ik ben op tijd, ga smorgens al richting amsterdam met iemandquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:06 schreef jna het volgende:
Nouja als je op tijd bent kan je wel op de tribune zitten dus dan valt het wel mee
Steef?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:13 schreef Badabingea het volgende:
Ik ken Vito.
Ik hoorde van iemand dat de geruchten gaan dat Huntelaar verkocht is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb net vakantie dan en niets beters te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n eerste training, waarom willen jullie daar zo graag bij zijn?
Nou, toch leuk met al die nieuwelingen hequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo beperkt is hij niet. Kijk die goal die hij met Heerenveen tegen NAC maakte vorig jaar. En kijk dat stifje tegen Frankrijk op het EK onder 21.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:55 schreef Paul_NL het volgende:
Stel dat KJH een wedstrijd of 5 niet 6 niet scoort en een paar kansen per wedstrijd mist. Wordt hij dan uitgefloten omdat het eigenlijk maar een beperkte voetballer is?
Als 'ie die snelheid had, hadden het er misschien 40 geweest per seizoen. Maar 33 is ook prima, jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:11 schreef Silenus het volgende:
Hij hoeft geen fuck te leren van mij. Als ie er 33 per seizoen in legt interesseert die snelheid me helemaal niks.
Be my guest, maak maar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nou, waar blijft dat vakkenoverzicht in de OP?
tis de charme nieuwelingen die komen, het mooie weer en nog gratis reizenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Bekijk nog eens goed de 2e play-off wedstrijd tussen 010 en 020.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:08 schreef twi het volgende:
ik heb 'm ook nog geen assists zien geven dus hij heeft nog een hele hoop te leren.
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zet er dan meteen een TV naast met mensen die het via teletekst volgenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Aan jou wordt al helemaal niets gevraagd, strontvlieg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zet er dan meteen een TV naast met mensen die het via teletekst volgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |