Rewimo de duplo arriveerde vanmiddag. Eva ging al helemaal uit haar plaatje van het plastic tasje "kadootje kadootje!!" maar bij het uitpakken was het helemaal feest.
"teigetje, mijn teigetje" bleef ze maar roepen. Daarna liet ze Teigetje niet meer los, en moest hij alles bekijken "kijk Teigetje, wolken! Ons huis! De zandbak! Eva's stoel!"
"Kijk Teigetje een zandbal!" Hij is werkelijk de hele middag niet meer
uit haar handen geweest, en ze ligt er nu zelfs mee te slapen.
Hartstikke bedankt en als je mij je adres even mailt stuur ik je iets op!
Op Eva's school hebben ze verschillende therapiën die allemaal in elkaar overvloeien. Zo staat deze maand het lichaam centraal, om de kinderen wat meer bewust te laten worden wat er allemaal aan hun lijf vastzit en wat je daarmee moet doen.
Zo waren vorige week
de voetjes aan de beurt. Tijdens de "les" werd er een parcours uitgezet met oa verf, papier, zeepsop, zand etc. waar de kinderen allemaal overheen moesten lopen.
Dan krijg je
dit als resultaat. Eva, en nog een jongetje van school vonden het zo geweldig leuk dat ze er een dag later weer om vroeger en alvast van alles gingen klaarzetten. Toen hebben ze het
nog maar een keer gedaan ![]()
Eva vind haar "voetjesstapjes" helemaal geweldig, en wij gaan maar voorbij aan het feit dat het lijkt of ze nagellak op haar tenen heeft want het gaat er allemaal niet zo goed af in bad
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥