*mompelt iets over Pecharromanquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
toch vreemd dan dat geloof van hem dat die goede renners (nu met doping) ook zonder doping nog goed zijn
Top 10 ronde van België vorig jaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dar hoor je inderdaad helemaal niks meer van.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Top 10 ronde van België vorig jaar![]()
Tja de moeite... Als je een tourkenner bent staat er niks nieuws voor je op. Maar klassieke beelden terugzien vind ik altijd wel de moeite waard omdat de paar tapes/dvd's die ik heb opgenomen niet zo heel veel zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:40 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Is die DVD de moeite? Je krijgt hem ook bij een magazine van 6.95. Ik heb alleen een ander magazinge gekocht met veel info over de etappes (ik moet elk jaar een naslagwerk hebben). Alleen die met die dvd heb ik maa rlinks laten liggen omdat het magazine niets voorstelde. Verder heeft mijn pc download pauze, dus als die dvd de moeite is dan koop ik dat tijdschriftt wel.
waaro ongeveer? ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef -skippybal- het volgende:
De dvd "Tour de France: Historisch overzicht" staat op usenet voor de liefhebbers. Staan leuke bloopers ook opHopen dat Herbert die dvd trouwens niet heeft gezien want er staat veel herhaal-potentie op....
Die zonder bottenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:45 schreef el_salvador het volgende:
[..]
waaro ongeveer? ik kan hem niet vinden.
Nuyens paste ook niet echt in die ploeg. Dat is een renner die zich er altijd op beroept dat hij clean rijdt. Zijn uitslagen bevestigen dat ook wel. In de voorbereidingskoersen gaat hij altijd met de besten mee, en als dan de grote klassiekers komen, vliegen alle goed geprepareerde toppers hem van alle kanten voorbij. 'Een renner die de grens van 200 km niet aan kan' wordt dat dan genoemdquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij had toch ook al gezegd dat 'ie het contract van Nuyens (dacht ik) niet wou verlengen omdat er metdat geintje met Würth binnenkort misschien wel veel goeie renners op straat staan![]()
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2006/jun06/jun29news2quote:Guardia Civil report expected very soon
According to Spanish newspaper El País, the Central Operating Unit of the Guardia Civil has elaborated an exhaustive report on the Operación Puerto investigation, which will be transmitted to the Spanish Secretary of State for Sport, Jaime Lissavetsky, very soon. The 500 pages-thick summary will detail all the names of the 58 riders supposedly implicated in the doping scandal, as well as the circumstantial evidence on their implication produced by the investigators.
Lissavetsky, who had met with the public prosecutor in the affair, Manuel Moix, and the head of the Guardia Civil operating unit, Colonel Félix Hernando on Wednesday, will get together with his French counterpart Jean-François Lamour, on Friday - one day before the Tour de France gets under way. The race organiser has already said that it wanted to "clean up the peloton" before that start of the event.
El País further wrote that all the documents and allegations published by the paper last Sunday and Monday would be found in the official report as well, including the suspicions about "Jan" and "the son of Rudy". According to sources close to the investigation, "many of the 58 cyclists that are named are non-Spanish and some Elite cyclists."
Politician Lissavetsky had also initialised the new anti-doping law, which was unanimously voted for in Spanish Congress on Thursday, June 28, and which due to become law in the beginning of November. A similar legislation, penalizing the production, use and distribution of doping products, exists already in France.
zelfs die scheve wordt nu genoemdquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Ericr het volgende:
Tja die Spanjolen zijn net zo erg als de Fransen wat dat betreft. Eigen belang gaat voor. Het zal altijd een spel blijven van belangen.
Heb ik ook aan zitten denken, ook omdat er practisch geen renners zijn met de naam Luigi. De lijst met namen komt geloof ik uit 2004, toen reed Michele Bartoli nog, die met Cecchini werkte. Maar ja, zo wordt het allemaal wat vergezocht.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef Ericr het volgende:
Zat trouwens over die Clasicomano (Luigi) te denken ook al is het vergezocht. Kan dan ook een renner zijn van Luigi Checchini, zeker omdat ze nou niet echt veel namen erg verbasterd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |