Zullen we het houden op Fokkers?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:02 schreef Slappy het volgende:
Mijn vraag aan Fokers(toch?).
Voor mij Turkije.....Ik denk vooral omdat mijn mannetje daar woont en ik er daarom vrij vaak ben.quote:Welke land geeft julie dat magische gevoel???
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef ThE_ED het volgende:
Nederland natuurlijk.
quote:
Het Nederlandse landschap is wereldberoemd om de bollenvelden. Echt overal waar ik ben hoor ik daarover. Vond het toen ik nog in Nederland woonde ook altijd geweldig om in het voorjaar de trein van Leiden naar Haarlem te nemen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:02 schreef Golradir het volgende:
Ik vind het Nederlandse landschap absoluut niet saai. Je kan over de hele wereld genieten van besneeuwde bergen, maar het Nederlands landschap is veel unieker. Prachtig toch, een blik op oneindig? Jammer dat er tegenwoordig altijd wel een electriciteitskabel of een windmolen tussenstaat.
Hier is juist alles veel netter dan in veel andere Europese landen, kijk maar eens hoe slecht de stations en wegen er in Belgie al uitzien...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef Slappy het volgende:
Nou dan hebben die lui geen smaak ik vind Nederland net zo land dat door een atoombom is getroffen
Dat is alleen Japan hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef Slappy het volgende:
Nou dan hebben die lui geen smaak ik vind Nederland net zo land dat door een atoombom is getroffen
Bepaal jij dat? Dacht het toch niet...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:16 schreef Slappy het volgende:
Nou vanaf nu doet Nederland niet meer mee.
Yooo ik ben de topic starterquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? Dacht het toch niet...![]()
Een vriendin van me heeft er eens drie maanden gewoond. Die was er ook zo weg van. Later is ze ook nog eens terug gedaan voor een tijdje. Ze was er echt verliefd op.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:17 schreef Jett het volgende:
Zuid afrika. Elk jaar weer als ik er ben ga ik naar de Kaap en dan krijg zo een heerlijk thuis-gevoel. Love it.
Nou ik weet het niet maar krijg er altijd zo terrorische gevoel gevoel vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:17 schreef Jett het volgende:
Zuid afrika. Elk jaar weer als ik er ben ga ik naar de Kaap en dan krijg zo een heerlijk thuis-gevoel. Love it.
Ik ga elk jaar naar Zuid Afrika voor vrijwilligers werk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet maar krijg er altijd zo terrorische gevoel gevoel van
Maar als je die arme kinderen helpt hoe zo vrolijk zijn lijkt me wel![]()
Ja dat lijkt me wel vetquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:34 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar naar Zuid Afrika voor vrijwilligers werk.
Voor de kerk? Die mensen gaan daar ook altijd maar toe namelijk om kerken te bouwen en om aan die negers te vertellen dat het christendom het ware geloof is natuurlijk, met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:34 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar naar Zuid Afrika voor vrijwilligers werk.
Ik doe maar 2 weken, en help op scholen enzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:11 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel vet![]()
Hoeveel weken is dat??
Al die kinderen helemaal blij zeker als ze julie zien???
Waarom dan???quote:
Waarom niet? Omdat je niet in jezelf wilt investeren, en de maatschappij je lasten maar moet dragen?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:14 schreef Repeat het volgende:
De VS
Prachtige natuur, goeie sfeer, lekker veel mogelijkheden, maar toch zou ik er niet willen wonen
De urbs aeterna oftewel de eeuwige stadquote:Op maandag 3 juli 2006 14:49 schreef soares het volgende:
rome.... je loopt tussen overblijfselen van meer dan 2000 jaar oud..... heeerlijk....
omdat bepaalde dingen gewoon slecht geregeld zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:43 schreef Vraagvandeweek het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat je niet in jezelf wilt investeren, en de maatschappij je lasten maar moet dragen?
Als ik terugkom van vakantie ben ik toch wel blij dat ik in Nederland terugkom. Iedereen maar klagen dat het zo slecht gaat, ik vind het allemaal nog wel meevallen. Ok, het is hier niet perfect, maar wat wil je als je met 16 miljoen mensen op zo'n klein stukje zit te proppen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:46 schreef Nilith het volgende:
Toch wel Scandinavie & Oostblok landen voor mij ^^
en vraag me toch echt af wat iemand in nederland zoekt :^) Ik bedoel, dat is toch geen land meer ^^
Of heeft jou toen ontmoetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Brazilië, en iedereen die er anders over denkt is er nog niet geweest
't Gaat over en magisch gevoel krijgen, hèquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Vooral die vrouwen daarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Dude jij hebt het over Tsjechie. Wat een gaar land.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:44 schreef Coastertommm het volgende:
Tsjechie. Echt geweldig land is dat.. als ik dan weer terug ben in NL merk ik pas wat voor gare maatschappij we hier hebben
Vooral die dames en dat mooie landschap doet het hemquote:
Is dat nou in Duitseland?quote:
Nee, het is ons geliefde noord-oost Twentequote:
Zeker weten, alhoewel het Muggen technisch in de zomer niet zo goed schijnt te zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 05:12 schreef StefanP het volgende:
Zweden is ook wel leuk, maar de mensen en het taaltje vind ik vrij irritant. Bovendien wil je er buiten de zomer echt niet zijn... wel mooie natuur.
quote:
Nee, hoe kom ik daar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
En jij woont zeker in Hyrule???
[afbeelding]
Dus Hyrule geeft mij ook dat magische gevoel![]()
Met een overdosis fantasiequote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:44 schreef Coastertommm het volgende:
Tsjechie. Echt geweldig land is dat.. als ik dan weer terug ben in NL merk ik pas wat voor gare maatschappij we hier hebben
hoho, als dat icoon representatief is voor Brazilie dan ben ik ook voor!quote:
Ik ben er geweest in '99 (en in een aantal andere emiraten trouwens) en toen was het idd errug mooi... De Burj al Arab was net klaarquote:Op maandag 24 juli 2006 20:06 schreef Natalie het volgende:
Als je stinkend rijk ben is Dubai inderdaad wel iets
Sowieso magisch om te zien op tv. Laat staan om er te zijn.
Als je uit de gebieden waar de geruillabeweging zit bljft en je weg blijft uit de armere wijken in de steden is Colombia idd wel te doen. Het is wel heel handig als je zelf redelijk goed Spaans spreekt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 05:40 schreef Viajero het volgende:
Sinds mijn laatste post hier een nieuw land ontdekt, en helemaal verliefd geworden: Colombia!
Geweldige natuur, supervriendelijke mensen, heerlijk eten, mooie vrouwen, de beste nachtclub die ik ooit gezien heb (Andres Carne de Res, net buiten Bogota) en omdat iedereen denkt dat het daar zo gevaarlijk is ook geen horden toeristen in bermudas.
Colombia![]()
En de guerilla dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 05:40 schreef Viajero het volgende:
Sinds mijn laatste post hier een nieuw land ontdekt, en helemaal verliefd geworden: Colombia!
Geweldige natuur, supervriendelijke mensen, heerlijk eten, mooie vrouwen, de beste nachtclub die ik ooit gezien heb (Andres Carne de Res, net buiten Bogota) en omdat iedereen denkt dat het daar zo gevaarlijk is ook geen horden toeristen in bermudas.
Colombia![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |