Hoe weet jij dat wij zo gaan cammen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:29 schreef Stofje het volgende:
MSN. Cams aan. Mij aan klikken. Goed topic.
Hoeeerrrquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Kan iemand dat niet even gaan testen ofzo? Als dat nou de pan uit heerscht, stappen we met z'n allen over
Dommelsch-haterquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De B staat voor Bier, niet voor Bocht.
Dat is waarquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou vooruit,
maar er bestaat genoeg beter bier!
De duim zegt genoeg.quote:
gaat ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:21 schreef cerror het volgende:
Mer gaat Frank pijpen.
Zaterdag, blijkt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah hier zijn nog mensen wakker
[..]
gaat ?![]()
Eu?quote:
Door mer?quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er wordt nu op msn gedreigt dat ik m'n bek moet houden
sorry mag niks meer zeggen
quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er wordt nu op msn gedreigt dat ik m'n bek moet houden
sorry mag niks meer zeggen
Ik ben er niet speciaal voor opgestaan, heur. Maar ik was veel te vroeg wakker en kon niet meer verder slapen. En aangezien het nog best mooi weer is, en het bos niet ver weg..quote:
Ik ga het een keer proberen, aangezien het bos bij mij ook maar een minuutje of tien fietsen verwijderd ligt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:17 schreef Chowi het volgende:
Zonde! Alles is zo mooi, als het vroeg is. En je komt niet overal van die "mensen" tegen, enzo.
Bij mij is het niet eens vijf minuten lopen. Ik woon praktisch ín dat bos.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga het een keer proberen, aangezien het bos bij mij ook maar een minuutje of tien fietsen verwijderd ligt.
Ok, je hebt gewonnen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij mij is het niet eens vijf minuten lopen. Ik woon praktisch ín dat bos.
't Zal de eerste keer niet zijn.quote:
Het zou kunnen, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |