terwijl in de regels staatquote:Je hebt je twee wissels voor gewone renners al gebruikt.
Niet dat ik nog nodig wisselen moet, maar wel als straks Würth niet meedoetquote:Voordat het spel begint kan je nog volop wisselen (Ondanks dat de tekst anders suggereert).
Ah okquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:20 schreef Nuongirl het volgende:
klopt idd BVO, daar wordt aan gewerkt. Zodra het weer kan, roep ik het hier
Jullie kunnen nu weer onbeperkt wisselen tot 1 juli 00:01 uur.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:20 schreef Nuongirl het volgende:
klopt idd BVO, daar wordt aan gewerkt. Zodra het weer kan, roep ik het hier
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Jullie kunnen nu weer onbeperkt wisselen tot 1 juli 00:01 uur.
Onze excuses voor het ongemak.
Enne mijn antwoord op feedback werd dus weer terugemaild naar me omdat je geen @fok adres meer hebtquote:
we zijn in overleg nuquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zou trouwens ook gelijk de wisseltermijn verlengen tot zaterdag 12.00. Omdat het allemaal zo kortdag is allemaal.
Tot morgenmiddag 12.00.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:05 schreef Frutsel het volgende:
dus als ik nu negen renners selecteer kan ik morgen eventueel nog onbeperkt wisselen?
5 juliquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:09 schreef HPoi het volgende:
Als ik nou die wissel voor 5 juli uitvoer, gaat die dan direct in of op 5 juli?? 5 juli toch???
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
1 - 3 - 12, maar ik heb m'n team meer ingericht op de sprints.
Ik ook.quote:
De puntentelling van de etappe zelf klopt wel. De punten voor de eerste vijf in het algemeen klassement lijken idd niet te kloppen. Ik ga er even achter aan. En Raymania, ik kijk even waarom jij geen punnten hebt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:25 schreef el_salvador het volgende:
er is iets met de puntentelling? er staan 10 punten achter zabriskie voor het alg klassement, lijkt op de scores van vorig jaar. ik had nl. ook 184 uitgerekend voor mezelf
Net als Raymania heb je je team later dan gistermidaag 12:00 uur samengesteld. Daarom krijg je voor de eerste etappes geen punten.quote:
Al licht in de duisternis?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:38 schreef Nuongirl het volgende:
De punten voor de eerste vijf in het algemeen klassement lijken idd niet te kloppen. Ik ga er even achter aan.
Het probleem is wel gelokaliseerd, zal vandaag wel gefixt worden.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 09:16 schreef Nuongirl het volgende:
Het probleem is wel gelokaliseerd, zal vandaag wel gefixt worden.
en het is gefixtquote:
Ik dacht het meteen: 2 dagen gelede moest ik stiekem gniffelen toen ik em in je team zag staan. edit: onee, da was iemand anders.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:11 schreef Falco het volgende:
Welke held heeft geloofd in de kansen van Jimmy Casper?
kan ik zelf helaas niet, maar heb het doorgegeven. punten komen 6 uur -kwart over 6. Eerst even etenquote:Op maandag 3 juli 2006 17:35 schreef Arcee het volgende:
http://sport.fok.nl/tour
Wordt die Top 5 spelers ook ingevuld?
249 punten vandaag, trouwens.
Hopelijk wordt het woensdag, donderdag en vrijdag niet wéér een massaspurt, want in dat geval is het gedaan met de spanning.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:35 schreef Arcee het volgende:
http://sport.fok.nl/tour
Wordt die Top 5 spelers ook ingevuld?
249 punten vandaag, trouwens.
Deze user wil zijn team niet laten zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:04 schreef JelleS het volgende:
Van de top ben ik wel de enige moet een 'outsider' voor morgen, hopen maar. Nu 5e. Jammer dat crewleden toch niets kunnen winnen
Had ik vooraf ingesteld om ervoor te zorgen dat een vriend van me niet hetzelfde team neemt, zoals die elk jaar doet. Vind het zelf ook altijd irritant als iemand zen team nie openzet.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deze user wil zijn team niet laten zien.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:21 schreef JelleS het volgende:
Had ik vooraf ingesteld om ervoor te zorgen dat een vriend van me niet hetzelfde team neemt, zoals die elk jaar doet. Vind het zelf ook altijd irritant als iemand zen team nie openzet.
Lees de faq eensquote:Op maandag 3 juli 2006 21:00 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog steeds geen punten?
Nuongirl?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:06 schreef Arcee het volgende:
http://sport.fok.nl/tour/puntenverdeling/totalen
Worden er aan het einde van de Tour ook extra punten gegeven voor eindklassementen?
Op bovenstaande link zie ik iig niks...
Je bedoelt bolletjestrui en sprinterstrui ?quote:
Nee, ook 't algemeen klassement. Na elke etappe krijg je 10, 5, 3, 2, 1 punten en mijn vraag is of je aan het einde extra punten krijgt of alleen die punten voor de laatste etappe.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:52 schreef Nuongirl het volgende:
Je bedoelt bolletjestrui en sprinterstrui ?
Nee, we zaten er wel aan te denken eerst, maar uiteindelijk hebben we er toch niet voor gekozen. Is misschien wel iets voor de volgende Tour.
Is dit ook okequote:Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef Arcee het volgende:
http://sport.fok.nl/tour/puntenverdeling/totalen
Hoort hier iets te zien te zijn, trouwens?
Weet ik niet, dat vraag ik juist. Of er in het Manager-menu onder het kopje Puntenverdeling totalen iets hoort te zitten. Overigens zit onder Puntenverdeling per race ook niets.quote:
Daar hoort iets te staan eigenlijk. Als je nu naar F1Manager gaat dan heb je hetzelfde, daar staat het echter wel. Dus je zou bij deze tourmanager moeten kunnen zien hoeveel punten een renner heeft behaald per etappe en in totaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat vraag ik juist. Of er in het Manager-menu onder het kopje Puntenverdeling totalen iets hoort te zitten. Overigens zit onder Puntenverdeling per race ook niets.
Ja, die had ik dus gisteren net in mijn team gezet. Tegenvaller en ik ben in totaal eigenlijk nu al weer kansloos voor de top tien. Bij de wielermanagers heb ik volgens mij nog nooit echt goed gepresteerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:48 schreef Flem het volgende:
Jammer dat Valverde uit is gevallen.
Waarom wachtte je dan niet met wisselen tot vanavond? Ik had 'm aan het begin al in m'n team gezet, voor de proloog, Valkenburg en later in de Tour. Nu maar gewisseld voor Landis.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef mbn het volgende:
[..]
Ja, die had ik dus gisteren net in mijn team gezet. Tegenvaller en ik ben in totaal eigenlijk nu al weer kansloos voor de top tien. Bij de wielermanagers heb ik volgens mij nog nooit echt goed gepresteerd.
Etappewinst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:02 schreef Grobbel het volgende:
Verdorie, had ik onthouden dat ik op de 5e juli weer kon wisselen, blijkt dat het om 0:01 al niet meer kan.Hoge ogen zal ik niet gooien, ik had duidelijk de regels niet goed doorgelezen. Had een team samengesteld om de hele tour mee door te komen en had niet in de gaten dat je zo vaak tussentijds kon wisselen.
Ik kan net zo goed ophouden met deel te nemen nu, kansloos ben ik toch.
![]()
Ik heb me helemaal te pletter nagedacht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef JelleS het volgende:
Arcee, bedenk de volgende keer is je eigen team![]()
![]()
quote:
Nee dus. En nu?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:51 uur schreef Zwansen het volgende:
Ah, ik dacht dat ie wel zichtbaar was.
Inderdaad, maar een echte strateeg had Galvez genomen, volgens de poster boven mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:44 schreef JelleS het volgende:
Die moest remmen vanwege de val van Dean. Nu baal ik wel dat ik Galvez, die voor de tour als volgende sprinter op men lijstje stond nie heb gekozen. Maar goed, die liet zich de afgelopen dagen maar 1 keer zien, en paolini was sterker.
Galvez?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:07 schreef Zwansen het volgende:
220 punten volgens mij. Kan wel eens weer dichtbij de dagzege zitten.
Nope. Nummers 1, 3, 4, 5, 7, 10, 11 en 14. En dan de nummer 1, 3 en 4 van het algemeen klassement.quote:
Eisel en Casper.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:13 schreef Zwansen het volgende:
Nope. Nummers 1, 3, 4, 5, 7, 10, 11 en 14. En dan de nummer 1, 3 en 4 van het algemeen klassement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |