Je zou je evengoed kunnen afvragen of het toeval is dat de jaren onder "Pevenage" net de beste voor Jan waren. Voor de ruzie tot 2000 was hij goed, in 2003 was hij goed, en dit jaar lijkt hij opnieuw vrij goed te worden ...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toevalligerwijs ook het beste (recente) jaar van Ullrich.
Ik ook. Ik ga zoals bijna elk jaar kijken in Parijs. Benieuwd of er iemand aankomt dit jaar ...quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:16 schreef BVO het volgende:
Het lijkt het schandaal uit '98 wel heel erg te gaan overtreffen. Ik voorspel een hele vreemde tour.
Boogerd wint de massasprintquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga zoals bijna elk jaar kijken in Parijs. Benieuwd of er iemand aankomt dit jaar ...![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:58 schreef Ericr het volgende:
Ja ja, die Jantje Boven toch.
Ik heb hem gezien bij ESPN classic gister daar herhalen ze oude tourfragmenten en 1996 in het jaar dat Barne Rys won, vond ik hem geweldig rijden wat een talent.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:04 schreef JohnDDD het volgende:
ben het er trouwens niet mee eens dat ullrich's beste jaar 2003 was
ik vond hem in 2004 en 2005 beter
in 2004 werd hij 2e op alpe d'huez, in 2005 kon hij ook goed mee
Als ze slim zij houden ze zich gedeisdquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:26 schreef 4-elements het volgende:
Vrolijk word ik hier niet van... Zullen we weer massale politie-invallen te zien krijgen tijdens de Tour? Renners die afstappen over de grens? Ik mag hopen van niet.
Wielrennen en doping, blijkbaar twee dingen die niet zonder elkaar kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |