quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Of doping moet gewoon toegestaan worden
Dat is nu ook al zo (of in ieder geval grotendeels)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:33 schreef Wombcat het volgende:
Dan gaat het erom wie het meeste spul slikt, dat vind ik ook niet wat.
Dat doen ze nu toch ook al als ze willen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:33 schreef Wombcat het volgende:
En hoe doe je het dan met amateursporters? Gaan die allemaal zelf experimenteren, lekker veilig.
Gewoon voor altijd diskwalificeren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Of doping moet gewoon toegestaan worden
Maar als je het toestaat, gaan ze nog meer denken van "oh, het mag, dus het zal wl veilig zijn."quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat is nu ook al zo (of in ieder geval grotendeels)
[..]
Dat doen ze nu toch ook al als ze willen.
Denk ik niet. Als het toegestaan wordt kan juist de ratrace naar middelen die niet opspoorbaar zijn stoppen en gebruik je gewoon wat het veiligst en effectiefst is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar als je het toestaat, gaan ze nog meer denken van "oh, het mag, dus het zal wl veilig zijn."
En aan de andere kant dwing je mensen dan om te gaan gebruiken als ze willen sporten. Dat lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Denk ik niet. Als het toegestaan wordt kan juist de ratrace naar middelen die niet opspoorbaar zijn stoppen en gebruik je gewoon wat het veiligst en effectiefst is.
Hematocrietcontroles lijken me dan wel een goed idee.
Mensen hoeven helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En aan de andere kant dwing je mensen dan om te gaan gebruiken als ze willen sporten. Dat lijkt me geen goed plan.
Nee, want omdat iedereen dan zoveel mogelijk gebruikt zul je wel moeten gebruiken om al in het profpeloton te geraken. Lijkt me geen goede ontwikkeling.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mensen hoeven helemaal niks.
Alleen als ze de absolute top willen halen zullen ze moeten pakken.
Maar dat is nu ook al zo.
Eerder andersom. Als iedereen gewoon EPO mag gebruiken gaan ze juist op zoek naar dat nieuwe middel dat niemand anders heeft om toch weer een voordeel te hebben. Wielrenners zullen altijd op zoek gaan naar middelen die hun een voorsprong kunnen geven op hun concurenten. Als je ze allemaal toestaat om EPO te gebruiken, zorg je er alleen maar voor dat ze naar nog experimentelere en gevaarlijkere medicijnen grijpen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Denk ik niet. Als het toegestaan wordt kan juist de ratrace naar middelen die niet opspoorbaar zijn stoppen en gebruik je gewoon wat het veiligst en effectiefst is.
Hematocrietcontroles lijken me dan wel een goed idee.
Misschien is dat nu ook al zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, want omdat iedereen dan zoveel mogelijk gebruikt zul je wel moeten gebruiken om al in het profpeloton te geraken.
Je moet dan inderdaad al pakken als je op amateurniveau een beetje mee wil komen, laat staan als je door wilt stromen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, want omdat iedereen dan zoveel mogelijk gebruikt zul je wel moeten gebruiken om al in het profpeloton te geraken. Lijkt me geen goede ontwikkeling.
Mwa, ik denk dat er weinig effectievers is dan EPO eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Eerder andersom. Als iedereen gewoon EPO mag gebruiken gaan ze juist op zoek naar dat nieuwe middel dat niemand anders heeft om toch weer een voordeel te hebben. Wielrenners zullen altijd op zoek gaan naar middelen die hun een voorsprong kunnen geven op hun concurenten. Als je ze allemaal toestaat om EPO te gebruiken, zorg je er alleen maar voor dat ze naar nog experimentelere en gevaarlijkere medicijnen grijpen.
Tsja ik ben van nature zo maar goed.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:52 schreef JohnDDD het volgende:
maar bartoli is dat wel gezond? dat is wel heeel weinig zeg
Deze vier namen hebben het woord doping zo ongeveer dikgedrukt op hun hoofd staan.quote:ROBERTO HERAS
ANGEL CASERO
SANTIAGO PEREZ
TYLER HAMILTON
Daarom staat er ook "Actualmente retirados o suspendidos por dopaje " bovenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:54 schreef Ereinion het volgende:
Deze vier namen hebben het woord doping zo ongeveer dikgedrukt op hun hoofd staan.
Ik doe de afdalingen welquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Fok wint het ploegenklassement
wie doet er mee? nu inschrijven bij ondergetekende![]()
Nonsens!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:15 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik doe de afdalingen welin Falcostyle
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |