Dat vond ik dus ookquote:
Verkapte doodverwensingquote:
Kom maarquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Afwachten hoe het afloopt Spanje-Frankrijk![]()
precies, zo ken ik er nog 3 miljoen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja, het zal best wel eens gebruikt zijn.
Maar dat I know enzo wordt vaker gebruikt.
en ik ondertussen maar wachten, want we hebben nog steeds geen date geplandquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Wat een zware werkdag vandaag. Het was best druk op V&A
Dat kan dus nu niet meer he.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Doe eens vijf op een rij.
Het 'pretty please' zou natuurlijk ook niet zoveel opvallen als een schreeuwerig: 'I know'quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, het zal best wel eens gebruikt zijn.
Maar dat I know enzo wordt vaker gebruikt.
Gek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Doe eens vijf op een rij.
Houd toch op over die Wystkequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het 'pretty please' zou natuurlijk ook niet zoveel opvallen als een schreeuwerig: 'I know'![]()
En ik zou zweren dat Wytske die quote van 'Rachel' had gejat. Maar ik zal er nog eens op gaan letten.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
ik heb eindelijk een glimp opgevangen van mijn nieuwe buren, maar eh....
ze komen nogal terroristisch over
Doe eens aardigquote:
Ik doe altijd aardig.quote:
jawel. zondag avondquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik ondertussen maar wachten, want we hebben nog steeds geen date gepland![]()
Soms wel hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
het kan zo'n lulhannes zijn he, die Bupa
Dan doet Dizer mond-op-mond beademing.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan ben ik waarschijnlijk schijndood.....
zoiets ja, en dan in een zwart, geblindeerd busje.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |