Stond nog gewoon in de Wiki.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik zie dat m'n quote terug is.
Zo vind je nog eens wat in de auto-aanvulfunctie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:34 schreef Misstique het volgende:
Inspirerende TT.
Ik wou al zeggen, volgens mij heb ik zoiets eerder gezien!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo vind je nog eens wat in de auto-aanvulfunctie.
Ik ben heul geen Lonsdalerquote:
Moeten we nu allemaal in bewondering je kloppende penis strelen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:46 schreef longinus het volgende:
Ik heb 48 liter Tjechië's bier ingeslagen
Mits vrouw mag je zuigenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal in bewondering je kloppende penis strelen?
Ik gá naar Tsjechië.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:46 schreef longinus het volgende:
Ik heb 48 liter Tjechië's bier ingeslagen
Ik kom er dus net vandaanquote:
c_c is vrij zeker een vrouw ja.quote:
Met dat interrail gedoe toch ?quote:
luier ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef JDude het volgende:
Vol.
Je weet nooit op internet, maar een biertje kan je altijd krijgenquote:
Affirmative.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:53 schreef Sebasser het volgende:
Met dat interrail gedoe toch ?
Zak.quote:luier ?
Ik ben op stage op de valreep verslaafd geraakt aan de dubbele espresso.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
Cappu, peuk, muziek. Het leven is goed.
Gaim is ook best een toffe messenger!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
MSN wil me niet meer.
Kan iemand dat niet even gaan testen ofzo? Als dat nou de pan uit heerscht, stappen we met z'n allen overquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef Litso het volgende:
Ah, daar ben ik al.
Ik was even bang dat ik nu al op WLM over moest.
Ik ben momenteel al Gaim aan het testen. Ik wil nog even uitzoeken of ik daarin ook zelf smilies kan toevoegen. Zo ja, ben ik verkocht!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Kan iemand dat niet even gaan testen ofzo? Als dat nou de pan uit heerscht, stappen we met z'n allen over
Het is op sommige punten beter dan MSN 7.5..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Kan iemand dat niet even gaan testen ofzo? Als dat nou de pan uit heerscht, stappen we met z'n allen over
En? Was t wat?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:38 schreef Stofje het volgende:
Zo. Dat was Franz Ferdinand.
Waren ze weer precies het zelfde als de afgelopen paar keer dat ik ze op Lowlands zag? Of hadden ze deze keer nog wat leuks te melden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:38 schreef Stofje het volgende:
Zo. Dat was Franz Ferdinand.
Het is lelijk. MSN plus werkte niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dus aan wie ga je die kaarten weggeven?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:44 schreef Stofje het volgende:
Vanavond stond ik op de gastenlijst als 'pers'. Morgen ga ik weer, omdat ik per ongeluk 2 kaarten gewonnen heb via OOR.
. Maar ik vond het een erg toffe show. Ik vind het geen eendagsvlieg, dit bandje is muzikaal gewoon erg sterk en maken toffe nummers. Ik ben benieuwd of het morgen hetzelfde zal zijn. Dit was mijn...
1) Pinkpop
2) Pukkelpop
3) Lowlands
4) Heineken Music Hall
5) Pinkpop
6) Tivoli
6e keer, dit optreden staat op de tweede plaats. Lowlands 2005 valt denk ik niet te overtreffen, dat was gewoon fucking brilliant.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus aan wie ga je die kaarten weggeven?
Ah, c_c is bij jou?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
Verder dus seks enzo.
Eh, ja, geen fuck te zeggen, zie PI om mijn emotie te zien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon thuis, hij moet me niet.
Ik ben zielig, bedankt voor je medeleven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eh, ja, geen fuck te zeggen, zie PI om mijn emotie te zien.
Niks moet. Maar ik wil je welquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon thuis, hij moet me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |