abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:12:56 #151
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40199490
En de poster in kwestie is... puur uit nieuwsgiergheid omdat ik de betreffende post heb gemist.
  Admin woensdag 26 juli 2006 @ 13:18:19 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40199674
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:06 schreef Circle het volgende:

[..]

Hmmm... raakt jou misschien niet zo, maar ik ben er in ieder geval niet van gediend. Heb verder geen idee waar je de 'eer' aan verdiend hebt, maar ik ben blij dat er nog zekere standaarden worden toegepast bij Fok!. Klinkt me wel als een goede reden voor een permanente ban voor poster, trouwens.
Wat ik eik meer bedoelde, dat men geen posts weg hoef te halen om me te "ontzien"omdat ik rood ben Gebeurt soms weleens, en dat hoeft niet
Oh, en de "eer"omdat ik rood ben, iemand een ban geef, vul maar in.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 26 juli 2006 @ 13:18:56 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40199700
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:12 schreef Atuniel het volgende:
En de poster in kwestie is... puur uit nieuwsgiergheid omdat ik de betreffende post heb gemist.
Datt weet ik niet meer, de post is weg
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_40201256
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:03 schreef yvonne het volgende:
Helleuh, de post dat ik een vieze stinkhoer ben, aids moet krijgen en moet sterven had wmb best kunnen blijven staan hoor
Raakt me niet zo, zoals wel meerdere dingen
Die heb ik ook niet weggehaald om jou te "beschermen" hoor.
Ik weet dat je tegen een stootje kan

Ik heb ze weggehaald omdat we van dat soort posts niet gedient zijn, thats all
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Admin woensdag 26 juli 2006 @ 14:05:53 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40201440
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Die heb ik ook niet weggehaald om jou te "beschermen" hoor.
Ik weet dat je tegen een stootje kan

Ik heb ze weggehaald omdat we van dat soort posts niet gedient zijn, thats all
Dan is het prima! Ik merk weleens dat men dat doet en dat is niet nodig

Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 17:21:47 #156
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40208036
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:06 schreef Circle het volgende:

[..]

Klinkt me wel als een goede reden voor een permanente ban voor poster, trouwens.
Ja, helemaal mee eens. Als je het ergens niet mee eens bent is prima, maar dan een dergelijke belachelijke reactie plaatsen is naar mijn mening prima geschikt voor een banaanvraag. Er is ook nog zoiets als wederzijds respect voor Fok!kers onderling.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:20:01 #157
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40209751
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, helemaal mee eens. Als je het ergens niet mee eens bent is prima, maar dan een dergelijke belachelijke reactie plaatsen is naar mijn mening prima geschikt voor een banaanvraag. Er is ook nog zoiets als wederzijds respect voor Fok!kers onderling.
Veel mensen hebben de neiging om zich te misdragen online. Online is het lekker makkelijk mensen verrot schelden en afkraken. Je ziet de persoon niet die tegenover je zit, en vaak zijn ze niet bewust van het feit dat je te maken hebt met mensen van vlees en bloed.

Op internet is het vaak zo dat je het menselijke vergeet achter de persoon aan de andere kant van de verbinding.

Moet dan ook erbij vermelden dat ik zelf ook vaker gedaan heb alsof er niemand aanwezig was aan de andere kant Je ziet de persoon niet, daarom ontbreekt het snel aan respect, hoewel dat geen excuus mag zijn van wangedrag. Maar dat komt ook door het karakter van internet. Ben je op internet bewust dat je te maken hebt met mensen van vlees en bloed. Dan gedraag je je vanzelf al socialer en volgens een bepaalde etiquette.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_40211814
Het scheelt natuurlijk ook als mensen er gewoon niet zo zwaar aan tillen, precies zoals yvonne doet. Op internet liggen de grenzen lager, dingen die ik op internet naar mijn kop geslingerd krijg raken mij dan ook minder dan als iemand hetzelfde irl tegen me zou zeggen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:28:42 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40211856
ik vind yvonne wel puik, maar ik hoef niet perse te sexen.
Tru is dan ook niet een keet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:28:55 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40211861
ja sorry ik heb bier op
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_40212709
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ja sorry ik heb bier op
Bier!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 27 juli 2006 @ 09:06:21 #162
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40228462
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ja sorry ik heb bier op
He Baaj, we hebben toch al eerder gezegd dat je voor 8 uur 's avonds van de Buckler af moet blijven...
  zondag 30 juli 2006 @ 00:40:27 #163
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_40311709
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik heb een banaanvraag gedaan. Als je nu belooft het niet meer te doen wil ik die best intrekken.
Die banaan duurde langer dan een week.
Zyggie.
  zondag 30 juli 2006 @ 06:13:26 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315260
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef Zyggie het volgende:

[..]

En trek je ook lering eruit?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator zondag 30 juli 2006 @ 22:44:06 #165
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40336321
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het scheelt natuurlijk ook als mensen er gewoon niet zo zwaar aan tillen, precies zoals yvonne doet. Op internet liggen de grenzen lager, dingen die ik op internet naar mijn kop geslingerd krijg raken mij dan ook minder dan als iemand hetzelfde irl tegen me zou zeggen .
Tja maar niet iedereen is als jij he?
Niet een beetje arrogant om te denken dat iedereen maar moet slikken wat jij bereid bent te slikken?

Ontopic, er zijn twee ouwehoeren topics...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 31 juli 2006 @ 00:20:57 #166
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_40339577
quote:
Op zondag 30 juli 2006 06:13 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En trek je ook lering eruit?
Ik vond jou wel tof opeens in een aantal topics.
Zyggie.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 01:08:20 #167
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40340655
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Je gaf geen antwoord dus heb ik de aanvraag gewoon laten staan.
pi_40344221
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:44 schreef senesta het volgende:

[..]

Tja maar niet iedereen is als jij he?
Gelukkig niet
quote:
Niet een beetje arrogant om te denken dat iedereen maar moet slikken wat jij bereid bent te slikken?
Nee, gewoon een goede raad. Kijk, fok is enorm groot en vormt in meer of mindere mate een afspiegeling van wat er in de maatschappij aan volk los rond loopt. Dus ga je hier aanvaringen krijgen en daar zullen wel eens dingen gezegd worden die niet zo netjes zijn. Als je daar niet tegen kan raad ik je aan om een ander forum te gaan bezoeken of toch echt een dikkere huid te kweken. Er wordt al vrij hard opgetreden tegen mensen die echt over de schreef gaan, dat moet voldoende zijn.

Het is misschien zo dat sommige mensen het liefst zien dat posts waar zij aanstoot aan nemen of het niet mee eens zijn meteen ge-edit worden en de poster tot in alle eeuwigheid geband wordt, maar dat is geen realistisch scenario en ook niet wenselijk.
pi_40344514
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, gewoon een goede raad. Kijk, fok is enorm groot en vormt in meer of mindere mate een afspiegeling van wat er in de maatschappij aan volk los rond loopt. Dus ga je hier aanvaringen krijgen en daar zullen wel eens dingen gezegd worden die niet zo netjes zijn. Als je daar niet tegen kan raad ik je aan om een ander forum te gaan bezoeken of toch echt een dikkere huid te kweken. Er wordt al vrij hard opgetreden tegen mensen die echt over de schreef gaan, dat moet voldoende zijn.
Mee eens: aanvaringen en discussie hoort bij een discussie-forum. Al mag best gezegd worden dat in Truth de alternatieve verklaring wordt bekeken, zonder dat dat inhoudt dat een rationele verklaring direct als onzin wordt bestempeld.
Het zoeken naar alternatieve visies, die soms niet eens strijdig hoeven te zijn met een causale visie, is de kern van dit forum.
Dat je in discussies over de aangedragen argumenten valt is normaal, daar is het een discussie voor. Per slot van rekening is er een verschil tussen fantasie en datgene wat we hier bediscussieren. En die lijn vervaagt soms wel es door té onkritisch en makkelijk alles maar neer te kwakken.

Maar sommigen willlen de truthers het recht ontzeggen om uberhaupt zich met alternatieve verklaringen bezig te houden, en dát gaat te ver. Degenen die het recht van het zoeken naar alternatieve verklaringen betwisten, mogen dat uiteraard doen maar dan is het niet aardig om dat in ieder topic in truth te komen vertellen. Doe dat dan in FB of zo, of open een speciaal topic.
quote:
Het is misschien zo dat sommige mensen het liefst zien dat posts waar zij aanstoot aan nemen of het niet mee eens zijn meteen ge-edit worden en de poster tot in alle eeuwigheid geband wordt, maar dat is geen realistisch scenario en ook niet wenselijk.
Die onverdraagzaamheid is verkeerd. Zowel van de believers-kant, als van de non-believers kant. Beiden maken zich daar schuldig aan.

Truth is een plek waar plaats is voor alternatieve verklaringen, voor brainstormen over andere visies, voor speculeren over niet algemeen erkende meningen en overtuigingen.
Die ruimte moet er zijn.
Dat het soms niet wetenschappelijk verantwoord is, mag geen argument zijn. Dat weten we zelf ook wel, daar gáát het juist om.
Maar inderdaad, volslagen dolgedraaide fantasien zijn natuurlijk ook nergens goed voor. Het moet nog wel ergens over gaan tenslotte. En daar mag best over gediscussieerd worden
pi_40346296
is amen hier misplaatst ?
Geamuseerde arrogantie en BReeZaH en emancipatorisch zwijn
door nokwanda
  Admin maandag 31 juli 2006 @ 12:13:02 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40348266
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:00 schreef iteejer het volgende:

[..]

[..]

Die onverdraagzaamheid is verkeerd. Zowel van de believers-kant, als van de non-believers kant. Beiden maken zich daar schuldig aan.

Oftewel, dat zei ik een paar dagen geleden al
2 Zielen en wederom één gedachte
Oh, de rest van je post is me te zweverig, sla ik over

pi_40355914
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:00 schreef iteejer het volgende:

[..]

Mee eens: aanvaringen en discussie hoort bij een discussie-forum. Al mag best gezegd worden dat in Truth de alternatieve verklaring wordt bekeken, zonder dat dat inhoudt dat een rationele verklaring direct als onzin wordt bestempeld.
Het zoeken naar alternatieve visies, die soms niet eens strijdig hoeven te zijn met een causale visie, is de kern van dit forum.
Dat je in discussies over de aangedragen argumenten valt is normaal, daar is het een discussie voor. Per slot van rekening is er een verschil tussen fantasie en datgene wat we hier bediscussieren. En die lijn vervaagt soms wel es door té onkritisch en makkelijk alles maar neer te kwakken.

Maar sommigen willlen de truthers het recht ontzeggen om uberhaupt zich met alternatieve verklaringen bezig te houden, en dát gaat te ver. Degenen die het recht van het zoeken naar alternatieve verklaringen betwisten, mogen dat uiteraard doen maar dan is het niet aardig om dat in ieder topic in truth te komen vertellen. Doe dat dan in FB of zo, of open een speciaal topic.
[..]

Truth is een plek waar plaats is voor alternatieve verklaringen, voor brainstormen over andere visies, voor speculeren over niet algemeen erkende meningen en overtuigingen.
Die ruimte moet er zijn.
Dat het soms niet wetenschappelijk verantwoord is, mag geen argument zijn. Dat weten we zelf ook wel, daar gáát het juist om.
Maar inderdaad, volslagen dolgedraaide fantasien zijn natuurlijk ook nergens goed voor. Het moet nog wel ergens over gaan tenslotte. En daar mag best over gediscussieerd worden
Het ging mij niet specifiek over TRU in dit geval maar over fok in het algemeen. Je moet hier in staat zijn om bepaalde dingen te negeren danwel van je af te laten glijden. Gewoon een wat dikkere huid kweken, niet zulke lange tenen hebben en leren om tegen wat kritiek te kunnen. Zijn eigenschappen die iedereen ook irl goed kan gebruiken .
  maandag 31 juli 2006 @ 18:58:03 #173
34156 Mirage
Smile !!!
pi_40359615
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het ging mij niet specifiek over TRU in dit geval maar over fok in het algemeen. Je moet hier in staat zijn om bepaalde dingen te negeren danwel van je af te laten glijden. Gewoon een wat dikkere huid kweken, niet zulke lange tenen hebben en leren om tegen wat kritiek te kunnen. Zijn eigenschappen die iedereen ook irl goed kan gebruiken .
daar ben ik het mee eens, alhoewel er een verschil is tussen "tegen kritiek kunnen" en het accepteren als iemand ronduit onbeschoft tegen je is. (en ook met een dikke huis kan je ervoor kíezen onbeschoftheid niet te pikken)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 31 juli 2006 @ 19:02:44 #174
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40359782
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met dat verschil dat je gesprekken onderling hier altijd opvangt... dus als non-believers onder elkaar gaan beamen dat ze op een forum zitten vol met achterlijke gladiolen, en vervolgens zich afvragen waar die lange tenen vandaan komen, vind ik dat vreemd.
pi_40365225
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef Mirage het volgende:

[..]

daar ben ik het mee eens, alhoewel er een verschil is tussen "tegen kritiek kunnen" en het accepteren als iemand ronduit onbeschoft tegen je is. (en ook met een dikke huis kan je ervoor kíezen onbeschoftheid niet te pikken)
Dat kan je doen, maar daar wordt het echt niet beter van. Als het echt uit de hand loopt kan je ff bij een modje aan de bel trekken. Mee gaan doen met schelden heeft weinig zin...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')