http://www.dutchvacc.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=177&Itemid=144quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:47 schreef nubie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je precies online gaat met VATSIM![]()
Ik heb al een acountje gemaakt enzo, en op "Servers online" geklikt en in FS het ip ingevoerd
Of moet ik nog iets anders doen?
FS Passengers.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:24 schreef dutchmage het volgende:
wie kan me vertellen hoe het programma heet dat je "missies"moet vliegen om verder te kunnen in andere boeings ed...
kan niet meer op de naam komen..
met het programma kon je instellen hoeveel pax je had.. je gewicht verdelen, noem maar op..
iemand.?
quote:
Alles mag, niets moet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef KlootMajoor het volgende:
Je moet er voor betalen, dat FS Passenger
gewoon een serial/crack zoekenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef KlootMajoor het volgende:
Je moet er voor betalen, dat FS Passenger
Nope, FSX wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef nubie het volgende:
Inderdaad een beetje belachelijk, 30 euro. Je kunt flight simulator voor 20 euro in de winkel halen.
En vindbare keys zijn Wrong authorization![]()
Kun je trouwens met z'n 2en in een vliegtuig? Multiplayer
Ik geef net een handige link, ga je nog image hack gebruiken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:59 schreef nubie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
vraag maar aan de kerstmanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:52 schreef SnowBite het volgende:
Wanneer komt FS X nou uit?
Bij Amazon staat 3 oktober 2006, maar dat lijkt mij een beetje optimistisch.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:52 schreef SnowBite het volgende:
Wanneer komt FS X nou uit?
hoe krijg je die lichten zo mooi? ze zien er veel realistischer uit bij jouquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:31 schreef Fillipe het volgende:
En hier wat shots van m'n vluchtje van Amsterdam - Parijs (klik voor grotere versie) :
Zo, en nu eerst een biertje.
Ik heb Ultimate Terrain Europe geinstalleerd, maar daar ligt het volgens mij niet aan. Volgens mij ligt het aan deze download die ik onlangs heb gedaan en die tevens geheel gratis is Airport Environment Upgrade 7 . Maar tijdens het zoeken naar die download, kwam ik ook nog Airport Lighting Version 2 tegenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoe krijg je die lichten zo mooi? ze zien er veel realistischer uit bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |