Laat die term maar wegquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:40 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk ook liever Charisteas dan Rosenberg, simpel weg omdat Harry meer een breekijzer is.
Gaat sowieso niet gebeuren voordat er bekend is wat er met Juve gaat gebeuren, lijkt mij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef Robar het volgende:
Is er al overeenstemming met Vieira?
ik meende dat er gisteren uitspraken waren gedaan mbt de omkoopschandaal ? heb er alleen nog niks over gehoordquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gaat sowieso niet gebeuren voordat er bekend is wat er met Juve gaat gebeuren, lijkt mij.
Het is pas begonnen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ik meende dat er gisteren uitspraken waren gedaan mbt de omkoopschandaal ? heb er alleen nog niks over gehoord![]()
Clubliefde, welnee. Hij krijgt gewoon nergens anders meer zoveel betaald als bankzitter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:40 schreef koningdavid het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Harry, maar volgens mij heeft hij wel echt clubliefde, anders was hij al 10 keer weg geweest.
Lijkt me niet dat hij bij een Duitse club veel salaris zou moeten inleveren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Clubliefde, welnee. Hij krijgt gewoon nergens anders meer zoveel betaald als bankzitter.
quote:Deze griek buigt voor niemand
Waarom zou ie verkassen als ie het hier goed naar zn zin heeft en het salaris weinig scheelt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij bij een Duitse club veel salaris zou moeten inleveren.
Juistquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Clubliefde, welnee. Hij krijgt gewoon nergens anders meer zoveel betaald als bankzitter.
How bedoel je?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:50 schreef Ordinair het volgende:
Zou in princiepe wel leuk zijn om Viera te verwelkomen in Amsterdam, maar Ajax heeft al zoveel spelers..
Oja, ben een weekje afweziggeweest (lees af en toe eens kijken) door tijdbebrek, maar dat is dat gekloot over ONZE Huntelaar?
Met Charisteas kan je altijd wat forceren. De term breekijzer doet hem echter tekort, want hij brengt meer dan bijvoorbeeld een type VoH. Naast het feit dat hij kopsterk is kan hij gewoon meer dan aardig ballen en is hij redelijk snel. Laat hem dus maar lekker blijven, zeker omdat het wel eens een druk seizoen zou kunnen worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:40 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk ook liever Charisteas dan Rosenberg, simpel weg omdat Harry meer een breekijzer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |