Username : Marliiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
Hoeveel had ik er goed?2?
Aniewaj, gefeliciteerd allemaal
valt me nog meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Username : Marlii
Totaal aantal mogelijke punten : 50
Totaal aantal punten : 31
Eindcijfer : 62
hehe opdracht 2 beetje verkeerd begrepen en Aldith Hunkar: http://www.tvbabes.com/aldith.html (doet ook het 20 uur journaal)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Username : Misantrophist
Totaal aantal mogelijke punten : 50
Totaal aantal punten : 33
Eindcijfer : 6,6
Fouten: Erinofilie, alle tien de opgaven bij opdracht 2, secretaris, Aldith Hunkar, impresario, programmering, quasi, opdracht 4:vraag 1
Dat zou je zelf even moeten kijken. Ik kan je nog wel je eigen antwoorden geven, maar elke mod deed het nakijken op zijn eigen manier, dus dat kan ik niet zo in 1 keer zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
valt me nog meeWat had ik fout dan?
Hij kost 7,50 bij Bol.com.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil ook dat boek!
Zou je mijn antwoorden dan ook naar mij ff kunnen mailen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zou je zelf even moeten kijken. Ik kan je nog wel je eigen antwoorden geven, maar elke mod deed het nakijken op zijn eigen manier, dus dat kan ik niet zo in 1 keer zien.
Je hebt zequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zou je mijn antwoorden dan ook naar mij ff kunnen mailen?
Kan ik zelf ff kijken wat ik goed en fout had
marliej at gmail dot com
ja, maar winnen is toch veel leukerquote:
38 punten, een 7,6quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:10 schreef Sabinee het volgende:
Ik wil ook wel weten wat ik had?
En gefeliciteerd winnaars
Da's niet zo héél slecht.quote:
Je hebt gewonnen ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:07 schreef Svensational het volgende:
Tofheid, ik heb gewonnen
Skv en altijddegoeiste ook gefeliciteerd!
quote:
quote:En de laatste vraag, een open vraag :
Wat vind je het mooiste Nederlandse woord en verwoord in 4 zinnen waarom je dat vindt.
nog wel een aantal crea woorden met crea onderbouwing voor het sfeertje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee..
Dat was alleen bij gelijkspel van belang.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:54 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nog wel een aantal crea woorden met crea onderbouwing voor het sfeertje?
quote:Het mooiste woord in de Nederlandse taal is ‘volledig’, en wel om twee redenen. Ten eerste bekt het lekker, de uitspraak is erg mooi (vooral met zachte ‘G’). Ten tweede is het een mooi woord omdat er een tegenstelling in zit. Er staat namelijk ‘vol’ in, en ‘ledig’ (leeg).
Met vriendelijke groet,
alwaysthebest
quote:Mooiste woord
Normaal
Om te beginnen is het de naam van een geweldige Achterhoekse band.
Het woord is in allerlei situaties zeer handig te gebruiken bijvoorbeeld als stopwoord in de vorm van 'Normaal doen!
'Normaal' is een fijn eenvoudig woord en is zelfs al je teveel gezopen hebt, nog perfect uit te spreken, in tegenstelling tot veel andere woorden.
Verder heeft het een lekkere harde klank waardoor het krachtig overkomt.
_Xbox_Master_
quote:Het mooiste woord van de Nederlandse taal vind ik "vogelvrij". De alliteratie die in de verschillende lettergrepen van dit woord verborgen zit maakt het in de eerste plaats al lekker om uit te spreken, maar de boodschap die ervan uitgaat vind ik nog mooier. Vogelvrij heeft in de rechtspraak een negatieve betekenis gekregen, maar voor mij is het de ultieme verwoording van vrijheid, vliegen en vooral volmaakte onbezorgdheid. Daarom vind ik vogelvrij het mooiste, het beste en vooral het fijnste woord van de Nederlandse taal.
Succes ermee!
Groeten, Keileweg-ethicus
quote:Er bestaan weinig woorden zoals deze die eigenlijk apart horen te zijn
maar zo mooi in elkaar zijn verheven. Alle woorden horen er bij om het
één mooi geheel van te maken vandaar dat het toepasselijk genoeg ook
een bijwoord is.
Des-al-niet-te-min maakt het wat duidelijker maar desalniettemin is
duidelijk niet te min zoals het zelf al suggereert. De ritme waarmee
je het uitspreekt maken het ook nog eens prettig om het woord uit te
spreken.
Mijn usernaam is Asskicker14.
quote:Het mooiste Nederlandse woord vind ik: sowieso. De schrijfwijze is uniek, en vele Nederlanders kunnen het dan ook niet op de juiste manier schrijven. Ook kun je er leuke woordgrapjes mee maken, zoals: 'Dat wint Eddy Zoey zo niet.' (© Der Bupa) Hoe dan ook, ik vind 'sowieso' het mooiste Nederlandse woord, omdat je mensen er goed de mond mee kan snoeren: 'Jij gaat sowieso verliezen, duidelijke zaak'. En ik ga sowieso deze test winnen.. ( niet dus
)
Groet Svensational
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |