Kloons enzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ergens mee heb geholpen, maar alsnog graag gedaan.
Okee, laatste post vandaag, als statement.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef Litso het volgende:
[..]
ehqo is verslaahaafd! ehqo is verslaahaafd!
WÁT?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:08 schreef Litso het volgende:
*sabbelt stiekem aan Chowi
quote:
Pluto neem ik aan? Ik begrijp mijn rol in deze nog steeds niet, maar het zal wel.quote:
neu, maar laat ook maar zittenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pluto neem ik aan? Ik begrijp mijn rol in deze nog steeds niet, maar het zal wel.
Omdat je een josti bent?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:24 schreef mcDavid het volgende:
Potjandorie, het is écht lekker weer
Wáárom moest ik me nou verslapen voor aerodynamica, waardoor ik die vrijdag moet herkansen, waardoor ik vandaag niet ben gaan vliegen?
Wat dan precies?quote:
Ja en dan in Leiden de aansluiting weer missen zekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:29 schreef mcDavid het volgende:
Ja goftedomme, neem dan gewoon de sneltrein 10 minuten later!
Neuken?quote:
neem toch die IC maar. Ik knoop wel aan op HSquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja en dan in Leiden de aansluiting weer missen zeker.
Het is nu al 1:20 met 2 overstappen voor mij.
Nee, geen zin inquote:
Ohja, komen we ook nog langs natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:32 schreef mcDavid het volgende:
neem toch die IC maar. Ik knoop wel aan op HS
Sexy.quote:
Mag ik jouw kaartjes voor FF kopenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, geen zin in
Ik wil 'm er wel lafjes tegenaan hangen, maar er helemaal in kost me gewoon te veel inspanning.
Kom zeg, daar word ik heus niet nat van.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, geen zin in
Ik wil 'm er wel lafjes tegenaan hangen, maar er helemaal in kost me gewoon te veel inspanning.
buhhhhquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik sta op de gastenlijst, dus ik moet vanavond wel. Balen, zeg
.
quote:
Never mind!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:33 schreef Stofje het volgende:
Nee, geen zin in
Boeiend, alsof het om jouw plezier gaat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom zeg, daar word ik heus niet nat van.
Je was ok.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee, laatste post vandaag, als statement.
Dat zei ik toch niet!quote:
Wil iedereen dat ik manisch depressief ga worden ofzo? Natúúrlijk gaat het om mijn plezier, dat is juist het belangrijkste! Goftedomme.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Boeiend, alsof het om jouw plezier gaat.![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil iedereen dat ik manisch depressief ga worden ofzo? Natúúrlijk gaat het om mijn plezier, dat is juist het belangrijkste! Goftedomme.
Bier.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil iedereen dat ik manisch depressief ga worden ofzo?
Ben ik ook.quote:
Dooi.quote:
Ik neem ook nooit meer verkering met jou!quote:
Vergeet het hartjes-strooi-ritueel niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een lief meisje met dikke jetsers, die in al haar onschuld door het bos huppelt.
Die haal ik kruipend ook wel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:37 schreef mcDavid het volgende:
Trouwens JD, als je een beetje doorloopt op rotterdam CS, heb je de sneltrein die om 24/54 gaat
Nou, ik begin er haast aan te twijfelen.quote:
Ik zie alleen die dikke jetsersquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vergeet het hartjes-strooi-ritueel niet!
Je wil gewoon niet dat hele end met mij in de trein zitten, he?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Die haal ik kruipend ook wel.
Maar ik stap in Dordrecht al over op de IC naar Amsterdam, zodat ik in Leiden weer precies aansluit op de stopper naar Voorhout.
Wezep ligt zeker niet op je route, hè?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Die haal ik kruipend ook wel.
Maar ik stap in Dordrecht al over op de IC naar Amsterdam, zodat ik in Leiden weer precies aansluit op de stopper naar Voorhout.
Zo dik zijn ze ook weer niet.quote:
En dat op veruit de mooiste dag die we tot nu toe gehad hebben dit jaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik begin er haast aan te twijfelen.
I doubt it.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Nét niet. Maar je komt ook gewoon, toch?
Bron?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En dat op veruit de mooiste dag die we tot nu toe gehad hebben dit jaar
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik sta op de gastenlijst, dus ik moet vanavond wel. Balen, zeg
.
Pff.quote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff.
Een wolkenloze lucht, 32 graden, een vrije dag, een terras en een grote koude pils. Voor minder doe ik het niet.
Landrotquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff.
Een wolkenloze lucht, 32 graden, een vrije dag, een terras en een grote koude pils. Voor minder doe ik het niet.
én we hebben een nieuwe ONZ mod nodig?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:44 schreef Chowi het volgende:
Ik ga met Dribbel naar Franz Ferdinand hoor ik net.
Dat kan dan weer wél he.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:44 schreef Chowi het volgende:
Ik ga met Dribbel naar Franz Ferdinand hoor ik net.
You do?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
én we hebben een nieuwe ONZ mod nodig?
Ja. En zondag ga ik me de tering blowen, ha-ha.quote:
Succes.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:47 schreef Chowi het volgende:
Ja. En zondag ga ik me de tering blowen, ha-ha.
Doei?quote:
Waarop moet Jogy jaloers zijn?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je,
Ik begin sterk de indruk te krijgen dat je jaloers bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |