Dat moet je toch wel echt doen ja. Lullig als je er pas op het tentamen achterkomt dat een bepaald artikel is veranderd en je daardoor de vraag fout hebt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef Madine het volgende:
Ieder jaar nieuwe wettenbundels?
Zojuist de nieuwe vermande besteld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:40 schreef Pool het volgende:
Ik zou sowieso altijd een wetboek nemen trouwens, maar voor Kluwer-mensen is het op zich wel begrijpelijk dat ze een jaartje overslaan.![]()
Tegen één van de muren op m'n kamer heb ik een custom made rek gebouwd, allemaal planken van zo'n 20 cm diep (meer heb je niet nodig). Staat ondertussen al helemaal vol met boeken en readers (en wat verdwaalde bierglazen), plus een ondertussen halve jaargang van het NJB en vijf jaargangen van het Nederlands Tijdschrift voor Sociaal Recht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:30 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb trouwens een probleem: mijn boekenkast is vol. Alles staat al twee rijen dik en nou komen er weer een stuk of 6 nieuw boeken bij..
Daar ben ik toevallig vorige week geweest, maar ik heb niks gevonden. Op het moment staat er een IKEA-badkamerkast (quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:34 schreef Leonoor het volgende:
Tijd voor deIkea
voor een grotere boekenkast dus!
"Principiële kwestie" zeker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:45 schreef Sovereign het volgende:
Vandaag een webshop gedagvaard voor 24 euro.![]()
Kun je wel zeggen. Ik ben trouwens niet de eisende partij, wel natuurlijk de gemachtigde. Maar deze zaak doe ik pro deo. Even eens leuk het webshopje pesten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
"Principiële kwestie" zeker?![]()
Hee, ik wilde je net van goede raad voorzien!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef joriszss het volgende:
Je hoeft niet bang te zijn hoor, we bijten nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef joriszss het volgende:
Haha!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:49 schreef Pool het volgende:
Morrigun, je moet trots op me zijn!
Ik heb de hele avond een Magister-sticker fier op mijn borstkas gedragen en hij zit er nog steeds!
Ik zag dat het inschrijfgeld voor de JBT deze maand pas van m'n rekening was gehaald. Beetje een administratieve achterstand daar ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:57 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Haha!![]()
Nog veel eerstejaars lid gemaakt? Ik heb de komende week weer veel nieuwe invoeringen te vwerken. De FIK en TIK heeft ons écht veel nieuwe leden opgeleverd.
Omdat jij een stiekeme geneenskunde reller bent natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:21 schreef dr.dunno het volgende:
waarom sta ik niet meer onder Universiteit Utrecht?
heb de inschrijving hier toch echt naast me liggen.
discriminasi!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:28 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Omdat jij een stiekeme geneenskunde reller bent natuurlijk![]()
Een niet werkende vibrator of zo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen. Ik ben trouwens niet de eisende partij, wel natuurlijk de gemachtigde. Maar deze zaak doe ik pro deo. Even eens leuk het webshopje pesten.
Ben wel benieuwd wat de rechter ervan zegt, dit zal hij niet vaak onder zijn neus krijgen.![]()
Ik heb m'n oude boeken op de kant gelegd, met de onderkant naar de voorkant van de boekenrek toe dus en de rugkant naar links en de voorkant naar boven. Zo heb ik ze gestapeld tot helemaal bovenaan. De diepte van de boekenkast is precies de diepte van de boeken. Om toch te weten welke boeken er in de kast liggen heb ik op de onderkant over de pagina's heen dus de namen van de boeken geschreven. Je kunt natuurlijk ook met de rugkant naar voren stapelen, maar dan benut je de ruimte niet 100% optimaal (al heb je natuurlijk nog altijd meer ruimte dan bij het op een rij zetten)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:30 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb trouwens een probleem: mijn boekenkast is vol. Alles staat al twee rijen dik en nou komen er weer een stuk of 6 nieuw boeken bij..
Wat een schooier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef VoreG het volgende:
Net op NL3, Spong vraagt 400 euro per uur, aardig uurloon.
Ik heb donderdag te horen gekregen dat ik mag deelnemen aan hun Topnotch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:13 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dan had je het duidelijk beter voor elkaar dan ik. Die gasten konden er echt niks van, kan me niet voorstellen ook dat ik mag komen, maar t leek me eerlijk gezegd ook geen geweldig kantoor, zo 1e indruk daar binnen...
gevalletje 'koop op afstand' retour gestuurde vibrator dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef Sovereign het volgende:
[..]
![]()
Zo'n zaak zou ik niet hebben aangenomen.![]()
Waar heb jij het over en wat heeft dit met de kluwer te maken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:38 schreef Vanitas het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog. Met name die foto van je met je been in je nek was hilarisch
Leonoor: nu ook Henket in da house![]()
Afwachten wat je medescholieren doen, hun boeken bekijken tijdens colleges, oudejaars studenten vragen, evt. kopieren van je medescholieren als het een dun boekje (bijv beslissingsmodel) betreft. Als eerstejaars: alles kopen, het eerste semester gaat erom dat je vooral leert lezen en formuleren en als je die boeken niet koopt... leer je 't ook niet. En die leessnelheid heb je wel nodig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef Blackman het volgende:
Kopen jullie alle boeken op de boekenlijst??
Ik hoor van andere studenten en scholieren(psychologie/HBO) dat ze lang niet alle boeken nodig hebben en dus niet alles kopen.
Hebben jullie dezelfde ervaring met rechten en hoe kies je of je een boek neemt ofniet??
Alles in 1 post kan ook he?!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef Sessy het volgende:
[..]
Waar heb jij het over en wat heeft dit met de kluwer te maken.
Daar kom ik mijn bed niet eens voor uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef VoreG het volgende:
Net op NL3, Spong vraagt 400 euro per uur, aardig uurloon.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:14 schreef Sovereign het volgende:
De Kluwer komt op mij over als een goedkoop telefoonboek
De opmaak lijkt ook wel minder te worden. Dat vind ik vervelender.quote:dus ik ga altijd voor de Vermande. De laatste Vermande editie had dunner papier though dan voorafgaande jaren. Klootzakken daar.![]()
En de Kluwer heeft zichzelf dit jaar wederom weten te overtreffen qua kleurstelling, wie wil er nou niet gespot worden met fluoriscerend oranje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:32 schreef dr.dunno het volgende:
gratis cdrom wil ook wel helpen ; ik heb beide gehad en ik vind de kluwer gewoon veel logischer (al ziet de vermande er wel frisser uit), bovendien hebben de docenten in utrecht vaak ook zelf de kluwers liggen, wat handiger is om sneller de pagina's te vinden die ze aanhalen (los van 't verhaal over dat je wetten moet weten te vinden enzo).
Ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:28 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En de Kluwer heeft zichzelf dit jaar wederom weten te overtreffen qua kleurstelling, wie wil er nou niet gespot worden met fluoriscerend oranje?
Kluwer, nu ook glow in the dark uw beste juridische vriend!
Ondanks haar verkeerde wetbundel keuze respect voor Leonoor he lullo!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ikoranje, walgelijke kleur. Ik dacht dat wij juristen smaak hadden.
Is ze kleurenblind? Dat zou haar kunnen disculperen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:27 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Ondanks haar verkeerde wetbundel keuze respect voor Leonoor he lullo!
Jij zou 't moeten weten..........quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Is ze kleurenblind? Dat zou haar kunnen disculperen.
Oeps doorzien.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Jij zou 't moeten weten..........
Ik had als eerstejaars een vermande gepakt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb vandaag boeken staan verkopen aan eerstejaars en die kiezen allemaal voor de Kluwer ()
Er zijn geloof ik in totaal 7 Vermande's verkocht, 170 minder dan de Kluwer.
Niet dat de eerstejaars weten waarom ze die kiezen, meestal omdat de andere het ook doen. Typisch kuddegedrag
Er zijn nog maar heel weinig boeken binnen, zlefs eerstejaars Bestuurkunde hebben pas 3 van de 10 boeken binnen. Kans is groot dat je boeken er volgende week wel zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:55 schreef Sessy het volgende:
Ik heb nou gister m'n boeken besteld, zouden ze volgende week aan het begin van de week al binnen zijn?
Oooooh ik wil ook een hippe magneet, The_Duce?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:39 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Er zijn nog maar heel weinig boeken binnen, zlefs eerstejaars Bestuurkunde hebben pas 3 van de 10 boeken binnen. Kans is groot dat je boeken er volgende week wel zijn
De Vermande heeft dit jaar ook een cd-rom en een koelkastmagneet waarin je je eigen foto op het gezicht van een rechter met grijze-krullen-pruik kan plakken
De Kluwer van dit studiejaar vind ik minder lelijk dan die van vorig jaar. Ik HAAT paars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |