quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Je komt maar een keer kijken, je woont zowat om de hoek
Britten kan je makkelijk kwijt op kittentekoop.nlquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:44 schreef Bastard het volgende:
Guus is verkocht aan een particulier nadat mijn tante een nestje heeft gehad, maar die particulier ziet nu van Guus af omdat hij wel lief is, maar nog erg speels blijft (goh) en het feit dat de particulier binnenkort op vakantie gaat en Guus in de weg zit speelt ook mee.
Kortom, mijn tante heeft Guus terug gekregen maar zit wel met hem in de maag nu... ze heeft liever dat Guus zo geplaatst kan worden, dan dat hij bij een asiel moet worden gebracht, daar worden katten nooit beter van.
Dat is helaas alles wat ik er van weet, zoals gezegd, verder informatie is op te vragen bij mijn tante, een telefoonnummer kan ik je via email geven.
Als het kon had ik Guus zelf in huis genomen, maar ik heb al 3 katten, en een 7 mnd oude baby, tweede op komst, geen ruimte voor een jonge kat dus.![]()
Makkelijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Britten kan je makkelijk kwijt op kittentekoop.nl
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:46 schreef Rewimo het volgende:
't Is trouwens een ondernemend beestje:
[afbeelding]
Na een duik tussen de vissen in het aquarium
Kan best een ongelukje zijn, de kat van een iemand die ik ken had de gewoonte om bovenop het aquarium te slapen. Lekker warm door de lampen. Todat hij 't ook probeerde toen de bovenkant eraf was gehaald om 't aquarium schoon te maken en hij dus zo erin kieperde......quote:
Dat topic heeft niets, maar dan ook niets te maken wat fokkers zoals wij thuis doen. Raskat komt al niet eens ter sprake in het topic omdat het over een asiel gaat, en we zijn ook geen broodfokkers.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Aneurism, er is een ander topic, dat gaat helemaal over asielproblematiek. mbt raskatten/broodfokkers en wat al niet meer. Ik denk dat deze discussie daar meer op z'n plek is.
Echter, ik kan dat topic niet meer vinden..
De kat vloog het hardst?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan best een ongelukje zijn, de kat van een iemand die ik ken had de gewoonte om bovenop het aquarium te slapen. Lekker warm door de lampen. Todat hij 't ook probeerde toen de bovenkant eraf was gehaald om 't aquarium schoon te maken en hij dus zo erin kieperde......![]()
Vissen, planten, water en kat vlogen toen door de kamer heen![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:06 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
De kat vloog het hardst?
Overigens heb ik thuis ook al paar keer iemand uit de wcpot mogen vissen..
Hmm dat niet.. abby gaat zielig op de stortbak zitten tot je dr eraf tilt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik hier de badkamerdeur open laat staan, zit onze Britse kerel ook direct of in de WC-pot, of hij ligt in de wasbak... En vervolgens lekker op schoot willen met z'n "zeik" natte pootjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |