Ik wil het aanpassen maar vraag jou om ook een beetje ontopic te blijven, slowchat enzo bedoel ik. Zo'n topic is anders totaal niet meer te lezen voor anderen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef sweetgirly het volgende:
Zo, ik klaag niet vaak, maar mag die Reviesz ook even op zijn kop krijgen dan!
Uitschelden doet geen pijn. Maar vrouwen daarvoor uitmaken vind ik laag en triest.
Mag dat dan ook weggehaald worden svp
Ja tuurlijk, ik heb vaak mijn mening (of reactie, net ook weerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:26 schreef NorthernStar het volgende:
Ik wil het aanpassen maar vraag jou om ook een beetje ontopic te blijven, slowchat enzo bedoel ik. Zo'n topic is anders totaal niet meer te lezen voor anderen.
Je hebt op zich gelijk maar er moet ook wel iets kunnen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik heb vaak mijn mening (of reactie, net ook weer) al klaar of binnenkomen, maar zal er rekening mee houden en doe/probeer dat ook vaak.
Maar referenties naar drugs en uitscheldgedrag tolereer ik niet.
Vandaar. Grapje is leuk, geen boze mannen op mij af![]()
Of moet ik anders mijn 'maw, mannen zijn kansloos-reactie' weghalen, als het daarom ging![]()
En ik ging niet offtopic, maar kwam gewoon voor mezelf op. Kom nou![]()
Eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef NorthernStar het volgende:
Je hebt op zich gelijk maar er moet ook wel iets kunnen.
Het is alleen zo dat dat iets voortdurend leidt tot van alles en nog wat, behalve waar het topic aanvankelijk over ging.Vaak al in de eerste paar posts.
Er heerst nogal een sfeertje van 'tegen elkaar' in plaats van met elkaar in discussie. Dat is helemaal niet nodig. Iedereen kan zijn zegje doen als men elkaar maar een beetje in de waarde laat.
Dan is er waarschijnlijk ook weer wat meer ruimte om wat plaagstootjes uit te delen zonder dat het direct uitdraait in een elkaar voor gek verklaren en meer van het gebruikelijke wapengekletter.
Anyhoe, het is aangepast.
Hoe kan je een normale discussie voeren als elke persoon die niettus zegt in een topic gelijk de mond wordt gesnoerd ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Met andere woorden, draait het gelijk weer in de richting van een wellus/niettus discussie. Daarom is je post weg.
En wil je hier voortaan TRU Feedback voor gebruiken?
Niet, je mag wel verkondigen dat graancirkels door "gedachtenkracht" worden gemaakt, maar als je daar aan twijfelt of andere verklaringen aandraagt wordt je weg ge-edit. Totaal ongefundeerd dingen blaten mag, logischere verklaringen aandragen mag nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoe kan je een normale discussie voeren als elke persoon die niettus zegt in een topic gelijk de mond wordt gesnoerd ?
Je kunt niet in een post aantonen dat samenzweringstheorien onzin zijn en dat iedereen, behalve geheime genootschappen, gebruikt maakt van symbolen en het daarom uitgesloten is dat ze het zouden doen en het is geen antwoord op de vraag welke betekenis een symbool heeft dan wel wat daar uit af te leiden is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:36 schreef Circle het volgende:
[..]
Nog maar een keer:
1. TS vraagt zich af of twee symbolen in het politie logo terug zijn te voeren op symbolen die in verband worden gebracht met de Illuminati
2. Deze vraag heeft twee kernpunten, te weten:
2.1 Gebruik van geheime codes in bekende logo's (swastika, NATO, Amstel enz) als communicatie methode van geheime genootschappen om boodschappen uit te dragen
2.2 Het nut van deze vorm van communicatie door geheime genootschappen
3. Bijdragen aan dit topic ontwikkelen zich volgens deze twee lijnen:
3.1 Inhoudelijke discussie over wat de symbolen in het politie logo dan wel voor kunnen stellen --> conclusie: niet echt Illuminati maar meer herleidbaar tot de oorsprong van de politie
3.2 Opmerkingen over geheime genootschappen die mogelijk logo's voor communicatie herleiden.
4. Stelling : als je kan weerleggen dat geheime genootschappen juist niet gebaat zijn bij dit soort verborgen tekens, dan kan je vervolgens de conclusie trekken dat het waarschijnlijk op toeval berust dat het politie logo overeenkomsten heeft met symboliek van in dit geval de Illuminati.
5. Mijn bijdrage volgt de lijn 1 --> 2.2 --> 3.3 --> 4 en is dus on-topic. Het heeft niets met wel/niet te maken, laat staan dat het off-topic zou zijn. TS heeft blijkbaar de tekst nog wel gelezen voordat de moderator ingreep en geeft zelf al aan daar zeker punten voor verdere discussie in te zien:
[..]
Het lijkt me juist indien je de tekst terugplaatst zodat we de mening van de overigen op dit forum kunnen vernemen. Indien blijkt dat het idd off-topic is, zal ik publiekelijk mijn excuses aanbieden. Ik verwacht echter dat dat niet nodig zal zijn.
[..]
En dat... is waarschijnlijk een van de redenen dat je niet blauw bent.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Er moet wat strakker gemodereerd worden op rediculisatie als: aluminiumfolie hoedjes etc.
Dat sommige mensen zo beknopt zijn dat ze je totaal niet serieus nemen ok, dat is hun keuze
maar dat soort gelul vind ik een aanval op de persoon.
als ik hier blauw was ging elke grapjas die zoiets flikte op de ban-belt.
Als je ergens geen grappen mag maken is het wel in TRU, stel je niet zo aan dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Er moet wat strakker gemodereerd worden op rediculisatie als: aluminiumfolie hoedjes etc.
in de context waarin het geplaatst word zijn het geen grappen maar op de man gespeel, rediculisatie als vervanging van argumenten, die nooit verder komen dan.. "ja maar de officiele versie zegt"quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je ergens geen grappen mag maken is het wel in TRU, stel je niet zo aan dus
Sommigen zien TRU als een debunk-forum, waarin het in ieder topic gaat om het (proberen te) ontkrachten van het TRU-element.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
Blijft moeilijk, modden in Truth.
Aan de ene kant heb je "believers' van iets of een onderwerp, en aan de andere kant iemand die het afdoet als onzin. Aan beide zijde kunnen er mensen bij zitten die nog geen eens weet hebben van het onderwerp, maar gewoon 'voor' of 'tegen' iets willen zijn.
Net als dat je rechts of links moet zijn tegenwoordig..
Waar ik voor ben, is posts met onderbouwing, van beide zijde, maaarr dan ook posts met een open mind.
Wetenschap en esotherie gaan niet snel hand in hand, misschien dat het ooit veranderd als er instrumenten voor zijn om iets te meten. Tot die tijd moeten we elkaar gewoon blijven respecteren en accepteren als mens op het forum imo.
Baaj, ik ben het zeker niet altijd met je eens (bijna nooit, eigenlijk, nu ik er over nadenkquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Hey jullie moeten het zelf maar weten hoor, maar als je in truth iedereen geschift gaat bestempelen, en op die manier in topics gaat lopen rondhangen met rediculisatie posts moet je niet verwachten dat het de vrede bewaard want ik zeg er wat van. (aangezien ik niet bij machte ben de ban knop te gebruiken)
het is nu ook aan de gang in NWS trouwens, lekker lachen op mensen die in truth posten, ZET WEL JULLIE ALLU MINIUM HOEDJE OP!, nou als ik daarmee geassocieerd word enkel omdat ik in truth post dan post ik hier wel niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |