
KIJK IN MIJN FOTOOOOBOEKquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:43 schreef Koewam het volgende:
Maar KnoekieHeb je nou
al
een foto
![]()
Of voegme
toe op
msn
waddan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tenenkrommende docu op ned 1 over een ned/anti-gezin in Rotterdam.
"waarom werken? ik krijg toch die uitkering?!"quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"waarom werken? ik krijg toch die uitkering?!"
"ik kan niet werken voor een baas, mensen moeten mij niet commanderen, dan word ik kwaad swa"
enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |