Spellingscontrole heb je vrijwel nooit wat aan bij samentrekkingsfouten, omdat de samentrekking vaak uit twee goede Nederlandse woorden bestaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef switchboy het volgende:
Oplossing: Bouw een Fok! Spellingscontrole ©® in Replique
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:02 schreef destrovel het volgende:
[..]
[..]
En jij presteert het ook nog eens, want het is enkelvoud. Met een V en een D dus.
![]()
De hoofdregel is:quote:Op maandag 26 juni 2006 20:42 schreef Tique3 het volgende:
Als je zo loopt te zeiken dan ben je ook wel een kansloze lul dat je niet ff de spellingsregels uit gaat leggen
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:09 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Prima topic, kan mij hier ook erg aan ergeren! Natuurlijk is het niet te vermijden omdat niemand zin heeft zijn post eerst een keertje of acht door te lezen. Maar sommige fouten![]()
Ik vind wel dat je op je taal moet letten op 't moment dat je serieus een punt probeert te maken.
De derde persoon met foute enkels ?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef kansloze_dertiger het volgende:
derde persoon enkelfout
Laten we niet gaan mierenneuken.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:10 schreef Flyga het volgende:
OMG EN DAN ZO EEN (sic) FOUT MAKEN IN DE TT![]()
![]()
Dat had al eerder iemand opgemerkt, ik ben sportief en laat het staan. Dank u voor uw inbreng.quote:
vond het behoorlijk relevant, ook slordig.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Laten we niet gaan mierenneuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |