Alle 11.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook naar de FC Utrecht-spelers actief op het WK![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat is het voordeel als je voor 25 clubs bent, dan zijn er altijd wel een paar die meedoen.
Van Arsenal zijn er iets van 15 actief,van de FC 0 en van Standard eentje dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat is het voordeel als je voor 25 clubs bent, dan zijn er altijd wel een paar die meedoen.
Dat FC Den Bosch wel errug weinig internationals levertquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Van Arsenal zijn er iets van 15 actief,van de FC 0 en van Standard eentje dus wat is je punt?
We hadden er eentje bij Jong Oranje dat Europees kampioen werdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat FC Den Bosch wel errug weinig internationals levert![]()
Maar daar had FCU er tweequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hadden er eentje bij Jong Oranje dat Europees kampioen werd
En dat moeten we maar zo houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar jullie zijn ook veul groter als wij.
Kijk maar uit voor de afkickverschijnselen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:38 schreef Suijk het volgende:
Zo maar eens slapen. Rare dag morgen, geen WK...
Daarom zwaaide ik al, Jawi komt af en toe, dus ik dacht, die andere aap zal ook wel snel langskomenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben hier lang niet geweest trouwens zeg, hoe gaat het met Bluezz en de rest van de hools hier?
Eigenlijk ben ik nog best wel vaak op Fok geweest zoals je aan m'n posthistory kon zien maar ik was Hools een beetje vergeten. Maar nu ik het weer in Jawi's history zag dacht ik van 'ik drop ook weer eens langs'quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom zwaaide ik al, Jawi komt af en toe, dus ik dacht, die andere aap zal ook wel snel langskomen
Waar heb je uitgehangen?
Met ons is alles net als met onkruid
Oh en we gaan zo ff afl. 20 van 24 kijken via onze vriend T. orrent
De Ajacieden zijn er ook nog zie ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |