quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:59 schreef Loena-tik- het volgende:
pssst...volgens mij is Maxim een pietsje groter, dit is toch Romijn?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:12 schreef nanalune het volgende:
[..]
tis laat enzow, ik heb het al aangepast.. stom he... ik wist het niet meer.. sowwy Martineke
![]()
Hij zat vastgesnoerd in zijn wagen. Normaal gesproken houdt hij niet van gepluk of geveeg in de buurt van zijn gezicht maar dit was wel heel interessantquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:52 schreef Githa het volgende:
Kai als clowntjedat hij bleef zitten om te smincken joh
![]()
Emma, je haar danst! En wat heb je een mooi shirt aanquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef Jelief het volgende:
Om het af te leren nog eentje voor het slapen gaan...
Emma heeft een nieuwe coupe:
[afbeelding]
oftewel, half stoer half lief schattig meisje![]()
Ze groeit er langzaam inquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Emma, je haar danst! En wat heb je een mooi shirt aanwat leuk dat ze het nog steeds past
krijgt ie nu al op z'n donder?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:50 schreef dutchie het volgende:
Over Cas Anthony; we noemen hem gewoon Cas. Alleen als hij op zijn donder krijgt is het Cas Anthony.
Dat is precies de reden waarom ik het aandurfde om hem weg te brengen naar een opvang. Het is gecertificeerd, maar het is eigenlijk een woonhuis met een gedeelte ingericht voor de kinderopvang. En de tuin is gewoon een tuinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:07 schreef jessie het volgende:
Wat ziet die tuin er niet kinderdagverblijverig uit en leuk zo bij Tristan!!! Die poesjes
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:17 schreef jessie het volgende:
Hanne lijkt op die foto's op Saskia vind ik!
Morgen mag er al ander gips opquote:Op zondag 2 juli 2006 04:28 schreef Vicky het volgende:
Wouter Tristan, wat vervelend zo je armpjeje erop!
Spuug, volgens mij bestaan er ook van die hoezen die je over je gips kan doen, maar of je er dan ook echt mee in het zwembad kan dat durf ik niet te zeggen... Misschien eens vragen in het ziekenhuis als Tristan toch een nieuw gipsje krijgt.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Morgen mag er al ander gips opEn hij gebruikt zijn vingers van zijn gipsarmpje weer volop, dus hij redt zich nu helemaal prima Alleen zo jammer dat ie met dit warme weer niet in het zwembad kan
![]()
Bij de gipskamer in het ziekenhuis zijn ze goedkoper, die mogen geen winst makenquote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Nijna, die laatste is perfect voor Tristan. Morgen ga ik informeren of zij zo'n thuiszorgwinkel in de buurt weten en anders bestel ik hem via internet. Bedankt!
Als Tristan van dat nieuwe kunststof gips krijgt, is het ook niet zo erg als het een beetje nat wordt, dat kan wel wat hebben gelukkig. In tegenstelling tot gewoon gips, dat valt uit elkaarquote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Nijna, die laatste is perfect voor Tristan. Morgen ga ik informeren of zij zo'n thuiszorgwinkel in de buurt weten en anders bestel ik hem via internet. Bedankt!
Ja helaas, als dat nat wordt broeit je vel kapot, zoals bij Peet gebeurt isquote:Op zondag 2 juli 2006 21:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als Tristan van dat nieuwe kunststof gips krijgt, is het ook niet zo erg als het een beetje nat wordt, dat kan wel wat hebben gelukkig. In tegenstelling tot gewoon gips, dat valt uit elkaar
Dank je wel, ik had vrijdag toen ik die foto zag echt even een 'huh, heb ik dat op de wereldgezet' moment. Boingquote:Op zondag 2 juli 2006 21:12 schreef Belana het volgende:
Es70, wat een prachtige dochter heb je
pokkie pepernoot
arme Kai
Hetzelfde gestroomlijnde lichaamquote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef Anitra het volgende:
Kaiwat ga jij trouwens steeds meer op je moeder lijken
en een
voor de waterpokken
Dank je welquote:Op zondag 2 juli 2006 21:36 schreef Spuuglokje het volgende:
es70, wat heb je een leuke dochter, ik ben ook benieuwd naar je andere kind(eren?)!
Wat heeft zij mooie ogen zeg zóóó blauwquote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef Lishe het volgende:
Wat een prachtfoto's komen er weer voorbij.![]()
![]()
Terwijl papa en mama aan het klussen zijn vermaakt dochterlief zich prima bij opa en oma....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kinderen genezen gelukkig snelquote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Twee weken maar! Ik dacht echt dat het een week of 4 zou zijn, maar het mag er 17 juli alweer af.
Oh! My! God!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:23 schreef Lishe het volgende:
Emma, je bent zo mooi..... En Tristan is een dappere dodo!
Wat een complimenten over dochterlief...![]()
![]()
Nog 1tje... Deze is bewerkt en laten we op doek drukken....![]()
[afbeelding]
En nu stop ik want ik ben alleen nog maar met mezelf bezig en de verhuizing. Sorry!![]()
En trouwens.... Renzell.... waar is Julius de vakantieganger?![]()
![]()
Het intersseert haar weinig, papa des te meer...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:16 schreef Anitra het volgende:
Carmen wat een teneu heb je!!! Is ze ook gek van voetballen dylan dog?
Ik wilde net zeggen, ik mis alleen nog de snavel.quote:
nu je het zegt...daar heb ik indd een foto ingestuurd. helemaal vergeten johquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef Vicky het volgende:
Martineke, wat lief!!
doet Romijn mee met de baby van de maand op Brabbel??
Leuk! Maar dan wel graag even verkleinen voor je ze naar photobucket uploadquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:13 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Heb er nog wel een paar van dezelfde " shoot".![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:14 schreef pinquit het volgende:
waauw ik vind ze echt leukkk![]()
![]()
wat heeft ze mooie ogen![]()
![]()
kim!
Zijn ze zo goed?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Leuk! Maar dan wel graag even verkleinen voor je ze naar photobucket upload![]()
Ik vind Bo een popje, maar die bovenste 2 foto's zijn misschien best wel rukmateriaal voor pedo's. ik weet niet hoor. Just saying...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:01 schreef jessie het volgende:
Daniel wat ben je mooi en klein
Kim je bent echt een prachtmeisje![]()
Hier wat balletBo's
Ze was helemaal blij met dr turnmat
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vind Bo een popje, maar die bovenste 2 foto's zijn misschien best wel rukmateriaal voor pedo's. ik weet niet hoor. Just saying...
Verder is het natuurlijk een tof balletmeisje. Was ik vroeger ook.
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:52 schreef Sjeen het volgende:
Mag ik Isa's uitnodigingetje even hier spammen
Ow, peuterspeelzaal, dat wil ik misschien ook nog gaan regelen...
Er zijn er nog steeds diversen behoorlijk grootquote:
zeer regelmatig zelfs, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:43 schreef -IksRee- het volgende:
Zeg, kijken yvonne, Muus, milagro en vivi hier wel eens?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:34 schreef piglet het volgende:
IsaWat wordt ze groot Sjeen!!! Geweldige uitnodiging hoor
offtopic: had je m'n mailtje nog gehad of gebruik je planet niet meer?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:25 schreef -IksRee- het volgende:
Nou, vooruit dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pappa X-Ray met dochterlief Rosalie.
Ik vond de naam toch redelijk duidelijk gekozenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht wat is dit nu weer voor een linkje in NWS, wat wil die gek![]()
Nee, mamma is geen schatje. Mamma is een onvervalste bitchquote:Alles heeeel goed met je zo te zien
Wat een schatje![]()
![]()
Vast precies haar mama![]()
Ik lette niet eens op die naam:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:49 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik vond de naam toch redelijk duidelijk gekozen
[..]
Maar ze is wel jouw bitchquote:Nee, mamma is geen schatje. Mamma is een onvervalste bitch
Aaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:25 schreef -IksRee- het volgende:
Nou, vooruit dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pappa X-Ray met dochterlief Rosalie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |