abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39305093
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alleen als vergelding
Dat betwijfel ik maar sowieso dood is dood.
En vergelding als je zelf nog leeft vind ik niet gerechtvaardigd.
Wat dat betreft zou de hele wereld een voorbeeld mogen nemen aan Mahatma Ghandi.(Ja Mahatma dat vind ik hem zeker)
Maar in die tijd (van Mohammed) had ik het ongetwijfeld niet lang overleefd als ik deze doctrine al uberhaupt zou volhouden.
Wat dat betreft was het toch echt niet beter vroeger dan vandaag de dag.
Si hoc legere scis nimium eruditionis habes.
pi_39305145
quote:
Alleen als vergelding
Islam is toch vrede? Ik zie dat je in je handtekening Ghandi citeert. Nog een uitspraak van hem: "An eye for an eye makes the whole world blind". Beetje tegenstrijdig, vind je zelf ook niet? Hierin zie je trouwens ook dat de idee van het Christendom een stuk vredelievender is dan die van de Islam.
pi_39305213
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:37 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik maar sowieso dood is dood.
Dat recht heb je.
quote:
En vergelding als je zelf nog leeft vind ik niet gerechtvaardigd.
Het is dan ook niet je zelf laten vergelden, maar dingen die van je afgenomen worden, geld, huis, familie, land etc.
quote:
Wat dat betreft zou de hele wereld een voorbeeld mogen nemen aan Mahatma Ghandi.(Ja Mahatma dat vind ik hem zeker)
check mijn signature
quote:
Maar in die tijd (van Mohammed) had ik het ongetwijfeld niet lang overleefd als ik deze doctrine al uberhaupt zou volhouden.
Wat dat betreft was het toch echt niet beter vroeger dan vandaag de dag.
Wel voor de islam.
pi_39305279
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:39 schreef Golradir het volgende:

[..]

Islam is toch vrede? Ik zie dat je in je handtekening Ghandi citeert. Nog een uitspraak van hem: "An eye for an eye makes the whole world blind". Beetje tegenstrijdig, vind je zelf ook niet? Hierin zie je trouwens ook dat de idee van het Christendom een stuk vredelievender is dan dat van de Islam.
De christenen hebben ook het oude testament, dat is niet bepaald geweldloos.
Daarnaast vind ik de leer niet altijd even bepalend aangezien christenen door de eeuwen heen de nodige ellende hebben aangericht.
Net als moslims trouwens.
pi_39305307
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:39 schreef Golradir het volgende:

[..]

Islam is toch vrede? Ik zie dat je in je handtekening Ghandi citeert. Nog een uitspraak van hem: "An eye for an eye makes the whole world blind". Beetje tegenstrijdig, vind je zelf ook niet? Hierin zie je trouwens ook dat de idee van het Christendom een stuk vredelievender is dan die van de Islam.
Islam betekent lettelijk "overgave" aan de wil van God. Salaam, de groet van de moslims is "vrede". Wraak en vergelding wordt niet aangemoedigd in de Islam. Eye for an eye staat in de bijbel, remember?
pi_39305373
Goeie OP Trigger

Een counterweight hebben we tegenwoordig wel nodig

Die documentaire van je heb ik op tv gezien. Zekers interessant Het boek van Karen Armstrong, die ook in de documentaire zit, is altijd een aanrader natuurlijk http://www.amazon.com/gp/product/0062508865/104-9581355-9460714?v=glance&n=283155

Deze docu is ook leuk trouwens

Turning Muslim in Texas

http://video.google.com/videoplay?docid=-9184353144432289069&q=muslims+texas
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39305388
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Islam betekent lettelijk "overgave" aan de wil van God. Salaam, de groet van de moslims is "vrede". Wraak en vergelding wordt niet aangemoedigd in de Islam. Eye for an eye staat in de bijbel, remember?
Het oude testament wordt door moslims toch ook erkend als een heilig boek?
pi_39305405
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:44 schreef Slayage het volgende:
Goeie OP Trigger

Een counterweight hebben we tegenwoordig wel nodig

Die documentaire van je heb ik op tv gezien. Zekers interessant Het boek van Karen Armstrong, die ook in de documentaire zit, is altijd een aanrader natuurlijk http://www.amazon.com/gp/product/0062508865/104-9581355-9460714?v=glance&n=283155

Deze docu is ook leuk trouwens

Turning Muslim in Texas

http://video.google.com/videoplay?docid=-9184353144432289069&q=muslims+texas
Salaam agie, alles goed?

Thnx en bedankt voor je bijdrage
pi_39305417
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:45 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

Het oude testament wordt door moslims toch ook erkend als een heilig boek?
als boek, niet meer.
pi_39305466
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

als boek, niet meer.
Jullie denken dat die geschriften veranderd zouden zijn ofzo?
pi_39305484
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:47 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

Jullie denken dat die geschriften veranderd zouden zijn ofzo?
Delen, alles wat de eenheid van God beschadigt en beledigend is jegens profeten wordt verworpen.
pi_39305518
Ik weet wat Islam betekent, de betreffende zinsnede hoor je alleen vaak. Je zegt dat vergelding niet wordt aangemoedigd, waar je keurt wel Mohammed's daden van vergelding goed. Ik ben geen bijbelkenner, maar ik weet wel dat er het volgende in staat. Lukas 6:29: "Dengene, die u aan de wang slaat, biedt ook de andere".
pi_39305537
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Delen, alles wat de eenheid van God beschadigt en beledigend is jegens profeten wordt verworpen.
Iets betere uitleg svp dit zegt mij heel weinig.
(Korantaal veel te lyrisch)
pi_39305630
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Salaam agie, alles goed?

Thnx en bedankt voor je bijdrage
Salaam back at ya! Jawel, alleen last van mijn ogen vandaag. Ga lekker mijn nestje in zo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39305716
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef Golradir het volgende:
Ik weet wat Islam betekent, de betreffende zinsnede hoor je alleen vaak. Je zegt dat vergelding niet wordt aangemoedigd, waar je keurt wel Mohammed's daden van vergelding goed. Ik ben geen bijbelkenner, maar ik weet wel dat er het volgende in staat. Lukas 6:29: "Dengene, die u aan de wang slaat, biedt ook de andere".
Vergelding in de zin van zelfverdediging:
quote:
190. En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.

[quote] waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven;
Om dus niet over je heen te laten lopen, wat voorkeur betreft.:
quote:
Verdrijf het kwade met het beste(goede)
pi_39305728
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

Hij heeft het hier over dat de eenheid van God dmv de drie eenheid waar de Bijbel het over heeft verwerpt denk ik
-Rabia Al-Basri
pi_39305779
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

De moslims verwerpen alles wat in het oude testament Gods eenheid aan het beschadigen is, zoals hem een zoon toe wijzen etc, of het beschuldigen van profeten van incest of moord etc
pi_39305789
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hij heeft het hier over dat de eenheid van God dmv de drie eenheid waar de Bijbel het over heeft verwerpt denk ik
ook
pi_39305801
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Salaam back at ya! Jawel, alleen last van mijn ogen vandaag. Ga lekker mijn nestje in zo
beterschap
pi_39305828
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De moslims verwerpen alles wat in het oude testament Gods eenheid aan het beschadigen is, zoals hem een zoon toe wijzen etc, of het beschuldigen van profeten van incest of moord etc
Een zoon toewijzen ?
Dat is toch door de christenen bedacht ergo NT?
pi_39305885
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:58 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

Een zoon toewijzen ?
Dat is toch door de christenen bedacht ergo NT?
Efraim, OT.
pi_39305898
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

beterschap
Danke sehr!
-Rabia Al-Basri
pi_39305903
Wat mij opvalt is dat er vele docu's en boeken zijn die het bewijs van Jezus ontkrachten. Maar zelden vind je een docu of boek dat aantoont dat Mohammed niet bestaan heeft. Of mis ik iets. Ik ben in ieder geval blij dat ik wat meer te weten kan komen over een volwaardige mooie religie.
Vrij van de maatschappelijke normen ontdekken we nieuwe wegen. De vrouw haar vrijheid, geeft de man het meeste plezier
pi_39305967
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:00 schreef monogawie het volgende:
Wat mij opvalt is dat er vele docu's en boeken zijn die het bewijs van Jezus ontkrachten. Maar zelden vind je een docu of boek dat aantoont dat Mohammed niet bestaan heeft. Of mis ik iets. Ik ben in ieder geval blij dat ik wat meer te weten kan komen over een volwaardige mooie religie.
Thnx

Misschien omdat Jezus nooit is begraven volgens overleveringen en gestegen is naar God?
pi_39306290
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Efraim, OT.
Nou ik heb net Genesis 48 gelezen maar wat hier nou het grote probleem is blijft me onduidelijk.
Dat Efraim ipv Manasse zeg maar de zegen van oudste zoon ontvangt?
pi_39306450
Oh wacht hij komt nog veel vaker voor.
Wat specifiek dan?
pi_39306480
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:11 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

Nou ik heb net Genesis 48 gelezen maar wat hier nou het grote probleem is blijft me onduidelijk.
Dat Efraim ipv Manasse zeg maar de zegen van oudste zoon ontvangt?
http://www.statenvertaling.net/bijbel/jere/31.html
vers 9

David
http://www.statenvertaling.net/bijbel/psal/89.html
vers 28

Jacob
http://www.statenvertaling.net/bijbel/exod/4.html
vers 22
pi_39306780
Tja bijbelteksten zullen wel nooit mijn ding worden.Onduidelijk en op velerlei manieren uit te leggen, maar bedankt voor de moeite.
Trouwens (offtopic) wat denken moslims (of jij iig) over ongelovigen voor het onstaan van de religies (en dan mn voor het Joodse monotheisme)?
Deze mensen konden natuurlijk onmogelijk het "juiste" geloof belijden, verdienen ze dus geen plaats in het paradijs cq de hemel?
En ongeveer dezelfde stelling, een figuur als Ghandi of moeder Theresa die ongelovelijk veel goede dingen gedaan hebben maar niet het "juiste" geloof beleden hebben, verdienen die geen plek in het paradijs cq hemel maar een zeg maar matig goed geleefd hebbende moslim wel?
pi_39306921
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:25 schreef Vandeplato het volgende:
Tja bijbelteksten zullen wel nooit mijn ding worden.Onduidelijk en op velerlei manieren uit te leggen, maar bedankt voor de moeite.
Geen probleem
quote:
Trouwens (offtopic) wat denken moslims (of jij iig) over ongelovigen voor het onstaan van de religies (en dan mn voor het Joodse monotheisme)?
Iemand die de joodse profeten/heilige geschriften etc ontkend, kan geen moslim zijn volgens Mohammed en ook Judaisme komt van Allah leren de moslims.
quote:
Deze mensen konden natuurlijk onmogelijk het "juiste" geloof belijden, verdienen ze dus geen plaats in het paradijs cq de hemel?

En ongeveer dezelfde stelling, een figuur als Ghandi of moeder Theresa die ongelovelijk veel goede dingen gedaan hebben maar niet het "juiste" geloof beleden hebben, verdienen die geen plek in het paradijs cq hemel maar een zeg maar matig goed geleefd hebbende moslim wel?
Jawel, Allah zegt hierover:

"Zij die geloven, zij die het Jodendom aanhangen, de Christenen en de Sabiërs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij de Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 2:62)

Ieder die gelooft in Allah kom in aanmerking voor het paradijs, zoals je ziet komt "moslims" niet eens voor in de vers. Een moslim betekent letterlijk iemand die zich heeft over gegeven aan de wil van Allah, dus geloof je in God en doe je goede daden etc, dan kom je in aanmerking voor het Paradijs
pi_39307065
Ja maar dan ben je dus wel verplicht om in Allah te geloven.
Als je wel goed leeft maar niet in Allah gelooft dus niet?
Voor een bepaalde tijd was er ook nog niet het Joodse geloof in 1 god ergo men kon niet in 1 god geloven want die was nog niet "bedacht".
(Komt erg onrechtvaardig op mij over)
pi_39307104
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:37 schreef Vandeplato het volgende:
Ja maar dan ben je dus wel verplicht om in Allah te geloven.
Als je wel goed leeft maar niet in Allah gelooft dus niet?
Voor een bepaalde tijd was er ook nog niet het Joodse geloof in 1 god ergo men kon niet in 1 god geloven want die was nog niet "bedacht".
(Komt erg onrechtvaardig op mij over)
Ja oke, maar Allah betekent gewoon De God, dus in andere woorden je moet gewoon in God geloven. Zolang je in God gelooft kom je aanmerking voor het paradijs. Ben ik het niet met je eens, vanaf de tijd van Adam werd al geroepen te geloven in een God, of heb je het nu over historische overleveringen?
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:40:47 #82
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39307136
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Eigenlijk dus
[..]
Zeg dat dan meteen
pi_39307161
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja oke, maar Allah betekent gewoon De God, dus in andere woorden je moet gewoon in God geloven. Zolang je in God gelooft kom je aanmerking voor het paradijs. Ben ik het niet met je eens, vanaf de tijd van Adam werd al geroepen te geloven in een God, of heb je het nu over historische overleveringen?
Neem bv de oude Grieken, monotheisme was nog niet bedacht dus in 1 god konden ze niet geloven.Zijn ze dus uitgesloten uit het paradijs cq hemel omdat ze geen monotheisme hebben bedacht?
pi_39307162
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:40 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zeg dat dan meteen
pi_39307212
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:41 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

Neem bv de oude Grieken, monotheisme was nog niet bedacht dus in 1 god konden ze niet geloven.Zijn ze dus uitgesloten uit het paradijs cq hemel omdat ze geen monotheisme hebben bedacht?
Volgens de koran hebben alle naties openbaringen ontvangen, die gene die het niet hebben ontvangen treft geen blaam.
pi_39307234
Pssst... Soera 17 aya 15

Echter, volgens Islamitische theologie en Koran zijn er vele boodschappers gestuurd naar de mensheid, om in de Schepper te geloven.
X
pi_39307245
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:45 schreef Alulu het volgende:
Pssst... Soera 17 aya 15

Echter, volgens Islamitische theologie en Koran zijn er vele boodschappers gestuurd naar de mensheid, om in de Schepper te geloven.
quote:
15. Degene die de rechte weg volgt, volgt deze slechts voor zijn eigen heil en hij die dwaalt, dwaalt alleen tegen zichzelf. En geen lastdrager zal de last dragen van een ander. En Wij straffen nimmer voordat Wij een boodschapper hebben gezonden.
thnx agie, die zocht ik
pi_39307263
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens de koran hebben alle naties openbaringen ontvangen, die gene die het niet hebben ontvangen treft geen blaam.
Ik heb geen openbaring ontvangen! (Ik voel me sowieso statenloos)
Genoeg gedagdroomd ik ga nachtdromen.Fait des beaux reves.
pi_39307284
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:47 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

Ik heb geen openbaring ontvangen! (Ik voel me sowieso statenloos)
Genoeg gedagdroomd ik ga nachtdromen.Fait des beaux reves.
Jij hoort bij de natie van Mohammed

Hehe slaap lekker
pi_39307288
15. Degene die de rechte weg volgt, volgt deze slechts voor zijn eigen heil en hij die dwaalt, dwaalt alleen tegen zichzelf. En geen lastdrager zal de last dragen van een ander. (En Wij straffen nimmer voordat Wij een boodschapper hebben gezonden.)

Kijk dat zijn mooie spreuken.(Tussen haakjes mag er van mij af)
pi_39307305
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:49 schreef Vandeplato het volgende:
15. Degene die de rechte weg volgt, volgt deze slechts voor zijn eigen heil en hij die dwaalt, dwaalt alleen tegen zichzelf. En geen lastdrager zal de last dragen van een ander. (En Wij straffen nimmer voordat Wij een boodschapper hebben gezonden.)

Kijk dat zijn mooie spreuken.(Tussen haakjes mag er van mij af)
De islam leert geen erfzonde he
pi_39308017
quote:

[..]

Alleen als vergelding
Niet waar.
Verder las ik onlags nog een mooi artikel von Gustave E. von Grunenbaum, waarin werd verklaard dat Gibbon bedroevend weinig kennis had van de Arabische wereld en zijn uitspraken dus lichtelijk gedateerd zijn.
(Iets zegt me trouwens dat je Toynbee's verslag over de Armeense volkerenmoord niet als bewijs zou gebruiken, maar goed.)
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39308027
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

Heb jij de Bijbel eigenlijk gelezen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39310140
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:34 schreef Vandeplato het volgende:
Trouwens de gedachte dat ruim een miljard mensen een geloof zouden aanhangen wat haat predikt vind ik erg ondoordacht.
De bijbel predikt ook haat. Gelukkig negeren de meeste christenen dat.
  woensdag 28 juni 2006 @ 06:11:49 #95
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_39310200
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:49 schreef Vandeplato het volgende:
hij die dwaalt, dwaalt alleen tegen zichzelf.

Kijk dat zijn mooie spreuken.
Een mooie spreuk? De godsdienststichter Mohammed heeft zijn tegenstanders gewoon geen "dwalers" te noemen.

En natuurlijk. Mohammed was gewoon een vuile geesteszieke pedofiel.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_39310519
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 06:11 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Een mooie spreuk? De godsdienststichter Mohammed heeft zijn tegenstanders gewoon geen "dwalers" te noemen.

En natuurlijk. Mohammed was gewoon een vuile geesteszieke pedofiel.
He goedemorgen deus absconditus.
Kun je me al uitleggen waarom je zoveel meer moeite hebt met gristenen dan christenen?
Ik bedoel volgens mij ben je volstrekt niet gelovig dus wat kan het jou schelen dat je toegang tot hun hemel bij voorbaat door ze ontzegd wordt?
Ik zie dat je ook een spreuk weer verwerpt omdat mensen een "heilig" boek op 100.000 manieren uit kunnen leggen.
En wat is er nou weer mis met die spreuk alleen :
Degene die de rechte weg volgt, volgt deze slechts voor zijn eigen heil en hij die dwaalt, dwaalt alleen tegen zichzelf. En geen lastdrager zal de last dragen van een ander.
Die hoef je echt niet perse als religieus te lezen.

Dat Mohammed met een heel jong meisje is getrouwd klopt wel, maar kijk eens naar het westen in die tijd, het Romeinse rijk was recent tenondergegaan (en de Romeinen hadden overigens ook een geweldig hoge sexuele moraal) dus de in volstrekte chaos in (het meest ontwikkelde deel van) Europa zal het vast een groot feest van moraliteit geweest zijn.
Moraal is uberhaupt grotendeels tijdsgebonden.
Kijk als moslims nou zouden roepen dat ze vandaag de dag met meisjes van 9 willen trouwen dan had ik er een probleem mee.
Wat voor geestesziekte denk je dat Mohammed had?
  woensdag 28 juni 2006 @ 07:54:13 #97
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39310534
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:51 schreef Vandeplato het volgende:

[..]

Wat voor geestesziekte denk je dat Mohammed had?
Klik even op Akje's postgeschiedenis....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_39310561
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 05:17 schreef Isegrim het volgende:

[..]

De bijbel predikt ook haat. Gelukkig negeren de meeste christenen dat.
Dat is en blijft naar mijn mening een punt van interpretatie van die boeken en erg duidelijk zijn ze vaak niet .
Neem bv het boek Jozua van het OT; de Joden moorden vrijwel heel Israel (Kanaan) leeg (In de naam van de Heer!)en in het volgende boek Rechters zijn de uitgemoorde volken er ineens weer!
Ik bedoel als je dat letterlijk gaat interpreteren dan zijn er een hele hoop wederopstandingen geweest daar.
En inderdaad ze stenigen er vrolijk op los en niet alleen de misdadiger de families mogen ook mee!

Ik denk dat de westerse tolerantie vooral een resultaat van welvaart is.
Toen de moslims welvarend waren ,waren ze (voor die tijd) ook tolerant.
pi_39310607
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De islam leert geen erfzonde he
Nee maar ze hebben wel een alternatief "bedacht":
De Koran stelt dat elke geest (een onsterfelijke, door God geschapen spirituele entiteit) voor hij in het lichaam neerdaalt, een gelofte afgelegd heeft aan God waarbij hij God als zijn Heer heeft erkend.
Vind ik net zoiets.
pi_39310627
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Klik even op Akje's postgeschiedenis....
Hij wil me ook al niet vertellen waarom hij zo'n probleem heeft met christenen (voor hem gristenen) die geloven dat mensen die niet in de "messias" Jezus geloven niet naar de hemel gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vandeplato op 28-06-2006 08:22:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')