quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:59 schreef Loena-tik- het volgende:
pssst...volgens mij is Maxim een pietsje groter, dit is toch Romijn?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:12 schreef nanalune het volgende:
[..]
tis laat enzow, ik heb het al aangepast.. stom he... ik wist het niet meer.. sowwy Martineke
![]()
Hij zat vastgesnoerd in zijn wagen. Normaal gesproken houdt hij niet van gepluk of geveeg in de buurt van zijn gezicht maar dit was wel heel interessantquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:52 schreef Githa het volgende:
Kai als clowntjedat hij bleef zitten om te smincken joh
![]()
Emma, je haar danst! En wat heb je een mooi shirt aanquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef Jelief het volgende:
Om het af te leren nog eentje voor het slapen gaan...
Emma heeft een nieuwe coupe:
[afbeelding]
oftewel, half stoer half lief schattig meisje![]()
Ze groeit er langzaam inquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Emma, je haar danst! En wat heb je een mooi shirt aanwat leuk dat ze het nog steeds past
krijgt ie nu al op z'n donder?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:50 schreef dutchie het volgende:
Over Cas Anthony; we noemen hem gewoon Cas. Alleen als hij op zijn donder krijgt is het Cas Anthony.
Dat is precies de reden waarom ik het aandurfde om hem weg te brengen naar een opvang. Het is gecertificeerd, maar het is eigenlijk een woonhuis met een gedeelte ingericht voor de kinderopvang. En de tuin is gewoon een tuinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:07 schreef jessie het volgende:
Wat ziet die tuin er niet kinderdagverblijverig uit en leuk zo bij Tristan!!! Die poesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |