terwijl in de regels staatquote:Je hebt je twee wissels voor gewone renners al gebruikt.
Niet dat ik nog nodig wisselen moet, maar wel als straks Würth niet meedoetquote:Voordat het spel begint kan je nog volop wisselen (Ondanks dat de tekst anders suggereert).
Ah okquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:20 schreef Nuongirl het volgende:
klopt idd BVO, daar wordt aan gewerkt. Zodra het weer kan, roep ik het hier
Jullie kunnen nu weer onbeperkt wisselen tot 1 juli 00:01 uur.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:20 schreef Nuongirl het volgende:
klopt idd BVO, daar wordt aan gewerkt. Zodra het weer kan, roep ik het hier
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Jullie kunnen nu weer onbeperkt wisselen tot 1 juli 00:01 uur.
Onze excuses voor het ongemak.
Enne mijn antwoord op feedback werd dus weer terugemaild naar me omdat je geen @fok adres meer hebtquote:
we zijn in overleg nuquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zou trouwens ook gelijk de wisseltermijn verlengen tot zaterdag 12.00. Omdat het allemaal zo kortdag is allemaal.
Tot morgenmiddag 12.00.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:05 schreef Frutsel het volgende:
dus als ik nu negen renners selecteer kan ik morgen eventueel nog onbeperkt wisselen?
5 juliquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:09 schreef HPoi het volgende:
Als ik nou die wissel voor 5 juli uitvoer, gaat die dan direct in of op 5 juli?? 5 juli toch???
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
1 - 3 - 12, maar ik heb m'n team meer ingericht op de sprints.
Ik ook.quote:
De puntentelling van de etappe zelf klopt wel. De punten voor de eerste vijf in het algemeen klassement lijken idd niet te kloppen. Ik ga er even achter aan. En Raymania, ik kijk even waarom jij geen punnten hebt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:25 schreef el_salvador het volgende:
er is iets met de puntentelling? er staan 10 punten achter zabriskie voor het alg klassement, lijkt op de scores van vorig jaar. ik had nl. ook 184 uitgerekend voor mezelf
Net als Raymania heb je je team later dan gistermidaag 12:00 uur samengesteld. Daarom krijg je voor de eerste etappes geen punten.quote:
Al licht in de duisternis?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:38 schreef Nuongirl het volgende:
De punten voor de eerste vijf in het algemeen klassement lijken idd niet te kloppen. Ik ga er even achter aan.
Het probleem is wel gelokaliseerd, zal vandaag wel gefixt worden.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 09:16 schreef Nuongirl het volgende:
Het probleem is wel gelokaliseerd, zal vandaag wel gefixt worden.
en het is gefixtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |