abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40872869
Deze boeken heb ik gekocht voor een jaar rechten te volgen. Veel vakken heb ik echter niet afgerond en de boeken zijn in zeer goede staat, soms zelfs zo goed als nieuw.

Lijst:

Leidraad voor juridische auteurs - 3 euro

Zwaartepunten van het vermogensrecht - Brahn 20 euro

Oefening baart kunst - IJzermans 10 euro

Opzet en schuld - Keulen 4,50 euro

Beslissingsmodel art. 348/350 Sv - Koopmans 5 euro

Geordende wereld van het recht - Witteveen 17 euro

Internationaal publiekrecht - Kooijmans 17 euro

Verbintenissen uit de wet en schadevergoeding - Spier en anderen 17 euro

Personen- en familierecht, huwelijks- vermogensrecht en erfrecht - Van Mourik en Nuytinck 17 euro

Rechtshandeling en overeenkomst - Hijma en anderen 17 euro

Beginselen van de democratische rechtsstaat - Burkens 17 euro

Inleiding belastingheffing ondernemingen en particulieren - Hoogeveen en anderen 17 euro

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten.
pi_40872980
Hoeveel voor alles?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:11:07 #3
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40873021
Interessant. Ik ga even kijken of er iets bij zit dat me interesseert (heb je eventueel ISBN van de boeken? dat zoekt makkelijk ).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_40909843
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:10 schreef Burbo het volgende:
Hoeveel voor alles?
150 euro aangezien het dan een aanzienlijk zwaar pakket is ben ik nog wel bereid je enigszins tegemoet te komen met de verzendkosten. In hoeverre ik je zal tegemoetkomen zal van het bedrag afhangen.

De prijzen zijn echt al heel scherp dus voor de boeken die je dan hebt is het een hele nette prijs met het hele mooie korting kan ik je verzekeren.

ISBN nummers heb ik helaas niet bij de hand, de boeken liggen nog in Tilburg en momenteel ben ik in Zeeland aan het revalideren van een operatie.
pi_40944632
Kickje
pi_40992156
consumeren maar!
pi_40992377
Mag ik de leidraad v d juridische auteur van je als je hem niet als geheel met al die andere boeken verkoopt? Mijn exemplaar valt uit elkaar. (Ik studeer overigens ook in Tilburg, als je daar nog steeds studeert zouden we een keer kunnen afspreken dat ik 'm gewoon ophaal en direct betaal dan)
pi_40992577
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:25 schreef Sessy het volgende:
Mag ik de leidraad v d juridische auteur van je als je hem niet als geheel met al die andere boeken verkoopt? Mijn exemplaar valt uit elkaar. (Ik studeer overigens ook in Tilburg, als je daar nog steeds studeert zouden we een keer kunnen afspreken dat ik 'm gewoon ophaal en direct betaal dan)
Is prima. Je weet mn mail al gezien ik je vorig jaar een paar keer met vragen gemaild heb. Tijdens de eerste collegeweek van 28 augustus even afspreken?
pi_40996541
Ej, nee, ik verwijder afgewerkte mailtjes. Mail maar ff naar stvoy onderstreep fan1 apen staart hotmail punt com dan mail ik m'n rooster ff terug.
pi_41143341
Nog geinteresseerden?
pi_41147586
hadden wij nou al wat afgesproken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')