Wat ik eik meer bedoelde, dat men geen posts weg hoef te halen om me te "ontzien"omdat ik rood benquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:06 schreef Circle het volgende:
[..]
Hmmm... raakt jou misschien niet zo, maar ik ben er in ieder geval niet van gediend. Heb verder geen idee waar je de 'eer' aan verdiend hebt, maar ik ben blij dat er nog zekere standaarden worden toegepast bij Fok!. Klinkt me wel als een goede reden voor een permanente ban voor poster, trouwens.
Datt weet ik niet meer, de post is wegquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:12 schreef Atuniel het volgende:
En de poster in kwestie is... puur uit nieuwsgiergheid omdat ik de betreffende post heb gemist.
Die heb ik ook niet weggehaald om jou te "beschermen" hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:03 schreef yvonne het volgende:
Helleuh, de post dat ik een vieze stinkhoer ben, aids moet krijgen en moet sterven had wmb best kunnen blijven staan hoor
Raakt me niet zo, zoals wel meerdere dingen
Dan is het prima! Ik merk weleens dat men dat doet en dat is niet nodigquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet weggehaald om jou te "beschermen" hoor.
Ik weet dat je tegen een stootje kan![]()
Ik heb ze weggehaald omdat we van dat soort posts niet gedient zijn, thats all![]()
Ja, helemaal mee eens. Als je het ergens niet mee eens bent is prima, maar dan een dergelijke belachelijke reactie plaatsen is naar mijn mening prima geschikt voor een banaanvraag. Er is ook nog zoiets als wederzijds respect voor Fok!kers onderling.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:06 schreef Circle het volgende:
[..]
Klinkt me wel als een goede reden voor een permanente ban voor poster, trouwens.
Veel mensen hebben de neiging om zich te misdragen online. Online is het lekker makkelijk mensen verrot schelden en afkraken. Je ziet de persoon niet die tegenover je zit, en vaak zijn ze niet bewust van het feit dat je te maken hebt met mensen van vlees en bloed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Als je het ergens niet mee eens bent is prima, maar dan een dergelijke belachelijke reactie plaatsen is naar mijn mening prima geschikt voor een banaanvraag. Er is ook nog zoiets als wederzijds respect voor Fok!kers onderling.
Bier!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ja sorry ik heb bier op
He Baaj, we hebben toch al eerder gezegd dat je voor 8 uur 's avonds van de Buckler af moet blijven...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ja sorry ik heb bier op
Die banaan duurde langer dan een week.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb een banaanvraag gedaan. Als je nu belooft het niet meer te doen wil ik die best intrekken.
En trek je ook lering eruit?quote:
Tja maar niet iedereen is als jij he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het scheelt natuurlijk ook als mensen er gewoon niet zo zwaar aan tillen, precies zoals yvonne doet. Op internet liggen de grenzen lager, dingen die ik op internet naar mijn kop geslingerd krijg raken mij dan ook minder dan als iemand hetzelfde irl tegen me zou zeggen.
Gelukkig nietquote:
Nee, gewoon een goede raad. Kijk, fok is enorm groot en vormt in meer of mindere mate een afspiegeling van wat er in de maatschappij aan volk los rond loopt. Dus ga je hier aanvaringen krijgen en daar zullen wel eens dingen gezegd worden die niet zo netjes zijn. Als je daar niet tegen kan raad ik je aan om een ander forum te gaan bezoeken of toch echt een dikkere huid te kweken. Er wordt al vrij hard opgetreden tegen mensen die echt over de schreef gaan, dat moet voldoende zijn.quote:Niet een beetje arrogant om te denken dat iedereen maar moet slikken wat jij bereid bent te slikken?
Mee eens: aanvaringen en discussie hoort bij een discussie-forum. Al mag best gezegd worden dat in Truth de alternatieve verklaring wordt bekeken, zonder dat dat inhoudt dat een rationele verklaring direct als onzin wordt bestempeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, gewoon een goede raad. Kijk, fok is enorm groot en vormt in meer of mindere mate een afspiegeling van wat er in de maatschappij aan volk los rond loopt. Dus ga je hier aanvaringen krijgen en daar zullen wel eens dingen gezegd worden die niet zo netjes zijn. Als je daar niet tegen kan raad ik je aan om een ander forum te gaan bezoeken of toch echt een dikkere huid te kweken. Er wordt al vrij hard opgetreden tegen mensen die echt over de schreef gaan, dat moet voldoende zijn.
Die onverdraagzaamheid is verkeerd. Zowel van de believers-kant, als van de non-believers kant. Beiden maken zich daar schuldig aan.quote:Het is misschien zo dat sommige mensen het liefst zien dat posts waar zij aanstoot aan nemen of het niet mee eens zijn meteen ge-edit worden en de poster tot in alle eeuwigheid geband wordt, maar dat is geen realistisch scenario en ook niet wenselijk.
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
[..]
Die onverdraagzaamheid is verkeerd. Zowel van de believers-kant, als van de non-believers kant. Beiden maken zich daar schuldig aan.
Het ging mij niet specifiek over TRU in dit geval maar over fok in het algemeen. Je moet hier in staat zijn om bepaalde dingen te negeren danwel van je af te laten glijden. Gewoon een wat dikkere huid kweken, niet zulke lange tenen hebben en leren om tegen wat kritiek te kunnen. Zijn eigenschappen die iedereen ook irl goed kan gebruikenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mee eens: aanvaringen en discussie hoort bij een discussie-forum. Al mag best gezegd worden dat in Truth de alternatieve verklaring wordt bekeken, zonder dat dat inhoudt dat een rationele verklaring direct als onzin wordt bestempeld.
Het zoeken naar alternatieve visies, die soms niet eens strijdig hoeven te zijn met een causale visie, is de kern van dit forum.
Dat je in discussies over de aangedragen argumenten valt is normaal, daar is het een discussie voor. Per slot van rekening is er een verschil tussen fantasie en datgene wat we hier bediscussieren. En die lijn vervaagt soms wel es door té onkritisch en makkelijk alles maar neer te kwakken.
Maar sommigen willlen de truthers het recht ontzeggen om uberhaupt zich met alternatieve verklaringen bezig te houden, en dát gaat te ver. Degenen die het recht van het zoeken naar alternatieve verklaringen betwisten, mogen dat uiteraard doen maar dan is het niet aardig om dat in ieder topic in truth te komen vertellen. Doe dat dan in FB of zo, of open een speciaal topic.
[..]
Die onverdraagzaamheid is verkeerd. Zowel van de believers-kant, als van de non-believers kant. Beiden maken zich daar schuldig aan.
Truth is een plek waar plaats is voor alternatieve verklaringen, voor brainstormen over andere visies, voor speculeren over niet algemeen erkende meningen en overtuigingen.
Die ruimte moet er zijn.
Dat het soms niet wetenschappelijk verantwoord is, mag geen argument zijn. Dat weten we zelf ook wel, daar gáát het juist om.
Maar inderdaad, volslagen dolgedraaide fantasien zijn natuurlijk ook nergens goed voor. Het moet nog wel ergens over gaan tenslotte. En daar mag best over gediscussieerd worden
daar ben ik het mee eens, alhoewel er een verschil is tussen "tegen kritiek kunnen" en het accepteren als iemand ronduit onbeschoft tegen je is. (en ook met een dikke huis kan je ervoor kíezen onbeschoftheid niet te pikken)quote:Op maandag 31 juli 2006 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ging mij niet specifiek over TRU in dit geval maar over fok in het algemeen. Je moet hier in staat zijn om bepaalde dingen te negeren danwel van je af te laten glijden. Gewoon een wat dikkere huid kweken, niet zulke lange tenen hebben en leren om tegen wat kritiek te kunnen. Zijn eigenschappen die iedereen ook irl goed kan gebruiken.
Met dat verschil dat je gesprekken onderling hier altijd opvangt... dus als non-believers onder elkaar gaan beamen dat ze op een forum zitten vol met achterlijke gladiolen, en vervolgens zich afvragen waar die lange tenen vandaan komen, vind ik dat vreemd.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ging mij niet specifiek over TRU in dit geval maar over fok in het algemeen. Je moet hier in staat zijn om bepaalde dingen te negeren danwel van je af te laten glijden. Gewoon een wat dikkere huid kweken, niet zulke lange tenen hebben en leren om tegen wat kritiek te kunnen. Zijn eigenschappen die iedereen ook irl goed kan gebruiken.
Dat kan je doen, maar daar wordt het echt niet beter van. Als het echt uit de hand loopt kan je ff bij een modje aan de bel trekken. Mee gaan doen met schelden heeft weinig zin...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens, alhoewel er een verschil is tussen "tegen kritiek kunnen" en het accepteren als iemand ronduit onbeschoft tegen je is. (en ook met een dikke huis kan je ervoor kíezen onbeschoftheid niet te pikken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |