waar ik blij mee ben? ik ben er blij mee dat ze door zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar ben je nou blij mee? Hun flitsende spel? De prachtige aanvallen? De passes? Laat me niet lachen, ze kunnen alleen voetballen als er een zak geld langs de lijn ligt.
Flikker toch op met je provocerende gezuig.
Goed, je bent dus geen voetbalfan. Duidelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waar ik blij mee ben? ik ben er blij mee dat ze door zijn.
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:15 schreef Chocolademousse het volgende:
Liever met 1-0 winnen en feest, dan gefrustreerd verliezen met 16 gele kaarten...
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef ErikT het volgende:
Nog 3 goals scheidsrechters en ze zijn wereldkampioen.
Zeker, die Del Piero is way over z'n top heen, mooie speler voor in de Serie C.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:17 schreef SpiceP het volgende:
Del Piero moet niet meer meespelen, die kan echt geen bal raken. Dat bleek wel weer tijdens deze wedstrijd. Werd ie voor Totti gewisselt en al gelijk creerde Totti met een mooie pass een goede kans.
Precies, hij heeft zijn beste tijd al wel gehad. Maar ik heb hem eigenlijk nooit goed zien presteren op een EK of WK. Presteerde alleen in de serie A.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:19 schreef Toewan het volgende:
[..]
Zeker, die Del Piero is way over z'n top heen, mooie speler voor in de Serie C.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:15 schreef Nyrem het volgende:
AC Milaan, Juventus hopelijk teruggezet naar de serie-c!
Gevolg totale uitverkoop voetbalcompetitie!
Met het verschil dat de winst wel verdiend was natuurlijk. Nederland heeft proberen te voetballen voor zo ver dat kon. Maar Italie voetbalt niet. De laatste keer dat ik een Italiaan zag voetballen was ergens in 1938 of zo...quote:Op maandag 26 juni 2006 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ach al die mensen die nu over die schwalbe zeuren hadden van Persie gister vereerd na zijn schwalbe in de laatste minuut.
Ga huilen, dan.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:20 schreef kollie het volgende:
[..]
wat ben jij ontzettend triesteen laag niveau heb je, daar lusten de honden geen brood van.
Kijk, dat je italie en zijn voetballers gen warm hart toedraagt, dat kan. maar dit.
Nee Del Piero kwartier voor het eind een keer inwisselen was een goede zet. Dat had Lippi al gelijk aan het begin van de 2e helft moeten doen. En Toni had wel mooie kansen, maar ze gingen er niet inquote:Op maandag 26 juni 2006 19:19 schreef placebeau het volgende:
Goed, kutmatch maar ik blij.
Tussen alle intelligente posts door, toch nog wat over de match.
Waar was Lippi begot mee bezig. Haalt hij er als oplossing Toni uit, iemand die de hele eerste helft het de verdediging lastig maakte. Met als resultaat dat Italië daar als diepe spits fucking Iaquinta hadden lopen, terwijl je Toni, Gilardino en Inzaghi op de bank hebt. Lippi deed ook niets om het uitermate zwakke Italië wat aan te sporen beter te spelen.
Gelukkig stond de verdediging en Buffon er, en waren het maar de Australiërs.
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met het verschil dat de winst wel verdiend was natuurlijk. Nederland heeft proberen te voetballen voor zo ver dat kon. Maar Italie voetbalt niet. De laatste keer dat ik een Italiaan zag voetballen was ergens in 1938 of zo...
Kutvoetbal is kutvoetbal en omkoperij is omkoperij.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:22 schreef kollie het volgende:
[..]
zo kun je alles recht lullen wat krom is. een schwalbe is een schwalbe.
dat ben jij al een half uur aan het doenquote:
Beter opletten dan maar..quote:Op maandag 26 juni 2006 19:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met het verschil dat de winst wel verdiend was natuurlijk. Nederland heeft proberen te voetballen voor zo ver dat kon. Maar Italie voetbalt niet. De laatste keer dat ik een Italiaan zag voetballen was ergens in 1938 of zo...
Niet waar. Er zijn gradaties. Die van Figo gisteren was beter geacteerd dan deze van de Spagettivreter (weet ik veel hoe z n naam luidt, ze lijken allemaal op elkaar)..quote:Op maandag 26 juni 2006 19:22 schreef kollie het volgende:
[..]
zo kun je alles recht lullen wat krom is. een schwalbe is een schwalbe.
Als je meer van handbal houdt mag je het ook zeggen hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:23 schreef kollie het volgende:
[..]
dat ben jij al een half uur aan het doenlekker huilen omdat italie het weer flikt
![]()
Wie zet er nu ook een 31-jarige speler op de flank, die dat sowieso al niet gewend is. En het is ook niet zo dat Del Piero erg gekend is om zijn snelheid.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:19 schreef Toewan het volgende:
[..]
Zeker, die Del Piero is way over z'n top heen, mooie speler voor in de Serie C.
Dat noem ik pas 'n overwinning voor 't voetbalquote:Op maandag 26 juni 2006 19:15 schreef Nyrem het volgende:
AC Milaan, Juventus hopelijk teruggezet naar de serie-c!
Gevolg totale uitverkoop voetbalcompetitie!
goed zo jongen, ga vooral zo door.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je meer van handbal houdt mag je het ook zeggen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |