daar zorgt de knvb wel voorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die "josties" maken ondertussen wel je salaris mogelijk.
Alweer hersteld?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:47 schreef Suijk het volgende:
Hallo.
Jahoor, ik kan er al weer wat neutraler tegen aan kijken.quote:
Ben je niet bang DIGGER, dat zodra Italie eens wat serieus tegenstand krijgt, dat het dan misgaat?quote:
Ik begin rond 8 uur, maar ben er meestal iets eerder, even rustig op gang komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:01 schreef appelsientje het volgende:
Jij bent trouwens ook vroeg aan het werk Suijk
Wel lekker, kan je ook iets eerder weg denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik begin rond 8 uur, maar ben er meestal iets eerder, even rustig op gang komen.
Aantal tegengoals gemaakt door de tegenstander is 0, ookal heeft Italie tesamen al een helft met een man minder gespeeld. Cannavaroi is top! Alleen nu wel 2 centrale verdedigers die ontbreken, maar tactisch na het rood gisteren was het prima, amper een kans weggegeven en zelf nog een paar momenten gecreeerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben je niet bang DIGGER, dat zodra Italie eens wat serieus tegenstand krijgt, dat het dan misgaat?
Hallo, hoest met je vader? Al wat beter?quote:
Nee, pijn is (nog) niet minder geworden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hallo, hoest met je vader? Al wat beter?
Hmm das vervelend, hele dag niks doen omdat alles pijn doet.. Sterkte!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, pijn is (nog) niet minder geworden.
Nou hij kan niks en mag niks, behalve op bed, helemaal plat liggen. Hij kan niet van bed. Dus er is nu steeds iemand bij hem. Morgen of overmorgen zou de dokter dan weer komen, en dan eventueel ziekenhuis. Vind het nog steeds maar niksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm das vervelend, hele dag niks doen omdat alles pijn doet.. Sterkte!
Wanneer moest hij terug komen?
Clauquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Bos. Koffie? Thee?
Ik kan niet op gang komen vandaag
Kom je mij ook koffie brengen Clauw?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Bos. Koffie? Thee?
Ik kan niet op gang komen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |