In het begon stonden mijn poten al in de fik met 30 kilo. Maar ff doorzetten en ik zit nu dus indd. op fullblock (net als alle andere beenapparaten). Tja, het is een goede oefening, je voelt je quadriceps echt branden na een setje, alleen had ie van mij wel zwaarder mogen gaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:29 schreef Videopac het volgende:
[..]
Is dat te weinig voor je?
Ik doe de leg extention 3 setjes van 12 met 50kg en ben daar niet ontevreden over.
het antwoord is buiten trainen, mits je een garage hebtquote:Op maandag 3 juli 2006 18:06 schreef McGilles het volgende:
Hoe kunnen jullie nou nog normaal sporten met dit weer?
Ik ga komende 2 maanden maar 2x in de week een beetje alles bijhouden, heb echt geen motivatie nu!
In de herfst dan maar weer knallen!
Toch is het in een airco ruimte koeler volgens mij.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:20 schreef Lanvin het volgende:
[..]
het antwoord is buiten trainen, mits je een garage hebt![]()
Geen idee, maar savonds rond een uurtje of 21/21:30 ist daar prima te doenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:26 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch is het in een airco ruimte koeler volgens mij.
Zeker mogelijk, ik heb de leg extension misschien 3x gedaan in de 13 maanden dat ik train.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:03 schreef J-Will het volgende:
ik ga straks mn tieten in de fik steken en hopelijk wat schouderwerk. Ik heb besloten back to basic te gaan met squats. Even een paar weken geen gewichten maar m'n heupen klaarstomen. Ik moet echt wat soepeler worden daarzo, veels te stroef gaat het allemaal.
Ledzep: volgens mij moet dat fullblock wel mogelijk zijn zonder te trainen. Ik zat voordat ik squatte op 35 of 40 kg bij dat ding. Nu 55 zonder verlies van reps. Lekker
Vandaag gedaan:quote:Op maandag 3 juli 2006 18:06 schreef McGilles het volgende:
Hoe kunnen jullie nou nog normaal sporten met dit weer?
Ik ga komende 2 maanden maar 2x in de week een beetje alles bijhouden, heb echt geen motivatie nu!
In de herfst dan maar weer knallen!
hmmz ja... ik wilde ook nog gaan fietsen, maar 10 witbier later, en een afspraak vanavond om weer verder op 'n terrasje te gaan zitten schiet dat er toch echt ff bij inquote:
heb je zeker genoeg ozon binnenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vandaag gedaan:
- 4km hardlopen
- 55km fietsen
- trainen
straks
-2 uur krav maga + muay thai
Raar, ik kan met DL duidelijk meer dan met squat, laatste keer pakte ik nog 180kgquote:Op maandag 3 juli 2006 21:27 schreef ivosnivo het volgende:
Met opwarmen dacht ik dat het wel lekker ging dus daarom 160 gepakt 2 x gehaald, ik dacht dat me ruggetje ging breken (had dan ook geen riem om), de 2e keer haalde ik weer 2 reps. Met 150 daarna nog 4. Ik zie mezelf niet echt meer squaten dan deadliften, vind squaten veel makkelijker.
Ja idd het is ook heel raar. Ik doe ze allebei nu 1 maand maar met squaten heb ik er ook veel meer vertrouwen in, hoppa explosief omhoog met dat gewicht. En met deadliften heb ik dat toch een stuk minder, doe ik heel enorm langzaam omhoog en iets sneller zakken. Ik had achteraf ook beter me riem om kunnen doen, verga nu al van de spierpijn in me onderrug kramp schiet er af en toe inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Raar, ik kan met DL duidelijk meer dan met squat, laatste keer pakte ik nog 180kg
Ik heb met squatten juist dat ik minder zeker ben, met 130kg op me nek voel ik het al zo drukken en ben ik "bang" dat ik niet omhoog kom, tot nu toe nog nooit gebeurt maar tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja idd het is ook heel raar. Ik doe ze allebei nu 1 maand maar met squaten heb ik er ook veel meer vertrouwen in, hoppa explosief omhoog met dat gewicht. En met deadliften heb ik dat toch een stuk minder, doe ik heel enorm langzaam omhoog en iets sneller zakken. Ik had achteraf ook beter me riem om kunnen doen, verga nu al van de spierpijn in me onderrug kramp schiet er af en toe in![]()
Wij hebben geen airco... enige positieve punt is dat het nu wel lekker rustig is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef chawa_goochem het volgende:
Heerlijk, hè, die airco in de sportschool. Kun je gewoon doortrainen terwijl de rest van de wereld op apegapen ligt.![]()
Ik train wel door, maar smokkel er hier en daar wel een setje af anders zou ik niet meer thuis komen. Gisteren in 1 uur en 15 minuten training 2,5 liter water gezopenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef chawa_goochem het volgende:
Heerlijk, hè, die airco in de sportschool. Kun je gewoon doortrainen terwijl de rest van de wereld op apegapen ligt.![]()
Ik blijf ook aan het drinken tijdens de training, maar ik train ook niet echt lekker met die airco.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:15 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik train wel door, maar smokkel er hier en daar wel een setje af anders zou ik niet meer thuis komen. Gisteren in 1 uur en 15 minuten training 2,5 liter water gezopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |