Gefeliciteerd allemaal! PR zal zo spoedig mogelijk contact met jullie opnemen voor afhandeling van de prijs.quote:Beschrijving:
Koop dit boekje niet! Het is geestig, verrassend en leerzaam, maar ook confronterend, verontrustend en gevaarlijk. Bent u tot nu toe nooit gestruikeld over woorden als aanwijziging, burgermeester, eensgezinswoning, lidteken, miniscuul, omweer, orgineel, pizzaria en polshoogte? Na het lezen van dit boekje verandert dat. Niet alleen zult u uzelf op enkele verhaspelingen betrappen, maar opeens hoort én leest u ze overal. Want woordinfecties zijn inmens besmettelijk. Voor je het weet heb je het, op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, over advocado, championsoep of gordon bleu. Dit boek voegt een extra dementie toe aan het Nederlands, maar de gevolgen zijn luidbundig en overbitterlijk.
Staat er ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef Ishtar het volgende:
"afgerond" denk ik, niet "afgerondt"
Daarom heb ik dus niet meegedaan héquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef DzjieDub het volgende:
"Hun hebben mij geholpen"![]()
En daarna gingen "hun" naar de bioscoop zeker![]()
Anyway, wil je dat als de gesmeerde donder gewoon veranderen in "zij hebben mij geholpen"?
Daarom verontrust de uitslag me ook zo - je zat toch in het nakijkteam?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus niet meegedaan hé.
Neequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
Daarom verontrust de uitslag me ook zo - je zat toch in het nakijkteam?
Jij hebt een 7.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef Coastertommm het volgende:
Vet goed!Zijn de uitslagen van de anderen ook bekend
?
Username : Misantrophistquote:
Anchorman, Hanenkam, Francaise waren antwoorden die ik niet had. Jammer nu ik het allemaal terugzie, ik had het moeten weten. Toch ben ik content met een 8.1.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Username : Misantrophist
Totaal aantal mogelijke punten : 50
Totaal aantal punten : 33
Eindcijfer : 6,6
Fouten: Erinofilie, alle tien de opgaven bij opdracht 2, secretaris, Aldith Hunkar, impresario, programmering, quasi, opdracht 4:vraag 1
Username : Marliiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
Hoeveel had ik er goed?2?
Aniewaj, gefeliciteerd allemaal
valt me nog meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Username : Marlii
Totaal aantal punten : 31
Eindcijfer : 62
hehe opdracht 2 beetje verkeerd begrepen en Aldith Hunkar: http://www.tvbabes.com/aldith.html (doet ook het 20 uur journaal)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Username : Misantrophist
Totaal aantal punten : 33
Eindcijfer : 6,6
Fouten: Erinofilie, alle tien de opgaven bij opdracht 2, secretaris, Aldith Hunkar, impresario, programmering, quasi, opdracht 4:vraag 1
Dat zou je zelf even moeten kijken. Ik kan je nog wel je eigen antwoorden geven, maar elke mod deed het nakijken op zijn eigen manier, dus dat kan ik niet zo in 1 keer zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
valt me nog meeWat had ik fout dan?
Hij kost 7,50 bij Bol.com.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil ook dat boek!
Zou je mijn antwoorden dan ook naar mij ff kunnen mailen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zou je zelf even moeten kijken. Ik kan je nog wel je eigen antwoorden geven, maar elke mod deed het nakijken op zijn eigen manier, dus dat kan ik niet zo in 1 keer zien.
Je hebt zequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zou je mijn antwoorden dan ook naar mij ff kunnen mailen?
Kan ik zelf ff kijken wat ik goed en fout had
marliej at gmail dot com
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |