Dat vond ik dus ookquote:
Verkapte doodverwensingquote:
Kom maarquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Afwachten hoe het afloopt Spanje-Frankrijk![]()
precies, zo ken ik er nog 3 miljoen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja, het zal best wel eens gebruikt zijn.
Maar dat I know enzo wordt vaker gebruikt.
en ik ondertussen maar wachten, want we hebben nog steeds geen date geplandquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Wat een zware werkdag vandaag. Het was best druk op V&A
Dat kan dus nu niet meer he.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Doe eens vijf op een rij.
Het 'pretty please' zou natuurlijk ook niet zoveel opvallen als een schreeuwerig: 'I know'quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, het zal best wel eens gebruikt zijn.
Maar dat I know enzo wordt vaker gebruikt.
Gek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Doe eens vijf op een rij.
Houd toch op over die Wystkequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het 'pretty please' zou natuurlijk ook niet zoveel opvallen als een schreeuwerig: 'I know'![]()
En ik zou zweren dat Wytske die quote van 'Rachel' had gejat. Maar ik zal er nog eens op gaan letten.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
ik heb eindelijk een glimp opgevangen van mijn nieuwe buren, maar eh....
ze komen nogal terroristisch over
Doe eens aardigquote:
Ik doe altijd aardig.quote:
jawel. zondag avondquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik ondertussen maar wachten, want we hebben nog steeds geen date gepland![]()
Soms wel hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
het kan zo'n lulhannes zijn he, die Bupa
Dan doet Dizer mond-op-mond beademing.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan ben ik waarschijnlijk schijndood.....
zoiets ja, en dan in een zwart, geblindeerd busje.....quote:
Leuke film, maar kom op, die stelletjes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
gód, wat heb ik 'n hekel aan die kop van Molly Ringwald...
maar dat terzijde....
de vorige vrijdag dat ik 'n feestje had, verlangde ik op zondag vooral naar morfinequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan doet Dizer mond-op-mond beademing.
ik heb 'm eigenlijk al te vaak gezien [hoewel altijd alleen maar losse fragmentenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke film, maar kom op, die stelletjes..
Weet ik veel hoe die belspelsnolletjes allemaal hetenquote:
Vast niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die belspelsnolletjes allemaal heten.
O zoquote:
Je bent jaloers he? Je doet zo denigrerendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die belspelsnolletjes allemaal heten.
Svinpis. Joechei.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vast niet.Maar ik wil het ook best over Spinvis gaan hebben hoor.
![]()
Ja, ik wil graag een belspelsnolletje zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:25 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent jaloers he? Je doet zo denigrerend![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoiets ja, en dan in een zwart, geblindeerd busje.....
please kom me beschermen...... voor de rest van mijn leven![]()
Het leuke van dyslecties zijn is dat ik je 'fout' NU PAS opmerk en daaruit moet concluderen dat je het sarcastisch bedoelde.quote:
dan ben ik je belspelsnolletjequote:
Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het leuke van dyslecties zijn is dat ik je 'fout' NU PAS opmerk en daaruit moet concluderen dat je het sarcastisch bedoelde.![]()
![]()
Neem Erik niet zo serieus johquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het leuke van dyslecties zijn is dat ik je 'fout' NU PAS opmerk en daaruit moet concluderen dat je het sarcastisch bedoelde.![]()
![]()
MB welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan ben ik je belspelsnolletje![]()
![]()
![]()
zonder gekheid, ik vind dat we van de zomer wel 'n keer moeten terrassen, maar deze zondag lukt echt niet [trouwens, volgens mij kunnen MB & The Zhendan ook niet]
we nemen Erik sowieso niet, dus dat scheelt.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef rena het volgende:
Neem Erik niet zo serieus johDoen we allemaal niet.
![]()
En de resterende tijd kan ik wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
MB wel.
Maaruh wanneer kon je nou ook al weer? Ik geloof 1 dag in maart 2011 en 2 dagen in januari 2016... toch?
Oke!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef rena het volgende:
[..]
Neem Erik niet zo serieus johDoen we allemaal niet.
![]()
daar ben ik te autistisch voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag een belspelsnolletje zijn.
Phew.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
we nemen Erik sowieso niet, dus dat scheelt.....
quote:zeg Reen, ik vind dat jij ook naar de zomerminimeet moet komen, want wij nemen elkaar allemaal wél
nee joh gekkie....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Maaruh wanneer kon je nou ook al weer? Ik geloof 1 dag in maart 2011 en 2 dagen in januari 2016... toch?
Nogal jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie....![]()
ik heb van 17 t/m 21 juli vakantie, da's al over 3 weken
dan kan ik elke dag, behalve vrijdag [do. en za. komen 't beste uit]
best flexibel toch
Geil.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
we nemen Erik sowieso niet, dus dat scheelt.....
zeg Reen, ik vind dat jij ook naar de zomerminimeet moet komen, want wij nemen elkaar allemaal wél
nou ja, ik bedenk me nu dat de 17de je schoonvader jarig is, en de 20ste moet ik naar het ziekenhuis, maar vérder kan ik de hele weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |