Verklaar je nader...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het is nog schandaliger dat we een overheid hadden die een eigen burger chanteert.
daar ging het allemaal over de laatse dagen. De brief van Verdonk die AHA moest ondertekenen. Tijdens het debat is door verdonk vele malen ontkent dat er eigen belang achter zat. En JP gooit haar glazen in. Die zegt dat er wel belangen waren.quote:
Een politicus onder druk zetten is nog wat anders dan de burger chanteren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:30 schreef One_of_the_few het volgende:
AHA(burger) wordt door Verdonk, zalm en Balkenende(overheid) onder druk gezet die brief te tekenen.
die chantage is anders wel reden voor een minister om op te stappen. Die chantage beschadigd de rechtstaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een politicus onder druk zetten is nog wat anders dan de burger chanteren.
Ik vind die chantage niets vergeleken met de structurele berovingen van burgers die de overheid doet.
de beroving die belasting heet
nee, mijn bronnen geven en de korting en de subsidie per jaar aan. je quote me niet goed.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:49 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Jij zegt zelf:
[..]
Die 3,5 miljard per jaar slaat toch op de vorige begroting (2000-2006)? En de 1,7 miljard op de nieuwe begroting (2007-2013)?
Dan tonen cijfers uit de vorige begroting, zoals gegeven, toch aan dat je op 35 miljoen voor de scholing van werklozen en immigranten niet 1,8 miljard kan bezuinigen?
Kortom, de bezuiniging van 1,8 miljard geldt voor de hele periode 2006-2013. De korting van 1 miljard is een korting per jaar en dus 6 miljard over de hele begrotingsperiode.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |