Yep, plaatje 3 is ene Marco B. die Billy Vera doet tijdens de Soundmixshow.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef Beathoven het volgende:
Billy Vera?
correct!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
VNV Nation
que?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:55 schreef bartrid het volgende:
alweer?![]()
don't get me started about VNV Nation
Bartrid is nogal een grote VNV Nation-fan. Zodra hij begint met ze de hemel inprijzen weet ie niet meer wanneer ie moet stoppen. Daarom hebben wij hem een VNV Nation-spreekverbod gegeven in trivia.quote:
Dacht dat dat er een was van Sepulturaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Even een makkie (?), want ik ben druk aan het Roskilde-inpakken![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is een album van?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dacht dat dat er een was van Sepultura
Have phun is Roskilde
En VNV nation is ook wel leuk op zijn tijd
Wat en van wie?quote:Blue jean baby, l.a. lady, seamstress for the band
quote:Blue jean baby, l.a. lady, seamstress for the band
Pretty eyed, pirate smile, youll marry a music man
Ballerina, you must have seen her dancing in the sand
Niemand Almost Famous gezienquote:Jesus freaks out in the street
Handing tickets out for god
Turning back she just laughs
The boulevard is not that bad
Jij bent toch dit jaar op Pinkpop geweest? Grote kans dat je dit nummer hebt gehoord dan...quote:
Nee, UK.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:28 schreef peaceman het volgende:
Iets van Neil Young dan?
quote:Hold me closer
Count the headlights on the highway
Lay me down in sheets of linen
You had a busy day today
John Frusciante covert 'm vrijwel altijd tijdens de concerten van de Peppers. Ook tijdens de Pinkpop gig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef peaceman het volgende:
opgezocht.... vraag me af waarom ik die op Pinkpop gehoord zou moeten hebben....
Ik luister 'm nu, maar ken het niet, terwijl ik Almost Famous toch 2 keer heb gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Parkeer de vraag anders maar. Ik had 'm wat makkelijker ingeschat. Kan gebeuren...
Toch misschien wel een van de bekendste scenes uit die film. De grote tourbus sing-a-long.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik luister 'm nu, maar ken het niet, terwijl ik Almost Famous toch 2 keer heb gezien.
Ja, die scene ken ik wel ja, nummer niet onthouden blijkbaar, nahja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:41 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Toch misschien wel een van de bekendste scenes uit die film. De grote tourbus sing-a-long.
* bartrid wijst richting de url van z'n homepagequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bartrid is nogal een grote VNV Nation-fan. Zodra hij begint met ze de hemel inprijzen weet ie niet meer wanneer ie moet stoppen. Daarom hebben wij hem een VNV Nation-spreekverbod gegeven in trivia.
Opgezocht, en dat kloptquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Tiny Dancer van Elton John it is.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Het is Frosting on the Beater van The Posies.
Geen Slade, wel tijdsgenoten (en dat is ook wel te zien)...quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:25 schreef Neleos het volgende:
Slade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |