Wat is je bron?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:52 schreef F1Bas het volgende:
Ajax oefent op 29 juli tegen Dortmund.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:57 schreef twi het volgende:
Moet daarbij natuurlijk ook opgemerkt worden dat:
JAAAAAAAAAAA WORMGOORRRRRRRRRRR SCOOOOORRRRTTTTTTTTT!!!!!
niet zo heel denderend klinkt...
Tijdens de eerste training van het seizoen dacht ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:02 schreef DragonChaser het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe thuisshirt eigenlijk gepresenteerd en verkocht?
Hij lijkt op Dingsdag.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij lijkt op een bekende voetballer, maar kan even niet bedenken wie. Een Zwitser volgens mij.
http://shirt.ajax.nl/quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:02 schreef DragonChaser het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe thuisshirt eigenlijk gepresenteerd en verkocht?
Ook wel een beetje ja. Nu, hij is nog jong, dus wellicht wordt het nog wat.quote:
Hij lijkt op Frank Arnesenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij lijkt op een bekende voetballer, maar kan even niet bedenken wie. Een Zwitser volgens mij.
warm of liever gezegt het wordt bloedheetquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:41 schreef jna het volgende:
Misschien ga ik wel, hangt er vanaf wat voor weer het wordt.
Bloedheet is misschien weer iets teveel van het goede met die drukte (die er wel zal zijn). Heb geen zin om opgesloten te staan tussen zwetende mensen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:48 schreef WEST het volgende:
[..]
warm of liever gezegt het wordt bloedheet![]()
ach daarna ga ik toch savonds lekker zwemmen (zwem4daagse) dan is het weer wel goedquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:50 schreef jna het volgende:
[..]
Bloedheet is misschien weer iets teveel van het goede met die drukte (die er wel zal zijn). Heb geen zin om opgesloten te staan tussen zwetende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |