abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:12:01 #76
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_42527748
we hebben net weer een sessie afgerond.
met name de loopsnelheid gaat omhoog en het bijkomende voordeel om vet te verbranden is erg mooi meegenomen
Neerkomen wel!
pi_42542632
Ik ben ook weer begonnen met HIIT , m'n conditie was extreem ingezakt na een vakantie drinken en feesten en vooral niet sporten .
pi_42544688
Toen ik pas hardloopschoenen kocht, zei die knakker van de winkel dat dit heel slecht is voor mn knieën.
Dus ik doe het niet meer
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_42547270
als ik zin heb ga ik vanavond weer Beginne met 4 minuten... moet alleen nog een horloge zien te vinden met stopwacht én verlichting, want nu het donker is kan ik anders niet zien wanneer ik 30 sconden heb En op de gok vind ik niet fijn
pi_42555352
Ik ga het ook doen.
Morgen dan. =)
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:49:56 #81
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_42586979
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:33 schreef Beach het volgende:
Toen ik pas hardloopschoenen kocht, zei die knakker van de winkel dat dit heel slecht is voor mn knieën.
Dus ik doe het niet meer
er is niks mis met HIIT.
wat wel van belang is is dat je al een paar maanden loopt. in het begin is je lichaam nog aan het zoeken naar de coordinatie. wat wel van belang is is dat je alleen gaat HIIT-en als je een basis conditie hebt. als je nog nooit aan sport hebt gedaan is het verstandiger om niet met HIIT te beginnen..

zie ook mijn eerdere posts hierover.
Neerkomen wel!
pi_42596022
Ik denk dat ik voortaan maar ga loop-hiit'en. Fiets-hiiit'en had amper effect, misschien omdat ik wel veel fiets en het geen uitzondering is om flink van snelheid te wisselen.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_42597905
Pff.. vandaag vol goede moed maar weer eens wat gedaan (heb eindelijk weer regelmaat in mijn leven), maar ik zette natuurlijk veel te hoog in. Dus ik was na 4 minuten zo kapot dat ik bijna niet meer naar huis kon lopen. Maar dat is wel een mooie motivatie om weer aan de slag te gaan. Ik heb 3 momenten in de week dat ik in ieder geval zeker kan lopen, dus zo lang het mooi weer is ga ik daar maar eens mee beginnen.
pi_42597929
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Sukilove het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar ga loop-hiit'en. Fiets-hiiit'en had amper effect, misschien omdat ik wel veel fiets en het geen uitzondering is om flink van snelheid te wisselen.
Ik vind het op de fiets moeilijk om voluit te gaan. Met lopen kun je op een gegeven moment echt niet harder, maar op de fiets ben je gewoon door je versnellingen heen op een gegeven moment en dan kunnen je benen niet sneller. Ik heb dan toch altijd het gevoel dat ik niet 100% geef.
pi_43997305
even weer een KICK;

ik begin deze week ook weer met een nieuwe hiit-sessie...althans dat is het plan!

Zijn er al meer 'gegevens' over bekend? Iemand schreef op een ander forum dat 3x per week hiiten slecht zou zijn voor je centrale-zenuwstelsel. Dat had hij ergens gelezen (waar wistie niet meer). iemand daar info over? Ik wil namelijk 3x per week hiiten....

én hoe houden jullie de tijd in de gaten in het donker ? Ik heb geen horloge met verlichting...
Haleloeja
pi_44004694
niemand dus
Haleloeja
  donderdag 30 november 2006 @ 10:59:23 #87
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_44017438
Je geeft me ook niet veel tijd he

Al eens nagedacht over een stopwatch met countdowntimer die een geluidje geeft als de ingestelde tijd om is ? Mijn hartslagmeter heeft gelukkig deze functie.

dat verhaal van dat centrale zenuwstelsel is nieuw voor mij, in alles wat ik tot op heden over HIIT heb gelezen ben ik het verhaal over het centrale zenuwstelsel nog niet tegengekomen...
Neerkomen wel!
pi_44051884
Ik durf meteen niet meer
pi_45039765
ik ook niet,
Nee ik ga nu beginnen, stukje hardlopen kan nooit kwaad
pi_45040670
kenk3r, daar wordt je wel ERG moe van, was gewoon 5minuten aant hijgen thuis
1
2
3
**1e workout 05-01-2007
4minuten
**2e workout 06-01-2007
pi_45041541
ik doe ff geen HIIT, heb gemerkt dat ik gewoon 30 minuten hardlopen (op aardig tempo) en tussendoor een paar flinke sprints veel lekkerder vind
Haleloeja
pi_45043880
Ouderwetse tvp.
Secrets never die. Only people.
pi_45105125
zo net ff een sessie gedaan
1
2
3
4
**1e workout 05-01-2007
4minuten
**2e workout 07-01-2007
4minuten
pi_45497830
Zou je dit ook kunnen doen met touwtje springen?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 08:35:38 #95
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_45498121
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 07:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Zou je dit ook kunnen doen met touwtje springen?
Lijkt me wel. Lijkt mij alleen een stuk moelijker.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_45499738
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:35 schreef Intergalactrick het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Lijkt mij alleen een stuk moelijker.
wrom? je moet alleen ff verschillende technieken kennen en kunnen, zoals twee keer draaien 1 x springen, touwtje springen op een been met knieën hoog, etc etc. Maar het kan zeker wel.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_45499827
Zou wel makkelijk zijn, want dat kan gewoon thuis.
Maar je moet dan inderdaad wel een goede techniek aanleren, anders kun je inderdaad niet tot het gaatje zonder dat je op je bek gaat.
pi_45527524
Dit is een tvp.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_46811884
Algemene vraag eigenlijk...

Ik ben niet zo into cardio en afvallen, maar er is mij verteld dat wanneer je bijkomt, je als eerst vet aanmaakt op je buik (rond de navel). Als je dan aan cardio gaat doen, en vet gaat verbranden, gaat het dan ook daar weer als eerste vanaf ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_46814980
Niet iedereen komt het eerst aan bij de buik, hoor. Bij mij gaat het bijv. naar mijn heupen. Het is wel zo denk ik, dat waar het er het laatst bijkomt, het er het eerst ook weer af gaat.
pi_46815089
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:38 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Algemene vraag eigenlijk...

Ik ben niet zo into cardio en afvallen, maar er is mij verteld dat wanneer je bijkomt, je als eerst vet aanmaakt op je buik (rond de navel). Als je dan aan cardio gaat doen, en vet gaat verbranden, gaat het dan ook daar weer als eerste vanaf ?
Dat is genetisch bepaald. Bij sommige komt het er op andere plaatsen als eerst aan.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_46816685
TVP
pi_46873655
nog HIIT-ers in de zaal ? ik heb vorig jaar 1x een (bijna) volledige HIIT-kuur gedaan en had 't gevoel veel vet te verbranden.

Maar HIIT vergt gewoon zooo ontzettend veel motivatie/inzet en disipline.. (en conditie in 't begin).. het is zo verschrikkelijk zwaar als je het goed wilt doen..... Deed het toen in de zomer en je gaat elke keer (3x p/w) zooo zwaar kapot. Je moet je daar wel elke keer toe zetten....

Nu vind ik het te koud/slecht weer om lekker kort te gaan HIITen, dus loop nu 2x per week zo'n 5-10 km, duurloop Misschien dat ik HIITen nog wel x oppak als 't wat lekkerder weer wordt...
Haleloeja
  zaterdag 3 maart 2007 @ 12:48:19 #104
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46874257
zit nu in de lappenmand maar zodra dat weer klaar is en ik in alle redelijkheid weer 2x in de week ongeveer 7,5 km loop dan begin ik weer met een HIIT sessie.

tegen die tijd is het weer hopelijk ook wat beter!

vorig jaar ook een sessie gedaan en dat is goed bevallen!
Neerkomen wel!
pi_47122571
Na die 8 weken, wat is dan de bedoeling ? Stoppen, of gewoon door blijven gaan ? Als ik nu begin, tot ze zomer zeg maar, heb ik nog een 4 maanden ofzo, iets minder. Hoe kan ik die het beste invullen, gewoon 1 hiit kuut, en dan een pauze en opnieuw beginne, of gewoon 1 hittkuur en de erop volgende weken gewoon workouts van 10-15 min aanhouden ?

Er staat wel dat je het beste een pauze kunt inlassen, maar voor hoelang dan ? Want als ik een week niks doe dan zakt m'n conditie flink in, dat heb ik altijd...
pi_47266409
quote:
Drie of vier HIIT sessies per week brengt een duidelijk vetverbrandend effect te weeg. Probeer als je ook aan gewichts- of andere training doet, de HIIT op niet trainingsdagen te doen. Het HIIT programma zal meer resultaat leveren als het ´s ochtends op een nuchtere maag wordt gedaan. Maar als het niet ´s ochtends kan doe het dan ´s middags, ´s avonds, wanneer dan ook!
Hiiten op de nuchtere maag, is dit werkelijk beter dan na het eten ? En ik doe ook aan krachttraining, dus het hitten kom ik ook op een krachttrainings aan het doen, hoe kan ik het me dan het beste indelen ?

Meestal sporten we 's middags rond 14:00, dus werken we rond 12:30 een lading bruine boterhammen naar binnen, en rond 17:30 hebben we ons avondeten. Wanneer zou dan het beste zijn om te hiiten ?
pi_47271801
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:03 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Hiiten op de nuchtere maag, is dit werkelijk beter dan na het eten ? En ik doe ook aan krachttraining, dus het hitten kom ik ook op een krachttrainings aan het doen, hoe kan ik het me dan het beste indelen ?

Meestal sporten we 's middags rond 14:00, dus werken we rond 12:30 een lading bruine boterhammen naar binnen, en rond 17:30 hebben we ons avondeten. Wanneer zou dan het beste zijn om te hiiten ?
ik zou het niet op een nuchtere maag kunnen doen, dan heb ik geen energie en ben ik zo kapot! Het is misschien wel beter, maar of 't veel uitmaakt. Ik deed 't altijd om uurtje of 20.00, als 't eten wat gezakt was =
Haleloeja
pi_47274378
Ben jij na jouw hittsessie direct gestopt, of ben je doorgegaan met die 15 minuten ofzo ?

[ Bericht 52% gewijzigd door Abrupt op 14-03-2007 19:49:48 ]
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:39:45 #109
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_47363346
Ik deed het HIIT-en vorig jaar gewoon 's ochtends. Vroeg genoeg opstaan, ff wat water in je gezicht. Rustig warmlopen en dan je HIIT sessie. Daarna lekker douchen en tot rust komen en dan at ik pas een uur na m'n HIIT sessie

* Miguel heeft HIIT ook icm krachttraining (4x p/w) gedaan.
pi_47363709
HIIT-en kan ook als je niet zo'n goede conditie hebt?

Ben van plan het te proberen zodra ik klaar ben met tentamens volgende week.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_47365127
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:39 schreef Miguel het volgende:
Ik deed het HIIT-en vorig jaar gewoon 's ochtends. Vroeg genoeg opstaan, ff wat water in je gezicht. Rustig warmlopen en dan je HIIT sessie. Daarna lekker douchen en tot rust komen en dan at ik pas een uur na m'n HIIT sessie

* Miguel heeft HIIT ook icm krachttraining (4x p/w) gedaan.
Mja, dat wordt voor mij een beetje lastig, nog studerende enzo .. En het je ertoe zetten is nog lastig, maar als het weer beter wordt zal dat wel loslopen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:19:08 #112
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_47372398
Ik was vorig jaar voor de zomer ook nog gewoon student hoor
pi_47509267
k... dat excuus kan ik al niet meer gebruiken...

Maar t is zo koud nu!
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:43:54 #114
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_47547953
Dat excuus gebruik ik nu ook Plus dat ik toch al zo'n beetje iedere dag bijna te laat op m'n werk kom...
Ergens in april zullen we wel mooiere ochtenden krijgen om te gaan rennen, anders moet het maar 's avonds, al doe ik het liever lekker na het opstaan
pi_47553997
Mja idd, mijn idee was het om een aantal weken geleden te beginnen, en dan 2 hiitsessies voor de zomer erdoorheen te jagen... maargoed, voornemens voornemens
pi_47561417
Ga naar de gym, dan kan je het excuus dat het koud is niet meer gebruiken.

Ik heb nu 2x zo'n HIIT-sessie gedaan van 4 minuten, moet ik de volgende keer dan dus 5 minuten doen?
pi_47564078
Jup..

En.. Ik ga gewoon buiten sprintjes trekken... Op zo;n fiets/loopband kan ik niet voluit gaan, en dat is met hiit wel de bedoeling, neem ik aan...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:15:20 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47568069
Lijkt me wel interessant, maar ik doe het eerst even op de skeelers, en daarna hardlopen denk ik (zwakke knieen..na een uur handballen kan ik niet meer lopen praktisch )
pi_47589073
op skeelers kan je ook niet goed voluit gaan denk ik... en als het kan is het miss niet écht fijn....

hardlopen is gewoon 't beste.... Maar qua conditie/vetbet verbranden; wat is het verschil met 3x HIITEN en 3x duurloop (5-6 km, 25 min)???? wat is beter/slechter, wat zijn voor/nadelen etc..?
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_47609414
Er staat iets uitgelegd op de website die in de openingspost staat...
quote:
Even een snel rekensommetje: met 30 minuten snelwandelen verbrandt je 150 kcal. 80% daarvan is vet, dus 120 kcal. Nu gaan we 30 minuten hardlopen: 300 kcal, waarvan 50% vet. 150 kcal (30 kcal) meer dus die van je vetreserves komen, daarnaast hebben we in totaal ook nog eens 150 kcal extra verbrandt.

Uit onderzoek is dan ook gebleken dat HIIT tot wel 50% effectiever lichaamsvet verbrandt als lage intensiteits cardio. HIIT verhoogt je verbranding en houdt het hoog ook na de oefening! Vergeet het aantal kcal dat de hometrainer of stepper aangeeft die je tijdens de training verbrandt, als je aan HIIT doet, zal de meerderheid van de verbrande kcal na de training komen!
Hiit is gewoon intensiever. En ik ben zowiezo niet iemand die aan duurloop doet, ik heb altijd intensieve en explosieve trainingen gehad met taiboksen enzo, en dat vind ik veel prettiger
  zondag 25 maart 2007 @ 17:06:26 #121
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47644098
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:51 schreef Sweetbeach het volgende:
op skeelers kan je ook niet goed voluit gaan denk ik... en als het kan is het miss niet écht fijn....

hardlopen is gewoon 't beste.... Maar qua conditie/vetbet verbranden; wat is het verschil met 3x HIITEN en 3x duurloop (5-6 km, 25 min)???? wat is beter/slechter, wat zijn voor/nadelen etc..?
Nja, ik doe het liever rustig aan en dan maar iets minder intensief, dan dat ik m'n knieen helemaal verpest eerlijk gezegd.
pi_47676737
Oke, zojuist net met mijn 1e sessie begonnen... Mn kuiten branden en ik ben kapot Ik meende dat ik nog wel een redelijke conditie had, maar dit wordt dus weer vanaf scratch opbouwen
pi_47678014
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:27 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Oke, zojuist net met mijn 1e sessie begonnen... Mn kuiten branden en ik ben kapot Ik meende dat ik nog wel een redelijke conditie had, maar dit wordt dus weer vanaf scratch opbouwen
Ach.. het voordeel is in ieder geval dat je wel snel vooruit gaat
pi_47680341
Ik ga vanaf donderdag ook beginnen. Heb alleen wel even 't schema aangepast zodat ik 2x per week HITT en 1 x per week een langer stuk blijf joggen met vrienden.
pi_47700918
zijn er ook nog meer theorieën dat je met HIIT meer vetverbrand, of alleen die theorie op de site van HIIT zelf ?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:10:13 #126
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_47713360
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:15 schreef GotC het volgende:
Lijkt me wel interessant, maar ik doe het eerst even op de skeelers, en daarna hardlopen denk ik (zwakke knieen..na een uur handballen kan ik niet meer lopen praktisch )
zwakke knieen zul je bij HIIT niet zoveel last van hebben.

warming up 5-15 minuten
HIIT week 1 4 x30 sec sprinten gevolgd door 4 x 30 sec dribbelen
cooling down 5-10 minuten

totaal 29 minuten

warming up 5-15 minuten
HIIT week 12 15 x30 sec sprinten gevolgd door 15 x 30 sec dribbelen
cooling down 5-10 minuten

totaal 40 minuten

dat moet toch wel te doen zijn?

ik ga er dan vanuit dat je knieën het meeste belast worden tijdens het sprinten. inlopen, dribbelen en uitlopen zal minder vergen.
Neerkomen wel!
pi_47760573
ik denk er nog ff over, vind HITTEN wel erg zwaar
pi_47764566
ik heb eergister mijn 1e hiit sessie gedaan... 4 sprintjes en 4x joggen (om en om)... gewoon bij stap 1 beginnne. Heb een aantal weken wel 2-3x per week 5 km per week gelopen (duurloop) dus ik merkte dat ik niet écht helemaal kapot was na de hiit- sessie.. Dat was ik vorig jaar wél...

maar dat zal nog wel komen als ik steeds meer moet sprinten!! ben benieuwd!

wie is er op dit moment ook aan het hiitten? ik doe 't het liefst 's avonds op een weggetje waar eigenlijk nooit mensen komen. Anders vind ik 't er zo 'raar'/uitsloverig uitzien haha... vind ik niet zo prettig!
Haleloeja
pi_47770428
Mja, ik had er eigenlijk ook wat moeite mee, maar eigenlijk zou het belachelijk zijn om het daarvoor niet te doen. Ik probeer het nu 's morgen in te plannen op het fietsen pad naast mn flat, daar komt ook eigenlijk geen hond

het is wel heftig zwaar, maar ik ben zonder warming up begonnen... Ik heb vandaag gehiit op de fiets omdat ik teveel last van mn kuiten/enkels had (zwakke enkels). Kijken of ik dit weekend nog een sessie plan
pi_47899521
Wat voor snelheid houden jullie aan tijdens het HITTEN?
Ik ben namelijk ook van plan om er mee te beginnen. Tijdens het hardlopen wissel ik soms ook mijn tempo af. (minuut 10km/h, minuut 14km/h etc.)
pi_47899810
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Jelle88 het volgende:
Wat voor snelheid houden jullie aan tijdens het HITTEN?
Ik ben namelijk ook van plan om er mee te beginnen. Tijdens het hardlopen wissel ik soms ook mijn tempo af. (minuut 10km/h, minuut 14km/h etc.)
bij HIIT moet je 30 seconden gewoon zo hard mogelijk gaan
pi_47900878
Net weer een sessie gedaan, 5 minuten... Kuiten branden weer, maar het trekt al sneller weg gelukkig... Ik hou dit voorlopig even aan tot ik het "normaal" aan kan, en dan begin ik met opbouwen... Ik ben ook stront verkouden dus ik kan weinig hebben atm.

Snelheid hou ik niet bij trouwens... Sprinten begin ik op 70% ofzo, en die laatste keren ga ik echt all out... Joggen is op een redelijk normaal tempo
  zondag 1 april 2007 @ 19:58:37 #133
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_47901704
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Gelderland het volgende:
wie is er op dit moment ook aan het hiitten? ik doe 't het liefst 's avonds op een weggetje waar eigenlijk nooit mensen komen. Anders vind ik 't er zo 'raar'/uitsloverig uitzien haha... vind ik niet zo prettig!
op dit moment nog niet.

ook wij (vriendin en ik) HIITten op een plek waar niet zoveel mensen komen. Meestal lopen we op een afgelegen fietspad. Een verdwaalde fietser komen we wel eens tegen, daar heb ik geen moeite mee.
Neerkomen wel!
pi_48020321
ik merk wel dat ik met een goede basisconditie helemaal niet écht kapot ga met de 4 en nu 5x sprinten Hebben andere dat ook? Ik heb voor deze hiit-sessie veel duurloop gedaan, miss dat 't daardoor komt...

ik ben op 't moment (na 30 sec. sprinten) ff moe, maar na 5x gedaan te hebben kan ik nog zo een paar km hardlopen of nog wat extra sprintwerk doen (wat ik ook doe ).....

hebben andere dit ook? ik ga wel gewoon voluit!
pi_48024948
Ik lig in de goot na 5x sprinten, maar ik ben ook verkouden geweest... Ik ga het vrijdag nog eens proberen...
pi_48214079
Ik ben inmiddels begonnen met mijn 2e 'sessie' en zit nu op 6 minuten… Wel vermoeiend, krijg gelijk weer het gevoel (afzien) van vorig jaar…. Zo 's avonds in mijn eentje op een landweggetje helemaal naar de tering lopen

Of het goed is (je spieren krijgen natuurlijk ff niet voldoende zuustof door de explosie), tja, dat zou ik niog wel eens willen weten
Haleloeja
pi_48214366
Owh, dit ging ik ook nog een keer doen .
pi_48229062
Werkt dit echt? Dan wil ik het wel proberen namelijk. Ik doe nu duurloopjes.

En word je er ook sneller van?
pi_48229395
sneller zal niet, maar wel explosierver, je lichaam past zich aan

en veel zeggen dat 't werkt! Denk het zelf ook wel want als je het goed doet ga je helemaal kapot
Haleloeja
pi_48231324
Wil het eens op een spinningfiets proberen.
pi_48235818
Jup, daar wil ik het ook nog eens op proberen.. Vandaag nog een sessie gedaan (vorige week niks kunnen doen). Deze was nog 5 minuten, volgende keer schroeven we het eens op naar de 6..
  donderdag 12 april 2007 @ 09:15:53 #142
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48245089
TVP
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_48249923
ik zal het eens proberen op mn roeimachine. Maar begrijp ik dus goed dat je de eerste keer maar 5 minuten op dat ding zit Dan kan je toch nooit iets trainen
pi_48253101
Begin maar eens...
pi_48256208
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef Repeat het volgende:
ik zal het eens proberen op mn roeimachine. Maar begrijp ik dus goed dat je de eerste keer maar 5 minuten op dat ding zit Dan kan je toch nooit iets trainen
roeimachine geeft denk ik niet het optimale effect. Je moet 30 seconden vol gaan en dat kan denk ik alleen GOED met hardlopen…. en die 5 min is alleen in het begin hé, om het op te bouwen.. Op 't laatst zit je op 15 min
Haleloeja
pi_48257600
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:42 schreef Gelderland het volgende:

[..]

roeimachine geeft denk ik niet het optimale effect. Je moet 30 seconden vol gaan en dat kan denk ik alleen GOED met hardlopen…. en die 5 min is alleen in het begin hé, om het op te bouwen.. Op 't laatst zit je op 15 min
hardlopen am teh gay.

Ik probeer het wel, zie wel wat het wordt
pi_48261969
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef Repeat het volgende:

[..]

hardlopen am teh gay.

Ik probeer het wel, zie wel wat het wordt
hardlopen te gay? OMG wat ben jij voor kneus?
Haleloeja
pi_48306085
Ik zit nu in week 4 (is bij mij 7 minuten). Ook m'n 4e week dat ik duurloop doe (1 x per week). Merk nu al resultaat: HIIT'en gaat nu al een stuk makkelijker dan de eerste keren! En afvallen, da's al helemaal wonderlijk: na 4 weken is er 3 kg af (van 80 naar 77, zonder echt op voeding te letten)! Morgen voor de zekerheid nog een keer wegen.
pi_48307681
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:57 schreef Gelderland het volgende:

[..]

hardlopen te gay? OMG wat ben jij voor kneus?
relax gast

Ik heb het trouwens geprobeerd op de roeimachine 5 minuten lang 30s rustig en keihard afwisselen put je echt niet uit.
pi_48318550
Wat ik me dus afvraag, ik met een redelijke conditie dat ik die 4 min zo makkelijk vol hou.
Kan ik dan gewoon hoger insteken? dus bijv. met 8? min oid beginnen of word er echt aangeraden om met 4 min te beginnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')