Zullen we het houden op Fokkers?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:02 schreef Slappy het volgende:
Mijn vraag aan Fokers(toch?).
Voor mij Turkije.....Ik denk vooral omdat mijn mannetje daar woont en ik er daarom vrij vaak ben.quote:Welke land geeft julie dat magische gevoel???
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef ThE_ED het volgende:
Nederland natuurlijk.
quote:
Het Nederlandse landschap is wereldberoemd om de bollenvelden. Echt overal waar ik ben hoor ik daarover. Vond het toen ik nog in Nederland woonde ook altijd geweldig om in het voorjaar de trein van Leiden naar Haarlem te nemen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:02 schreef Golradir het volgende:
Ik vind het Nederlandse landschap absoluut niet saai. Je kan over de hele wereld genieten van besneeuwde bergen, maar het Nederlands landschap is veel unieker. Prachtig toch, een blik op oneindig? Jammer dat er tegenwoordig altijd wel een electriciteitskabel of een windmolen tussenstaat.
Hier is juist alles veel netter dan in veel andere Europese landen, kijk maar eens hoe slecht de stations en wegen er in Belgie al uitzien...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef Slappy het volgende:
Nou dan hebben die lui geen smaak ik vind Nederland net zo land dat door een atoombom is getroffen
Dat is alleen Japan hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef Slappy het volgende:
Nou dan hebben die lui geen smaak ik vind Nederland net zo land dat door een atoombom is getroffen
Bepaal jij dat? Dacht het toch niet...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:16 schreef Slappy het volgende:
Nou vanaf nu doet Nederland niet meer mee.
Yooo ik ben de topic starterquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? Dacht het toch niet...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |