Dan doe ik meequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor mezelf het volgende kwartiertje ingezet op 19:45 uur.
Je bent sowieso zaterdag en zondag huishoudvrijquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:47 schreef Barb het volgende:
Zitten er eigenlijk ook reminders bij dat je eens een dagje niks hoeft?
Ik wil best regelmatiger een beetje doen, maar ik vertik het om 7 dagen in de week iets aan mijn huishouden te doen, al is het nog maar een minidingetje. Ik wil ook wel eens een dagje vrij,.
Eigenlijk heb je volgens flylady principes dus gewoon veel te veel gedaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef DarkElf het volgende:
zo ik heb mijn best gedaan vandaag:
keuken opgeruimd, gasfornuis schoongemaakt (rot werk) vaatwasser opgeruimd en ingeruimd, de was, de wc, de kattenbak, boven gestofzuigd en de woonkamer opgeruimd.
vind het wel weer mooi zo en oh ja die reminder van "shine your sink" is wel handig hoor, is je keuken net even wat opgeruimder van (die vergat ik dus wel eens)
nu lekker in bad als beloning
ja maar.. ja maar het zag er niet uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je volgens flylady principes dus gewoon veel te veel gedaan
We zijn vandaag in zone 5: woonkamer! En jij maakt het gasfornuis blinkend schoon![]()
(maar wel lekker dat het gedaan is hè)
Och, bij het barbecuerooster maakt me dat niet eens zo heel veel uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:18 schreef Riann het volgende:
lekker gevoel geeft dat he Troel ik hou hier thuis de badkamer bij en als ik die helemaal goed gepoetst heb ben ik ook altijd zo blij jammer dat hij altijd weer zo snel vuil wordt![]()
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:23 schreef Troel het volgende:
Ik zorg ervoor dat ik de badkamerwastafel en spiegel pas schoon maak NADAT Bert zijn tanden heeft gepoetst. En de douche doe ik altijd terwijl ik aan het douchen ben, dan sta ik dus echt gewoon met een fles schoonmaakmiddel en een schuursponsje te douchen
Ik moet altijd echt standaard plassen, 2 min nadat ik de wc heb schoongemaakt en de badkamer gedweild is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef DarkElf het volgende:
ja maar das ook kut
als mijn badkamer wastafel helemaal schoon is poets ik wel eens mijn tanden in de keukenpuur om het effect niet te bederven
mijn man moet altijd naar de wc als ik in het weekend de wc heb schoongemaakt. Maakt niet uit op welk tijdstip ik het doequote:Op donderdag 29 juni 2006 18:39 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Ik moet altijd echt standaard plassen, 2 min nadat ik de wc heb schoongemaakt en de badkamer gedweild is.
ik vind zo'n stofafneem ding wel leuk jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niets aangeschaft. De meeste Amerikaanse websites willen dat je met een credit card betaald en die heb ik niet. Verder heb ik me er niet in verdiept. Maar zo'n knalroze T-shirt met FLY erop vind ik wel eh...leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |