Kloons enzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ergens mee heb geholpen, maar alsnog graag gedaan.
Okee, laatste post vandaag, als statement.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef Litso het volgende:
[..]
ehqo is verslaahaafd! ehqo is verslaahaafd!
WÁT?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:08 schreef Litso het volgende:
*sabbelt stiekem aan Chowi
quote:
Pluto neem ik aan? Ik begrijp mijn rol in deze nog steeds niet, maar het zal wel.quote:
neu, maar laat ook maar zittenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pluto neem ik aan? Ik begrijp mijn rol in deze nog steeds niet, maar het zal wel.
Omdat je een josti bent?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:24 schreef mcDavid het volgende:
Potjandorie, het is écht lekker weer
Wáárom moest ik me nou verslapen voor aerodynamica, waardoor ik die vrijdag moet herkansen, waardoor ik vandaag niet ben gaan vliegen?
Wat dan precies?quote:
Ja en dan in Leiden de aansluiting weer missen zekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:29 schreef mcDavid het volgende:
Ja goftedomme, neem dan gewoon de sneltrein 10 minuten later!
Neuken?quote:
neem toch die IC maar. Ik knoop wel aan op HSquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja en dan in Leiden de aansluiting weer missen zeker.
Het is nu al 1:20 met 2 overstappen voor mij.
Nee, geen zin inquote:
Ohja, komen we ook nog langs natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:32 schreef mcDavid het volgende:
neem toch die IC maar. Ik knoop wel aan op HS
Sexy.quote:
Mag ik jouw kaartjes voor FF kopenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, geen zin in
Ik wil 'm er wel lafjes tegenaan hangen, maar er helemaal in kost me gewoon te veel inspanning.
Kom zeg, daar word ik heus niet nat van.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, geen zin in
Ik wil 'm er wel lafjes tegenaan hangen, maar er helemaal in kost me gewoon te veel inspanning.
buhhhhquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik sta op de gastenlijst, dus ik moet vanavond wel. Balen, zeg
.
quote:
Never mind!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:33 schreef Stofje het volgende:
Nee, geen zin in
Boeiend, alsof het om jouw plezier gaat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom zeg, daar word ik heus niet nat van.
Je was ok.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee, laatste post vandaag, als statement.
Dat zei ik toch niet!quote:
Wil iedereen dat ik manisch depressief ga worden ofzo? Natúúrlijk gaat het om mijn plezier, dat is juist het belangrijkste! Goftedomme.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Boeiend, alsof het om jouw plezier gaat.![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil iedereen dat ik manisch depressief ga worden ofzo? Natúúrlijk gaat het om mijn plezier, dat is juist het belangrijkste! Goftedomme.
Bier.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil iedereen dat ik manisch depressief ga worden ofzo?
Ben ik ook.quote:
Dooi.quote:
Ik neem ook nooit meer verkering met jou!quote:
Vergeet het hartjes-strooi-ritueel niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een lief meisje met dikke jetsers, die in al haar onschuld door het bos huppelt.
Die haal ik kruipend ook wel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:37 schreef mcDavid het volgende:
Trouwens JD, als je een beetje doorloopt op rotterdam CS, heb je de sneltrein die om 24/54 gaat
Nou, ik begin er haast aan te twijfelen.quote:
Ik zie alleen die dikke jetsersquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vergeet het hartjes-strooi-ritueel niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |