quote:Op maandag 26 juni 2006 23:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tong, ik herken mezelf in je.
Wie is dat?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:58 schreef pekel het volgende:
Gaat het Koningshuis toch nog feesten..
Voor de leken: Maxima...
Nee, die is voor de Duitsers:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:29 schreef APK het volgende:
Wat gaan die Duitsers op hun muil tegen Argentinie!![]()
Ik hoop op Ivanov als scheidsrechter.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:56 schreef popolon het volgende:
Dat Duitsland die Argentijnen maar mogen inpakken.
U is homofiel?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tong, ik herken mezelf in je.
Ik ben het helemaal met je eens, die rotmoffe!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik had sympathie gekregen voor de moffen. Maar dat is weer totaal van de aardbodem verdwenen.
Ajb Argentina, rol ze op, verneder ze, deklasseer ze, zet ze voorschut, maak hun toernooi tot een mislukking, schiet er minstens 4 in, laat ze huilen, zorg dat ze met een kutgevoel terug gaan kijken op dit WK, smeer ze 4 rode kaarten aan, maak schwalbes, versier penalties, win Argentina win.![]()
Veertig jaar de Duitsers lopen jennen en gelijk op de kast als ze uiteindelijk het spelletje meespelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:39 schreef buzzer het volgende:
Net alsof wij zo sportief reageren als Duitsland eruitvliegt...
www.schadedeutschlandallesistvorbei.nl enzo
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Veertig jaar de Duitsers lopen jennen en gelijk op de kast als ze uiteindelijk het spelletje meespelen.
http://www.youtube.com/watch?v=lG7Jjt_EWnY
door een penalty gekomen omdat Ricqelme een Swalble maaktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:18 schreef Trancelocator het volgende:
De 1-0 voor Argentinië in de 94ste minuut lijkt me wel lekker voor de mofjes.
Hehe, ik moet er wel om lachen. Stomme NL kneuterigheid om massaal met een sleurhut over de alpen te trekkenquote:
sjonge jonge haal dat er maar weer bijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:49 schreef PLAE@ het volgende:
KRIEG NICHT VERGESSEN, WIR SIND DIE KRIEG NICHT VERGESSEN.....KRIEG NICHT VERGEEEEEEEEEEEESSEN!![]()
![]()
![]()
ik liet me even gaan
Op zich hebben ze tegen Ecuador heel aardig gespeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:56 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Hehe, ik moet er wel om lachen. Stomme NL kneuterigheid om massaal met een sleurhut over de alpen te trekken
Jullie raden het al, ik ben gewoon voor die Mannschaft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |