Ja, je moet er toch niet aan denken dat de boerenleenbankers de koers moeten dragen (met dit team).quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:39 schreef Rudieh het volgende:
mocht dit nieuws over Basso en Ullrich waar zijn, dan heeft dat (helaas) ook 1 voordeel: dan gaat het wel een hele open Tour worden
De lijst bevat 58 namen en niet allemaal elite renners, volgens mij heb ik nu bijna het halve prof peleton voorbij zien komen. Zou er een 0 vergeten zijn? 580 namen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef Ereinion het volgende:
Flecha en Menchov zouden op de lijst staan.
Bron: telesport.nl
Of 5800, dat gewoon alle profs en wat amateurs erop staan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
De lijst bevat 58 namen en niet allemaal elite renners, volgens mij heb ik nu bijna het halve prof peleton voorbij zien komen. Zou er een 0 vergeten zijn? 580 namen.
Tering, dat zou wel erg slecht nieuws zijn..!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef Ereinion het volgende:
Flecha en Menchov zouden op de lijst staan.
Bron: telesport.nl
quote:'Raborenners schuldig aan bloeddope'
door onze Telesportredactie
STRAATSBURG - Denis Mentsjov (Rus) en Juan-Antonio Flecha (Spa) worden waarschijnlijk uitgesloten van de Ronde van Frankrijk. Beide Raborenners zouden zich schuldig hebben gemaakt aan het gebruik van bloeddope. Zij staan op de lijst met 58 namen die betrekking heeft op de dopingzaak rond dokter Fuentes. Deze zwarte lijst is vandaag bekendgemaakt.
Mentsjov en Flecha mogen - als de UCI-reglementen worden toegepast - niet van start gaan in de Tour, die komende zaterdag in Straatsburg aanvangt met de proloog.
Denis Mentsjov verlengde zijn contract bij Rabobank met twee jaar. Dat werd eerder deze week door de ploegleiding bevestigd.
Mancebo wordt niet meer genoemd inmiddels wel weer een andere die op een O eindigt Angel Edoquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:00 schreef BVO het volgende:
Staan nu mijn beide favorieten (Valverde en Mancebo) erop?
.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
Nog "fans" hier van de prikpagina?? Op dit moment lach je je kapot!
Prikpaginaquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
Nog "fans" hier van de prikpagina?? Op dit moment lach je je kapot!
quote:
Eerst allemaal "Zie je wel!!!" bij andere renners, en nu zijn er rabo-renners aan de beurt en allemaal gezeik ineensquote:
quote:>> Pagina 664/01 <<
-----------------------------------------
***WIELRENNEN***************************
**** Namen 56 dopingzondaars bekend
**Justitie in Spanje heeft alle renners
die bij het dopingschandaal in Spanje
zijn betrokken gedentificeerd.De lijst
met 56 namen wordt mogelijk vandaag nog
in de openbaarheid gebracht.
Volgens een Spaanse radiostation zouden
de namen van Jan Ullrich,Ivan Basso en
Francisco Mancebo op de lijst prijken.