Wie is Monicaquote:
Dudette!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:21 schreef babette21 het volgende:
nou, ik heb er één geluisterd, maar ik vind 't echt niet boeiend.... sorry
ik hou wel van 'n beetje vage teksten & beeldspraak enzo, maar de grens ligt voor mij bij Van DikHout
dit is té vaag en ik heb er dus niks mee [om even zweverig te doen: ik kan me er niet mee identificeren
daarnaast vind ik die geluidjes erg irritant, om maar te zwijgen van die kids aan 't eind![]()
quote:
Newbies.quote:
quote:
editquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:29 schreef rena het volgende:
[..]Zeg het me. Gauw. Anders speel je met je neusbotje
![]()
VDH heeft teksten waar ik me zo ontzettend wél in kan vinden...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:28 schreef Bupatih het volgende:
Dudette!!! [afbeelding] Van Dik Hout is gewoon het uiterste, het eindpunt, the point of no return als het gaat om vaagheid.
in dat 'bagagedrager' zit een stuk dat rechtstreeks gejat is uit Rent.....quote:Wil je Spinvis niet gaan vergelijken met die gasten?![]()
een dag geen hartje gebroken is een dag niet geleefd, zei mijn moeder altijd....quote:*krak*
Mijn babette-hartje brak![]()
Ja, jezus, dat weet ik dus wel hequote:
"I KNOW" IS WÉL VAN MONICA!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
'I know' is niet van haar maar van Jennifer Aniston .... Rachel Green??![]()
"Pretty please"?![]()
no way!!!!! ik kijk gemiddeld 3 afleveringen per dag [oke, 2], het is echt dé Monica-quotequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
'I know' is niet van haar maar van Jennifer Aniston .... Rachel Green??![]()
quote:"Pretty please"?![]()
Oke, het zal wel ,maar ook van Wytske Kenemans.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"I KNOW" IS WÉL VAN MONICA!!!
Babette, back me up, here.
Wystke, is dat ook niet zo'n belspeldoos?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, het zal wel ,maar ook van Wytske Kenemans.![]()
![]()
Ja, maar Spinvis is ook voor intelligente mensen. Dus je zal het ook nooit luisteren waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb serieus nog nooit iets van Svinpis gehoord, en ben ook niet bepaald van plan om dat te gaan luisteren.
Nee, dat is Wytske.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wystke, is dat ook niet zo'n belspeldoos?
Ik heb er helaas wel eens iets van gehoord en vond het nou niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb serieus nog nooit iets van Svinpis gehoord, en ben ook niet bepaald van plan om dat te gaan luisteren.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar Spinvis is ook voor intelligente mensen. Dus je zal het ook nooit luisteren waarschijnlijk.
ik kan je wel 't een en ander doorsturenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je 'Pretty Please' niet kent maak je me niet wijs dat je 3 afleveringen per dag kijkt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
no way!!!!! ik kijk gemiddeld 3 afleveringen per dag [oke, 2], het is echt dé Monica-quote
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
How'you doing? [buups wenkbrauwsmiley]
Of jij bent stom.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als je 'Pretty Please' niet kent maak je me niet wijs dat je 3 afleveringen per dag kijkt.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan je wel 't een en ander doorsturen
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
How'you doing? [buups wenkbrauwsmiley]
Maar toch wel aardig.quote:
Zie je, hij is stom. Ik heb gelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Pretty please ken ik niet uit friends hoor.
Na google:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Pretty please ken ik niet uit friends hoor.
Hoiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
Oi.
Ja, het zal best wel eens gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Na google:
Chandler: Don't take away my cool thing. Pretty please?
Ross: "Pretty please?" Not very 007.
Bron.
Ik kende het ook niet.
Alles goed met mijn bitchquote:
Mooie begrafenismuziek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:55 schreef rena het volgende:
And burn, you will burn,
You will burn in hell, yeah you’ll burn in hell.
You’ll burn in hell, yeah you’ll burn in hell for your sins.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |