Linux draait driekwart van de software die ik gebruik niet, geen optie dus. En nLite is alleen handig voor al je het OS nog moet installeren, no way dat ik al die optie nog een keer ga aanpassen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:22 schreef InsertCredit het volgende:
Installeer linux of gebruik nLite.
F*cking zeikstraal![]()
Na de menu's 'zoeken' en 'mappen' staat een icoontje - Details - Gewijzigd op..quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:21 schreef Steijn het volgende:
Ik loop godverdomme al een half uur te zoeken naar hoe ik simpel bestanden op datum kan sorteren
Mac kan geen Autocad draaien. Bovendien werkt een hoop nuttige opensource software niet op de Mac. Mac heeft net zo'n kut-OS als Windows.quote:
Pff half uurtje werk om een beetje vlotte iso te krijgen..quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Linux draait driekwart van de software die ik gebruik niet, geen optie dus. En nLite is alleen handig voor al je het OS nog moet installeren, no way dat ik al die optie nog een keer ga aanpassen.
Ja het zit op de meest idiote plekken. Maar het probleem is dat dit soort triviale zaken gewoon altijd beschikbaar moeten zijn, en niet weggemoffeld omdat de gemiddelde computergebruik nog dommer is dan de jostiband.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na de menu's 'zoeken' en 'mappen' staat een icoontje - Details - Gewijzigd op...
Maar staan dan ook al je instellingen gelijk goed? nLite is toch alleen om allerlei zooi uit Windows te slopen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:26 schreef InsertCredit het volgende:
Pff half uurtje werk om een beetje vlotte iso te krijgen.
Ja gruwelijk. Ik wil Win2k terugquote:En troost je, vista wordt nog ff een smak erger
Whehehe, je bent inderdaad een behoorlijke n00b.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:25 schreef Steijn het volgende:
Mac kan geen Autocad draaien. Bovendien werkt een hoop nuttige opensource software niet op de Mac. Mac heeft net zo'n kut-OS als Windows.
Heb ik ook nog een gedraaid ja, heerlijk OS, ik zou het echt gebruiken als ik al mijn Windows software er op kon draaien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:29 schreef InsertCredit het volgende:
BeOS draait hier trouwens ook nog ergens.
Autocad is er voor de Mac? Ik heb trouwens een PC in een G5 kast draaien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Whehehe, je bent inderdaad een behoorlijke n00b.
Veel plezier met schelden op Windows knullebul.
Ja, je kunt naast dat je er vanalles uit kunt slopen ook werkelijk de hele reutemeteut instellen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar staan dan ook al je instellingen gelijk goed? nLite is toch alleen om allerlei zooi uit Windows te slopen.
Neuh, er zijn vast genoeg alternatieven en Windows draait voor dat soort dingen desnoods ook nog wel op een Mac, maar dat was wel je meest steekhoudende argument.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:32 schreef Steijn het volgende:
Autocad is er voor de Mac?
Dat geldt zowat voor elk stukje softwarequote:Op woensdag 28 juni 2006 02:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
XP is een prima besturingssysteem, tenminste als je er mee overweg kan
Prijs is ook nog wel een overweging.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neuh, er zijn vast genoeg alternatieven en Windows draait voor dat soort dingen desnoods ook nog wel op een Mac, maar dat was wel je meest steekhoudende argument.
Dan wordt de enterprise editie van Vista wel wat voor je; kaal en snel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Prijs is ook nog wel een overweging.Maar het probleem zit hem er in dat XP veel de gebruiksvriendelijk is voor mij, en volgens mij doet Mac het wat dat betreft net zo slecht. Win 2k en NT4 was gewoon het fijnste OS dat er was. Geen overbodige zooi, snel, recht toe recht aan, en alle mogelijke opties waren gemakkelijk in te stellen. MS kan het dus wel...
Beetje gelul.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Is het ook 64-bit?quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:54 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Beetje gelul.
Vista is juist verdomd efficient, beter dan 2000 / xp iig.
het schakelt on the fly services en achtergrond-tasks uit wanneer een programma veel van het systeem vraagt. Ook qua het caching en multi-core-gedeelte steekt het stukken beter in elkaar dan alles wat ervoor is verschenen.
Op een fatsoenlijke pc draaien alle progs straks beter op Vista dan op XP.
Winequote:Op woensdag 28 juni 2006 02:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Linux draait driekwart van de software die ik gebruik niet, geen optie dus.
quote:De computer is zo slim als de gebruiker die er achterzit...
problem exists between keyboard and chairquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:27 schreef BobbyB het volgende:Maar met een beetje logisch denken kom je ook al een heel eind.
Dit, dus.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:31 schreef Agiath het volgende:
Je bent wel heel dom als je niet eens je bestanden op datum kan sorteren, sorry
true.datquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit, dus.
Als je dát al geeneens kunt (vinden), hoef je over alternatieven als Linux of MacOS geeneens na te denken.
Ik gebruik ook nog gewoon Windows 95quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:38 schreef Q. het volgende:
Windows is zooooo 1995.
En Mac's zijn voor chique nerds met net iets teveel geld.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:38 schreef Q. het volgende:
Windows is zooooo 1995.
Dat je er allerlei zooi uit moet slopen, pleit niet voor een OS.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Dat jij er niet mee om kan gaan wil niet zeggen dat het een kut OS is...
Moet je zelf iets beter kunnen maken, voordat je iets kut mag vinden?quote:Daarbij, kan jij het beter dan??
Ik idem.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:08 schreef popolon het volgende:
Ik draai XP altijd met alle 'classic' views, menu's, searches etc.
Lijkt dan heel erg op Win2k.
Wat moet je er allemaal uit slopen dan??quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat je er allerlei zooi uit moet slopen, pleit niet voor een OS.
[..]
Moet je zelf iets beter kunnen maken, voordat je iets kut mag vinden?
Niet slopen. Anders instellen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lees het topic eens door.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:44 schreef Netsplitter het volgende:
Wat moet je er allemaal uit slopen dan??
Flauwekul.quote:Eigenlijk wel ja...
Je hoeft het niet eruit te slopen hoor, het werkt ook prima metquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:31 schreef Agiath het volgende:
Eensquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:31 schreef Agiath het volgende:
Ja, ik vind dat ook altijd wle dubieus hoor. Ik gebruik XP al vanaf introductie, en als er 1 stabiel OS is, is het XP wel. Nou gebruik ik altijd wel A-merk hardware (alhoewel echt slechte hardware niet meer gemaakt wordt, hooguit ranzige drivers). Als je door gaat vragen of gaat kijken op zo'n probleem PC blijkt altijd wel dat er beta driver 12433.x324 geinstalleerd is, dat de kinders de PC uitknallen door het stekkerblok in 1 x uit te zetten of dat de fan van de CPU al 3 jaar stil staat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Kut-gebruiker wellicht, geen enkel probleem met XP
Volgens mij staat dit zelfs ergens op de eerste paar bladzijden van de handleiding die bij XP wordt meegeleverd. Oh wacht. Handleiding. Haha!quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:56 schreef Megumi het volgende:
Laten we eens wat nuttigs posten. We kikken met de rechtermuis knop op "Deze Computer". We gaan vervolgens naar "Eigenschappen" We klikken op het tabblad "Geavanceerd" We klikken binnen het bovenste kader op "Instellingen". We gaan vervolgens naar het tabblad "Visuele effecten". We kiezen voor de optie "Beste prestaties". En je Windows draait weer als een speer. Zonder overbodige franje.
Als je 1 gb aan ram hebt ja, anders gaan al die "hippe" nieuwe dingen totaal niet werken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:54 schreef InsertCredit het volgende:
Vista is juist verdomd efficient
Puh-lease. Zijn er nog PC's met minder dan? Daarnaast, dan stap je toch lekker niet over?quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Als je 1 gb aan ram hebt ja, anders gaan al die "hippe" nieuwe dingen totaal niet werken.
nee, handleidingen zijn onzin, we gaan graag lopen blèren dat dit en dat kut is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit zelfs ergens op de eerste paar bladzijden van de handleiding die bij XP wordt meegeleverd. Oh wacht. Handleiding. Haha!
1 gb aan ram nodig hebben voor een osquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Puh-lease. Zijn er nog PC's met minder dan? Daarnaast, dan stap je toch lekker niet over?
De handleiding. ???quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit zelfs ergens op de eerste paar bladzijden van de handleiding die bij XP wordt meegeleverd. Oh wacht. Handleiding. Haha!
En uiteraard is in MacOS alles zoooooo simpel dat er geen apart forum voor nodig is op GoT ofzo. Oh wacht, dat is er wel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, handleidingen zijn onzin, we gaan graag lopen blèren dat dit en dat kut is.
Man, als ik XP opstart, Photoshop open, een browser, mailclient en bittorrent open, dan ben ik al door m'n 512 MB heen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:00 schreef thedude0 het volgende:
[..]
1 gb aan ram nodig hebben voor een osen ik stap idd niet over op dat bagger os
Da's toch gewoon een masturbatie-forum?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:01 schreef Jarno het volgende:
En uiteraard is in MacOS alles zoooooo simpel dat er geen apart forum voor nodig is op GoT ofzo. Oh wacht, dat is er wel..
ik heb geen photoshopquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Man, als ik XP opstart, Photoshop open, een browser, mailclient en bittorrent open, dan ben ik al door m'n 512 MB heen.
Houdt er iemand een pistool tegen je hoofd zodat je wel moet upgraden?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:00 schreef thedude0 het volgende:
[..]
1 gb aan ram nodig hebben voor een osen ik stap idd niet over op dat bagger os
Je doet toch wel íets met je PC?quote:
ja, films downloaden, films kijken. internetten. muziek luisteren. ik gebruik nu 280 mb ram wat dus niet eens in de buurt van 512 mb ram komt.quote:
Ja, ik zou ook liever willen dat alles wat we nu doen in 640KB bleef passen, maar zo werkt het nou eenmaal niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:06 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Meer dan een halve gieg....
Nou, good for you! Wat is je klacht dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:06 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ja, films downloaden, films kijken. internetten. muziek luisteren. ik gebruik nu 280 mb ram wat dus niet eens in de buurt van 512 mb ram komt.
You called?quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
En Mac's zijn voor chique nerds met net iets teveel geld.
dat ik het kut vind dat windows vista met alle zooi eromheen pas fatsoenlijk werkt als je 1gb aan ram hebtquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, good for you! Wat is je klacht dan?
Oh. Gut.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dat ik het kut vind dat windows vista met alle zooi eromheen pas fatsoenlijk werkt als je 1gb aan ram hebt
Maar daar krijg je wel mooie dingesen voor!quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dat ik het kut vind dat windows vista met alle zooi eromheen pas fatsoenlijk werkt als je 1gb aan ram hebt
Mja, alleen bij een DirectX 10 videokaart geloof ik. Maar goed, die worden ook vanzelf mainstream.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar daar krijg je wel mooie dingesen voor!
Ik ga maar eens sparen voor een nieuwe pc zodat ik ook Vista kan draaien. Want op mijn 2400+ met maar 512 meg RAM kan dat natuurlijk nooit meer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, alleen bij een DirectX 10 videokaart geloof ik. Maar goed, die worden ook vanzelf mainstream.
Mac OS X is gewoon geil. Punt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:15 schreef Jarno het volgende:
Maar leg me nou eens iets uit.
Jullie gasten lopen altijd te mekkeren over hoe kut Windows XP nou wel niet is, zijn daaaaagen bezig met tunen en uitkleden en het eerste wat je doet is terug naar Windows classic, want dat is zo lekker opgeruimd en clean. Prima, kan je smaak zijn. Maaaaaar, dan zet je zo'n gast achter een Apple, en dan loopt de kwijl ze uit de bek qua themes, opleukingen en verfrissingen. Dan is het opeens allemaal niet zo erg meer dat het resources vreet waar je bij staat..
Mwoch. Er staat hier 2 van die krengen maar het is gewoon een OS. Leuk hoor, maar als er echt wat is zit je nog op de commandline te prutsen.quote:
Neeheeee! Nietus!quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. Er staat hier 2 van die krengen maar het is gewoon een OS. Leuk hoor, maar als er echt wat is zit je nog op de commandline te prutsen..
Het register en de commandline blij dat die nog bestaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. Er staat hier 2 van die krengen maar het is gewoon een OS. Leuk hoor, maar als er echt wat is zit je nog op de commandline te prutsen..
Dus een windows XP met OSX theme is volgens jou het best?quote:
Oh, jawel hoor. Maar je hebt dan zo weinig aan je Exposé he. Of hoe heet die meuk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het register en de commandline blij dat die nog bestaan.
DX9 kaart maar wel met minimaal 128Mb ram erop...quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, alleen bij een DirectX 10 videokaart geloof ik. Maar goed, die worden ook vanzelf mainstream.
Oh, die heb ik! Kewl. Nouja, isse mooi toch? Wordt je videokaart ook eens gebruikt waar -ie voor bedoeld is en je CPU ontlast.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
DX9 kaart maar wel met minimaal 128Mb ram erop...
OS X heeft geen brak en kwetsbaar binair register.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het register en de commandline blij dat die nog bestaan.
Windows ME dus.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:41 schreef DennisMoore het volgende:
Vroegah... met dos-schijfjes, en norton commander, en pctools, en edlin, en dos=high,umb....
T is meer dat alle n0bs er standaard beter mee kunnne werken, dat een paar nerds nu weer over de nieuwe zooi vallen is een ander verhaal, en die kunnen het toch wel weer "goed" zetten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Moet je zelf iets beter kunnen maken, voordat je iets kut mag vinden?
Hey, ik heb jarenlang met MS-DOS 3.1 op een XT gewerkt hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De tweede generatiekloof van vanochtend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |