Cerror zn belletje niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
*zucht*
Waar blijven mijn ouders met hun belletje. Ik wil naar bed
Nou nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cerror zn belletje niet goed genoeg?
[afbeelding]
Ik zie je onderbroek. En ik had een veel dikkere kop.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]Wat een dikkop had ik eigenlijk.
Ik ben blij dat je geen kinders hebt, Alexquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja weet ik veel, misschien hadden jou ouders wel een kinderstring voor je gekocht of zo
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je geen kinders hebt, Alex
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]Wat een dikkop had ik eigenlijk.
Baby'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ook.
maar ik vind het wel knap van mezelf dat ik zag dat je een rompertje droeg. verder krijg ik spontaan die weëe geur van kots die de eerste twee jaar om ieder kind hangt weer in mn neus![]()
13?!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
en een echt BoJotje is met veel meer gescheld en geschreeuw weg gaan, zeggen dat je nooit meer terug komt. Vervolgens alles lezen in de SC en na 13 dagen terug komen omdat je je de tering verveelt.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Bojo was fietsen op een fiets zonder stuur of wielen, en Bara heeft geen water gezien bij het roeien
kom eens buiten, nerds
Zo je bilnaad in.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het water liep over m'n rug man idioot
![]()
ja best triest eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Bojo was fietsen op een fiets zonder stuur of wielen, en Bara heeft geen water gezien bij het roeien
kom eens buiten, nerds
ze wil in het water van je bilnaad roeienquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
daar moet je niet bij nadenken smeerkees
ik ben een stimulerende persoonlijkheidquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik was roeienBo stimuleert mij om ook te sporten, geweldig gewoon
Ja we zijn in ieder geval nog zo slim om niet 1500 euro per jaar bij de fitness school er doorheen te jagenquote:
Nietus. Ik wil slapenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wil in het water van je bilnaad roeien
Natte dromenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In het water van Bara zn bilnaad?Raar mens
Het water uit m'n bilnaad ligt al in het rioolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In het water van Bara zn bilnaad?Raar mens
volgens mij wil ze liever een waterbed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het water uit m'n bilnaad ligt al in het riool![]()
Op dit moment heb ik een kei droge frisse bilnaad, dus je zou er best een nacht kunnen doorbrengen als vrouw zijnde![]()
Waterbeddenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij wil ze liever een waterbed.
ik ging in Villa Arena op een bed liggen, maar niet gezien dat het een waterbed was... schrok me de teringquote:
Neen, dankje!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij wil ze liever een waterbed.
m'n ouders hebben zo'n waterbed, echt ideaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ging in Villa Arena op een bed liggen, maar niet gezien dat het een waterbed was... schrok me de tering![]()
Doet me denken aan die duitsers die een waterbed iets te letterlijk namen... Als je op het laken ging zitten werd je natquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ging in Villa Arena op een bed liggen, maar niet gezien dat het een waterbed was... schrok me de tering![]()
Een bed behoort koud te zijn in de winter. Dat is juist lekker, voor eventjesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan is het idd juist weer lekker warm![]()
Ik ga naar m'n bedje![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan is het idd juist weer lekker warm![]()
Ik ga naar m'n bedje![]()
heerlijk om dan helemaal in op te rollen om warm te wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een bed behoort koud te zijn in de winter. Dat is juist lekker, voor eventjes
Slaap lekker
En tegen je liefje aan liggenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
heerlijk om dan helemaal in op te rollen om warm te worden![]()
Teddybeer voor jouquote:
Wij warmen het wel opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een bed behoort koud te zijn in de winter. Dat is juist lekker, voor eventjes
Slaap lekker
vrouwen die fietsenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nu IRL ging fietsen kwam je nog eens een vrouw tegen
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je wilt niet een fietsende vrouw? Je valt op dikke konten?
Trutquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou van die foto naast Suuz, ik zag helemaal geen kont
die heb ik gezien, welke scene bedoel je?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef lipje het volgende:
zum bed,
En bo ga eurotrip kijken. Daar zit ook zo'n scene in.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ook op bed.
En mij viel het gebrek aan kont ook op ja
In t begin in t zwembad. He daar zit een vlek.....................quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
die heb ik gezien, welke scene bedoel je?![]()
kan me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:18 schreef lipje het volgende:
[..]
In t begin in t zwembad. He daar zit een vlek.....................
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Anne heeft een heel mooi gevormd kontje![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
TOET TOET TOETER op je water scootah?
[afbeelding]
Wat fijn, vergeet je niet Peutje aka Mr Ferrari de grindbak in te drukken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:45 schreef BoJo het volgende:
a.s. zondag ben ik tussen 13:15 en 13:45 te bewonderen op het circuit zandvoort![]()
zodra ik de kans zie gaat dat uiteraard gebeurenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat fijn, vergeet je niet Peutje aka Mr Ferrari de grindbak in te drukken?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef Hugster het volgende:
Ik kom zondag misch ook
En ik ben nu een heel mooi onboard 700pk 911 twin turbo filmpje van de ring aan het uploaden
[afbeelding]
Nee met Uwe Alzen meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
of bedoel je Forza![]()
en kom je wel ff hoi zeggen![]()
holi crapquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:59 schreef Hugster het volgende:
Het is met deze unit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*onhoudt*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:45 schreef BoJo het volgende:
a.s. zondag ben ik tussen 13:15 en 13:45 te bewonderen op het circuit zandvoort![]()
wij rijden samen met deze clubs:quote:
ik ook (niet)quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:02 schreef ijsmeis het volgende:
En ik heb geen zin om te werkenIk wil terug naar bed.
betere indruk kan je niet maken op je baasquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:04 schreef ijsmeis het volgende:
Mezelf ziek melden op mijn eerste dag
Grapje!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:08 schreef Hugster het volgende:
Klik voor een lekker rondje met Alzen mee over de ring![]()
![]()
[afbeelding]
Trouwens die bocht bij 5:20 is zooooo kut als je weinig vermogen hebt, je wilt bijna uitstappen om mee te gaan duwenquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:14 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht in het begin waar gaat hij naartoe , maar hij pakt nog ffies Sudschleiffe er ook bij![]()
![]()
Ik heb zo'n zin om er weer heen te gaan![]()
Die gedachte zal in deze Porsj niet in je opkomenquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Trouwens die bocht bij 5:20 is zooooo kut als je weinig vermogen hebt, je wilt bijna uitstappen om mee te gaan duwen![]()
![]()
ja de teringquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die gedachte zal in deze Porsj niet in je opkomenWat een beest [afbeelding]
[afbeelding]
toevalligquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik schrijf een essay en ik ontmoet een fokker![]()
![]()
[afbeelding]
uitstekend! Ik heb misschien werkquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:14 schreef BazzoS het volgende:
Hey Alex! Hoe is het?
Hier staat het nog steeds slecht met het opleiding gebeuren, ik kan geen bedrijf vinden waar ik aan de slag kanquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uitstekend! Ik heb misschien werk
Morgen een afspraak bij randstad, ze zoeken heftruckchauffeurs.... Nadeel is dat ik niet op reachheftrucks mag rijden (kan het wel, maar ben dan neit verzekerd), voordeel is dat ik ervaring heb.
En dat net nu het leuk begint te worden bij het reïntegratiegebeurenIk ben vandaag begonnen aan een interen opleidng tot fietsenmaker
En ze willen dat ik foto's ga maken voor op hun website
en met jou?
FBG + kutliksky hèquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat de FBG's op zijn 1-2-3-knippers reageerden als een stier op een wapperende rode doek
Ik las: post eens een foto van een lekker wijf als je nakend op Peu ligtquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Tommy, post eens een foto van een lekker wijf dat nakend op je Peu ligt?
Mental Imagequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik las: post eens een foto van een lekker wijf als je nakend op Peu ligt
[afbeelding]
Dus zo van een Tommy die nakend op een ook nakende, edoch tegenspartelende Peu ligt, met een laptop in zn handen, met google image op zoek naar "lekker wijf"quote:
Ja, weet ik, volgend jaar moet ik mn rijbewijs verlenen, dan ga ik meteen ook reachheftruck en verbrandingsheftruck er bij doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:33 schreef Hugster het volgende:
Alexxx reachtruck certificaat heb je ook in 1 dagje hoor, je hoeft alleen nog maar examen te doen, door je heftruckcertificaat weet je alle veiligheidsmeuk al.
Mijn broertje heeft beide certificaten zo op kosten van Randstad gehaald bij Blom in Ede.
[afbeelding]
HOI IJSMEISquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:05 schreef BaraCuda het volgende:
m'n dag was zo fijn tot ik iets moest gaan doen wat ik zelf niet geregeld had, en dus uiteraard de mist in ging![]()
Wat een stelletje rukkers zijn het toch af en toe
Nee, dank je, ik heb een hekel aan editten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je wil kan ik elke dag wel HOI ALEXXXXX![]()
Zeggen hoor
Maar je bent mod, je doet niets andersquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik heb een hekel aan editten.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar je bent mod, je doet niets anders![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus zo van een Tommy die nakend op een ook nakende, edoch tegenspartelende Peu ligt, met een laptop in zn handen, met google image op zoek naar "lekker wijf"
explicit scene, dus zou zomaar weggeknipt kunnen zijnquote:
ik heb m'n tomtom geval binnen, kwam in een grijze doos met vulling, zonder handleiding what so ever. Maar wel een ongebruikte tomtom zo ver ik kon zien. Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
explicit scene, dus zou zomaar weggeknipt kunnen zijn
DVD ligt in de postquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb m'n tomtom geval binnen, kwam in een grijze doos met vulling, zonder handleiding what so ever. Maar wel een ongebruikte tomtom zo ver ik kon zien. Ben benieuwd![]()
ik ben ook kapotquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
Bo kweetni of je gaat fietsen vanavond maar ik roei niet mee hoor
Je hebt zo'n Makro opblaaszwembad met pomp?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
Zo nog 2 dagen werk en dan 1 weekje rust![]()
Op huis passen
Net nog cursus zwembad schoon maken/houden gekregen van me pa
Nee, wel opbouw want we mogen van de gemeente geen zwembad in de grond maken (dat zien ze als bijgebouw)quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hebt zo'n Makro opblaaszwembad met pomp?
[afbeelding]
Daar heb ik 5 jaar met plezier gewerktquote:
wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, geen zin inIk ben écht écht écht chagrijnig.
Zeker omdat ik jarig ben eh?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
ik heb he-le-maal geen zin in de maand Juli![]()
Ik heb er 8 jaar met plezier gewerkt, maar de laatste 1,9 jaar hebben ze de boel aardig verziektquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar heb ik 5 jaar met plezier gewerkt![]()
Had ik nooit weg moeten gaan dan was ik nu een of andere afdelingsmanager geweest
Maja
beterschap met het vinden van een goed humeurquote:
Werken werken werkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee maar ik ga jullie niet vervelen met mijn schedule voor Juli![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag bij beekse bergen met m'n mercedes vito over die voetgangerspaden
Echt een succesIk moest achter iemand aan rijden met zo'n smal suzuki busje
Hij kon overal doorheen knallen, ik moest bij bochten 3x steken voor ik er door kon
1 krasje heeft het me toch opgeleverd![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb er 8 jaar met plezier gewerkt, maar de laatste 1,9 jaar hebben ze de boel aardig verziekt![]()
![]()
![]()
mjah zo kan je het wel samenvattenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:26 schreef lipje het volgende:
[..]
Werken werken werkenEn elk weekeinde het circuit op
Mja dat vond ik ook, 1e kras op m'n busje sinds 60000 km.... ik was de enigste op de zaak zonder deuken en krassenquote:
Ey het is wat anders want eerder vandaag had ze het nog naar haar zinquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt altijd hard aan bij studenten he
werken
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja dat vond ik ook, 1e kras op m'n busje sinds 60000 km.... ik was de enigste op de zaak zonder deuken en krassenMaar het vooral oppervlakkig, dus als ik even aan het poetsen ga is het grootste deel weg denk ik
Der auto in de tering gereden misschien? al weer....quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey het is wat anders want eerder vandaag had ze het nog naar haar zin
Anne werkt heeeeel graag![]()
[afbeelding]
heb je geen vermoedensquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey het is wat anders want eerder vandaag had ze het nog naar haar zin
Anne werkt heeeeel graag![]()
[afbeelding]
Een van de grootste vestigingen: Delft.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
welke vestiging?
En eens, ik ben net weggegaan bij vestiging breda toen ze alle mensen zonder vast contract buiten hebben getieft omdat het slecht ging.
Als ik er nu wel eens winkel zie je helemaal geen mensen meer op de vloer, echt slecht gewoon![]()
Lekker slim ja, Makro is toch onderdeel van Lukas klamerquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Een van de grootste vestigingen: Delft.
Het mooiste van die slechte omzetten is nog wel de Lukas Klamer die ze hier op nog geen 15 km erbij hebben gebouwd. En daar alleen maar omzetstijgingen![]()
Nou die is geschorst en rijd ze nog niet mee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Der auto in de tering gereden misschien? al weer....![]()
Of heb jij der niet terug gesmst?![]()
Ze heeft die witte honda toch nog? of is die al weer weg?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou die is geschorst en rijd ze nog niet mee.
En ja ik heb teruggesms't en teruggebeldDus daar ligt het niet aan
[afbeelding]
De Civic is er nog gewoon jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze heeft die witte honda toch nog? of is die al weer weg?
Nouja als jij het niet weet dan weet ik het ook niet
Makro en Lukas Klamer zijn alletwee onderdelen van Metro Nederlandquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lekker slim ja, Makro is toch onderdeel van Lukas klamer![]()
Dan zijn ze wel verstandig bezig bij lukas klamer ja
ik wacht nog steeds op het filmpje van jou die een poging doet om in de Suzuki te klimmenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
De Civic is er nog gewoon ja [afbeelding]
[afbeelding]
Potentie om erg vermakelijk te worden jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op het filmpje van jou die een poging doet om in de Suzuki te klimmen![]()
het moet ver zakken iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Er gaat niet meer gefietst worden dus
zal ik je het nummer van de coach geven, mag je haar ook overtuigenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
be heeft gister al gefietst, en krijgt vandaag rust.
Gewoon je thuisnummer dus?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal ik je het nummer van de coach geven, mag je haar ook overtuigen![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gewoon je thuisnummer dus?
[afbeelding]
wou je weer naar de burgerking?quote:
nee de vuile communistquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:56 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Die laat niet met zich sollen
[afbeelding]
quote:Why does some poop float?
Floaters are turds that have an unusually high gas content. Sometimes the gases produced by bacteria in our gut don't have a chance to collect into a large fart bubble, but remain dispersed in the feces. The poop then comes out foamy, and has a lower density than water. Poop with a high fat content will also float.
moet je bij Alfristi wezen die kan je alles over GTVs vertellenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zetten mensen bij zoekciteria totaal andere auto's dan dat er staat
NIETS is irritanter!
KLIK
Edit: Ik kijk naar alfa's![]()
weten we dat ook weerquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Googolplexian het volgende:
Zo ... en deze jongen weet nu alles wat er over poep te weten is
Pardon?
Nou:
[..]
Heel die site staat toch stampvol met dat soort dingen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Googolplexian het volgende:
Zo ... en deze jongen weet nu alles wat er over poep te weten is
Pardon?
Nou:
[..]
schijt aan, ik open m toch nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heel die site staat toch stampvol met dat soort dingen?
Yup ... The Scoop on Poopquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heel die site staat toch stampvol met dat soort dingen?
quote:Are there people who eat poop?
Yes, we all have, at one point or another. One of the main ways that diseases and parasites spread is through the consumption of food and water contaminated with feces. This happens because people don't wash their hands carefully after pooping or changing a diaper or scratching their butt. It can also happen through careless disposal of diapers. Our microbiologist here on Guam says that one dirty diaper in Tumon Bay can send the bacteria count through the ceiling.
But of course, what you want to know is, are there people who eat poop on purpose? Again, the answer is yes. In rare instances, people with severe developmental and psychological disorders practice pica, the consumption of non-food items, including coprophagy, the ingestion of feces. The behavior may also be observed among very young toddlers. Coprophagy is also listed as an unusual sexual practice in the encyclopedia of that name. Some people who practice sexual coprophagy say that only a lover's poop is good to eat; all other poop (including their own) makes them gag.
I have personally known only one person who ate poop on purpose, and she only did it once, when she was about four years old. She says she was curious about what it tasted like. When asked what poop does taste like, she replies, "About like you'd expect."
By the way, for all of you who are wondering, the author of this page does NOT eat poop.
Die daten geloof ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik krijg het gevoel dat ik weer wat gemist heb trouwens
waarom weet Hugster ineens alles van Ijsmeis?
nee dan moest je gewoon 3 topics op een dag teruglezen met hun msn-gesprekkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die daten geloof ik
Ik weet het fijne er ook niet van, kom hier niet genoeg
is dat zo??quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die daten geloof ik
Ik weet het fijne er ook niet van, kom hier niet genoeg
Zoiets ja, en dan gek vinden dat ik niet terug leesquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:31 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dan moest je gewoon 3 topics op een dag teruglezen met hun msn-gesprekken
Ik sloeg ze ook overquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets ja, en dan gek vinden dat ik niet terug lees
En jij een verlopen neprebel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugo is een kleffe knuffellimbo aan het worden
Sommige mensen worden volwassenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij een verlopen neprebel.
[afbeelding]
En jij werd moderatorquote:
Vroeger moest ik nog achter snikkelpics aanzitten om mensen over de zeik te krijgen, tegenwoordig volstaat een opmerking over het nut van 1-2-3-knippers al. Dat is toch geen sport meerquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier beginnen die relletjes precies als ik hier post![]()
!
![]()
ja, ik verwachte het ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vroeger moest ik nog achter snikkelpics aanzitten om mensen over de zeik te krijgen, tegenwoordig volstaat een opmerking over het nut van 1-2-3-knippers al. Dat is toch geen sport meer
[afbeelding]
geen kutuser, maar wel een kutmodquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En niet eens omdat ik een kutuser was, zoals ze met kasta, Shaolin en laffer hebben gedaan
Dat die Fwnk gewoon foto's van zn lul uit liet lekken op de exacte dag dat julile een kloontje ghadden gemnaakt om als jong geil meisje naaktfoto's van hem af te troggelenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vroeger moest ik nog achter snikkelpics aanzitten om mensen over de zeik te krijgen, tegenwoordig volstaat een opmerking over het nut van 1-2-3-knippers al. Dat is toch geen sport meer
[afbeelding]
Ach, je kunt het toch nooit goed doen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen kutuser, maar wel een kutmod
als ik zo in het CJIB lees
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat die Fwnk gewoon foto's van zn lul uit liet lekken op de exacte dag dat julile een kloontje ghadden gemnaakt om als jong geil meisje naaktfoto's van hem af te troggelenDaar is het mis gegaan, toen werd het te makkelijk
Omdat je eerst een ingelikte brave blauwfapper was geworden en nu je frustratie's alleen nog maar via een kloontje kan luchten of via flauwe te ver doorgedachte politiek correcte grapjes met een ontsnappings route als ze verkeerd vallenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En niet eens omdat ik een kutuser was, zoals ze met kasta, Shaolin en laffer hebben gedaan
Is dat serieus zo gegaan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat die Fwnk gewoon foto's van zn lul uit liet lekken op de exacte dag dat julile een kloontje ghadden gemnaakt om als jong geil meisje naaktfoto's van hem af te troggelenDaar is het mis gegaan, toen werd het te makkelijk
Neequote:Op woensdag 28 juni 2006 20:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
FWNK... heb je daar nog wel iets van gehoord?
Nee erger nogquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat je eerst een ingelikte brave blauwfapper was geworden en nu je frustratie's alleen nog maar via een kloontje kan luchten of via flauwe te ver doorgedachte politiek correcte grapjes met een ontsnappings route als ze verkeerd vallen
[afbeelding]
Ik weist niet dat ze er al warenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en het geile jonge sletje staat in de koelkast trappelend op een volgend slachtoffer te wachten....quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weist niet dat ze er al warenEn toen kwam Salvador ineens aankakken, nav een van mn alsjeblieft neem FWNK over topics in PUB met die pics
Hugo verzamelt mongolen in zn MSN lijst (zo kent ie ijsmeis ook geloof ik), heb jij ook zoiets?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
Op msn heeft hij een hartje achter zijn naam![]()
En vraag me niet waarom ik hem in me lijst heb
We kregen de kans niet eens om het te proberenquote:
ijsmeis staat ook in me lijst, maar die is okquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hugo verzamelt mongolen in zn MSN lijst (zo kent ie ijsmeis ook geloof ik), heb jij ook zoiets?
Misschien heeft 'ie een van die bolle biggen die 'ie zo graag op de foto zette bereid gevonden om te participeren in een oud-hollandsch potje aalvissen .quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
Op msn heeft hij een hartje achter zijn naam![]()
En vraag me niet waarom ik hem in me lijst heb
Je heb mij tegenwoordig ook weer geblockt staan ehquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben toch stoerder, ik heb PNG in mn lijst, en soms praten we 's nachts met elkaar over Astra's en Niva's, en over oude schoenzolen
Er staat een Niva te koop uit 2004 geloof ik voor maar 8500 euroquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben toch stoerder, ik heb PNG in mn lijst, en soms praten we 's nachts met elkaar over Astra's en Niva's, en over oude schoenzolen
Woordkunstenaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie een van die bolle biggen die 'ie zo graag op de foto zette bereid gevonden om te participeren in een oud-hollandsch potje aalvissen .
[afbeelding]
een 1-je vergeten?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er staat een Niva te koop uit 2004 geloof ik voor maar 8500 euro![]()
Op speurders, of marktplaats
ik zit aleen tussne 0:00 en 6:00 op MSN. Als je om 23:30 gemiddled op bed gaat, en de wekker om 7:01 gaat, zit je dus niet zo veel op MSN.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je heb mij tegenwoordig ook weer geblockt staan eh
[afbeelding]
De muis van m'n vader?quote:
jammer dat ik het geld nu niet hebquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Lada Niva 1.7
elk serieus bod boven de 8500 euro
Boh gek! Want ik heb hem pas precies zoeen lollermuis cadeau gedaan gekquote:
Ik googlede op Fwnk, en hij staat op Haaima.comquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Boh gek! Want ik heb hem pas precies zoeen lollermuis cadeau gedaan gek
[afbeelding]
Wat een grappen weer hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik googlede op Fwnk, en hij staat op Haaima.com
Hi-he-ha-holarisch
Verzuurde afgewezen wannebe crewquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een grappen weer hoor
[afbeelding]
Uit de leasequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Lada Niva 1.7
elk serieus bod boven de 8500 euro
Ach, ik heb vandaag een cursus WD40 gebruik gekregen, dus mij kan niks meer overkomenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
Wel beetje raar dat iedereen z'n niva te koop zet voordat hij de 10000km heeft bereikt![]()
De tekst heb ik niet eens gelezen verderquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Uit de leaseen magnaat boxen? ken jij dat (als audio specialist)
Ik ben niet verzuurd, ik heb vandaag nieuwe Fokvriendjes gemaaktquote:
marquant?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De tekst heb ik niet eens gelezen verder
magnat, vele grotere bagger is er niet te koop geloof ik
WD40 is zo heiligquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag een cursus WD40 gebruik gekregen, dus mij kan niks meer overkomen
De cursus:
"als oe nie meer weet wat doen, jij ziliekoonspree gebruik"
Ik heb jou niet in mijn lijstquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ijsmeis staat ook in me lijst, maar die is ok
Mja magnat is zo'n merk wat net als JBL een uber prut lijn heeftquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
Magnat is een redelijk audiomerk. Marquant is het paupermerk.
[afbeelding]
Heerlijk idd... Je mist vrijwle geen enkele rel, je ligt in een duek om grappen die eiks niet kunnen, en je komt nog eens leuke siets tegenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd, ik heb vandaag nieuwe Fokvriendjes gemaakt
Maar ik had het wel leuk gevonden als ik alle notes kon lezen
[afbeelding]
Mij heb je nietquote:
Mja ik weet het alleen van de home HiFi, car-audio weet ik niks van.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja magnat is zo'n merk wat net als JBL een uber prut lijn heeft
dat zal er wel in die lada liggen...
Fwnkquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
dan vraag ik me dus wel af waar je naar gegoogled hebt![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik googlede op Fwnk, en hij staat op Haaima.com
Hi-he-ha-holarisch
rustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |