Cerror zn belletje niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
*zucht*
Waar blijven mijn ouders met hun belletje. Ik wil naar bed
Nou nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cerror zn belletje niet goed genoeg?
[afbeelding]
Ik zie je onderbroek. En ik had een veel dikkere kop.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]Wat een dikkop had ik eigenlijk.
Ik ben blij dat je geen kinders hebt, Alexquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja weet ik veel, misschien hadden jou ouders wel een kinderstring voor je gekocht of zo
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je geen kinders hebt, Alex
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]Wat een dikkop had ik eigenlijk.
Baby'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ook.
maar ik vind het wel knap van mezelf dat ik zag dat je een rompertje droeg. verder krijg ik spontaan die weëe geur van kots die de eerste twee jaar om ieder kind hangt weer in mn neus![]()
13?!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
en een echt BoJotje is met veel meer gescheld en geschreeuw weg gaan, zeggen dat je nooit meer terug komt. Vervolgens alles lezen in de SC en na 13 dagen terug komen omdat je je de tering verveelt.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Bojo was fietsen op een fiets zonder stuur of wielen, en Bara heeft geen water gezien bij het roeien
kom eens buiten, nerds
Zo je bilnaad in.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het water liep over m'n rug man idioot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |