Adoptiekinderen worden later vaak probleemjongeren, dat is een feit. Laat ze lekker in Ghana zitten, als ze niet weten wat ze missen, missen ze het ook niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:03 schreef BossFight het volgende:
Owja het word crimineel want dat zit er bij de huidskleur ingebakken??????![]()
Een weeskind in Nederland heeft altijd nog meer kans op een fatsoenlijk leven dan een weeskind uit Ghana. Dus ik geef haar eigenlijk wel gelijk.
Haar vriend heeft 2 kinderen uit een voorgaand huwelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:07 schreef freddygonzales het volgende:
Weet je zeker dat ZIJ onvruchtbaar is en niet die vriend??? Anders kan jij die job wel even doen, weet je zeker dat er een blank kind komt.
By the way: wees blij dat ze geen kind uit Marokko adopteert, dan ben je veel verder van huis.
En waar is dat op gebaseerd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Adoptiekinderen worden later vaak probleemjongeren, dat is een feit. Laat ze lekker in Ghana zitten, als ze niet weten wat ze missen, missen ze het ook niet.
Eerder een verkapt ik-woon-in-een-pauperbuurt-met-labiele-borderlinetokkies-topic.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:09 schreef Tobbes het volgende:
Verkapt ik-zie-er-zo-betrouwbaar-uit-dat-mensen-alles-tegen-me-zeggen-topic.
Met dat argument kan je dus ook Nederlands kinderen in tehuizen laten zitten, een normaal gezinsleven hebben die ook niet gehad dus weten ook zij niet wat ze missen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Adoptiekinderen worden later vaak probleemjongeren, dat is een feit. Laat ze lekker in Ghana zitten, als ze niet weten wat ze missen, missen ze het ook niet.
Als het een feit is wil ik graag weten waar jij dat feit vandaan hebt, een bron ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat de bevoegde instanties hun werk goed doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:10 schreef jpg97 het volgende:
Je kunt niet zomaar een kind uitkiezen als je gaat adopteren.
Er wordt heel streng en intensief geselecteerd, en als de ouders in spé al borderline hebben en drugs gebruiken dan acht ik de kans zeer klein.
Dus niet altijd, en ik ken trouwens genoeg mensen die uit het buitenland komen (die zijn hier niet geboren) en totaal niet zo zijn zoals jij het omschrijft!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Adoptiekinderen worden later vaak probleemjongeren.
Dat noemt zichzelf een kindervriendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef Kindervriend het volgende:
Zo lang ze dat kind enkel gaan inzetten om te koken, schoonmaken en dienen zie ik het probleem niet.
Ja man, tofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:00 schreef CannaTime het volgende:
Best een toffe meid, blowt ook enzo,
Een kennis van mij is hier ook mee bezig, en reken er maar op dat ze dat werk heel goed doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat de bevoegde instanties hun werk goed doen
en als je dan een lelijk kind krijgt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een kennis van mij is hier ook mee bezig, en reken er maar op dat ze dat werk heel goed doen.
Elke mongool kan een kind maken, maar een kind adopteren is echt afhankelijke van 1001 factoren die absoluut goed moeten zijn.
Daarnaast kun je niet zeggen: "Ik wil een negertje uit Ghana, of een Chineesje uit Peking."
Dat werkt zo niet.
Je krijgt ( als je heel veel geluk hebt en alles is goedgekeurd ) een kind toegewezen, je hebt niks te kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |