PS, wi eheeft er hanibal gelezen?
quote:
op 01-09-2000 om 03:17 PM schreef Jumparound het volgende:PS, wi eheeft er hanibal gelezen?
Jumparound,
over hannibal is een heel topic. Het zal een beetje naar beneden zijn gezakt dus even de laatste "zoveel" dagen opvragen.
Benieuwd wat jij van dat boek vond.
Ik dacht al een tijdje dat je een fan was van Douglas Adams. Maar goed, ik heb het boek gelezen, d.w.z. de trilogie uit vier delen en het later verschenen deel "Mostly Harmless."
Als ik weer eens tijd heb moet ik ze ook maar weer eens herlezen. Veel plezier!
Lees dit boek (en de vervolgen) ASJEBLIEFT
in het originele Engels. Er gaat echt verschrikkelijk veel verloren als je dit in een vertaling leest.
Warm advies van een grote Douglas Adams fan.
Marco
* Jumparound =even naar de miliweg, is er weer over een jaar of 370 duizend miljoen.
quote:Het leven, het heelal en de rest is het 3e deel uit de 5-delige trilogie! In het Engels; Life, the Universe and Everything. De 5 delen heten in het Engels:
Op 12 november 2000 14:49 schreef cosmicgirl het volgende:
ik heb nog ff wat rondgesurft. de titel van de ned. vertaling is het leven, het heelal en de rest
- The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy
- The Restaurant at the End of the Universe
- Life, the Universe and Everything
- So Long, and Thanks For All the Fish
- Mostly Harmless
d'r is geloof ik later nog een epiloog bijgekomen...
quote:yep, klopt helemaal...
arthur dent heet hier hugo veld
bij de bieb is de Nederlandse versie ws wel te lenen, iig hier in Amsterdam (staat bij de afdeling sci-fi). schrijver is Douglas Adams.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 12-11-2000 16:18]
Het hoorspel is ook aan te raden, maar idd alleen goed te volgen als je de boeken kent.
The answer to the question of life, universe and the everything... 42. Schitterend! Wie verzint dat nou!?
[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 12-11-2000 19:33]
quote:Ik heb alleen "Dirk Gently's Holistic Detective Agency", maar die vind ik wél erg leuk (en vaag!). Moet ik weer eens gaan lezen, want het is alweer een tijdje geleden...
Op 10 januari 2000 12:17 schreef Mark het volgende:
Hebben jullie ook al eens andere boeken van Douglas Adams gelezen? de twee boeken met Dirk Gently vond ik toch wel amusant, omdat ze op een andere manier "weird" zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 13-11-2000 02:49]
Ik vind nederlands nogal zouteloos, en ja, de HHGTTG is beter dan HTL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |