Ja, snel boos worden is een typisch islamitische reactie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:53 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant01 jij bent natuurlijk ook wel erg makkelijk boos te krijgen.
Dit is niet grappig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:51 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Nou ja, hij heeft wel wat weg van George Clooney.
Alle voorspelbare reacties zijn vermoeiend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:49 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat 'typisch' het verkeerde woord is. Desalniettemin wordt ik die islamitische reactie goed zat. En die van neo-nazi's ook. Wat minder last van echter. Je kunt er gewoon op wachten, hier op dit forum, maar ook in real life. Het is vermoeiend en ik ben het zat.
Het hebben van lange tenen lijkt wel iets waar moslims vaak last van hebben. Dus ook jij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, snel boos worden is een typisch islamitische reactie.
Joden ook!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het hebben van lange tenen lijkt wel iets waar moslims vaak last van hebben. Dus ook jij.
Typisch mannelijke ( = sexistische) stellingname. Buitengewoon voorspelbaar. En uitgeloktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
Is deze reactie ook voorspelbaar:
Ik hou van billetjes, dus ik hou van sigme!
Ja, maar dat zou je nooit gezegd hebben als je niet wist dat ik een moslim was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het hebben van lange tenen lijkt wel iets waar moslims vaak last van hebben. Dus ook jij.
Dan zou ik het wel vermoeden. Aan de hand van je posts kan je dat redelijk vermoedenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, maar dat zou je nooit gezegd hebben als je niet wist dat ik een moslim was.
Ja maar je moet uitgaan van een beginsituatie, gedachte-experiment. You know.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel vermoeden. Aan de hand van je posts kan je dat redelijk vermoeden.
Die zien vrij snel in alles antisemitisme en beroepen zich daar erg gemakkelijk op.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:57 schreef Autodidact het volgende:
Joden ook!
Jakkes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die zien vrij snel in alles antisemitisme en beroepen zich daar erg gemakkelijk op.
Ja dan zou je het niet weten maar dat is logisch. Naar mate een user posts kan je daar een beeld bij vormen. Of het volledig strookt met de waarheid is een tweede maar een globaal beeld kan je wel vormen zonder dat je expliciet aangeeft moslim te zijn of wat dan ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ja maar je moet uitgaan van een beginsituatie, gedachte-experiment. You know.
Je zal merken dat ondanks dat, het beeld toch niet klopt. Neem het voorbeeld van Triggershot, hij zou volgens een paar users Turk zijn omdat hij Turkije verdedigde. Of het voorbeeld dat Sigme net gaf, SCH zou moslim zijn. Of Mwanatabu die als man word gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dan zou je het niet weten maar dat is logisch. Naar mate een user posts kan je daar een beeld bij vormen. Of het volledig strookt met de waarheid is een tweede maar een globaal beeld kan je wel vormen zonder dat je expliciet aangeeft moslim te zijn of wat dan ook.
Hmfquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die zien vrij snel in alles antisemitisme en beroepen zich daar erg gemakkelijk op.
Tuurlijk kan je nooit 100% aan de hand van posts iemand achtergrond bepalen. Daarin zit tevens meteen het manco van anoniem posten op een forum. Een beeld is snel gevormd maar of het correct is, is een tweede.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
Je zal merken dat ondanks dat, het beeld toch niet klopt. Neem het voorbeeld van Triggershot, hij zou volgens een paar users Turk zijn omdat hij Turkije verdedigde. Of het voorbeeld dat Sigme net gaf, SCH zou moslim zijn. Of Mwanatabu die als man word gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |